Ankara YHT Accident Case Statement da BTS

bts ankara yht dichjarazione di casu d'accidentu
bts ankara yht dichjarazione di casu d'accidentu

Hè statu dichjaratu chì avemu da cuntinuà a nostra lotta risolutamente per revelà e veri dumande di l'accidentu di u trenu d'alta velocità, a prima audizione chì hè stata tenuta ieri da l'Unioni di l'Impiegati di i Trasporti Uniti (BTS).

A dichjarazione scritta da BTS hè a siguenti; "A 13a audizione di u disastru di l'accidentu di u trenu, in quale 2018 di i nostri citadini, cumprese 3 meccanichi, sò morti è 9 citadini sò stati feriti, per via di a scontro di u trenu di guida in a stessa linea cù l'Alta Velocità. Trenu chì face a spedizione Ankara - Konya u 92 di dicembre di u 1 in Ankara-Marsandiz (13 di ghjennaghju di u 2020) Hè statu vistu ieri à u 30u Tribunale Penale Pesante di Ankara.

In l'accusazione preparata da u tribunale, un totale di 15 accusati, trè di i quali sò stati incarcerati è sette d'elli in attesa di prucessu, sò stati pruvati cù una pena di prigiò finu à 10 anni in l'accusazione di "causà a morte è a ferita di più di una persona'.

L'udienza, chì hà cuminciatu dopu à l'inchiesta d'identità di l'accusati è di l'accusati, cuntinuò finu à l'ora tardi, cù e dichjarazioni date da l'accusati è e dumande di u Cumitatu di a Corte è l'avucati sò risposti da l'accusati.

In u casu intesu, hè statu dichjaratu in i dichjarazioni è dichjarazioni datu chì l'Ufficiale di l'Organizazione di u Trenu è i Machinisti chì anu persu a vita in l'accidentu sò stati dipinti cum'è i principali rispunsevuli di l'accidentu, è hè statu dichjaratu chì a vera ghjustizia ùn serà micca furnita. senza u Direttore Generale di TCDD è i Direttori Generali Diputati rispunsevuli, è queste persone sò state dumandate à esse pruvatu.

À a fine di l'udienza, u Cunsigliu di a Corte hà decisu di cuntinuà a detenzione di l'Ufficiale di l'Organizazione di Treni Osman Yıldırım, è hà rinviatu l'udienza à u 24 di ghjennaghju di u 2020 decidendu di liberà l'Ufficiale di l'Operazione Sinan Yavuz è u Controller di Traffic Emin Ercan Erbey.

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì a mancanza di sistema di signalazione chì hà causatu stu accidentu cuntinueghja sempre. In altri palori, hè pussibule chì un accidentu simili accade in ogni mumentu. Ciò chì cunfirma sta situazione hè u cambiamentu di u puntu di partenza è l'ora di i servizii di treni dopu l'accidentu da a Direzzione Generale di TCDD.

Ci hè statu parechji accidenti nantu à e nostre ferrovie, è centinaie di i nostri citadini anu persu a vita è sò stati feriti in questi accidenti.

Cridemu chì u mutivu principale perchè sti accidenti succedi ogni volta; In u periodu AKP, cù e pratiche chì sò state implementate da u 2003 sottu u nome di ristrutturazione in TCDD, al di là di i sbagli individuali di l'impiegati; Avemu dichjaratu chì hè duvuta à parechji fatturi, cum'è i passi micca scientifichi fatti da i pulitici è i burocrati, l'appuntamentu di u persunale senza qualificazione, u numeru insufficiente di u persunale, avè più di un titulu fattu da un titulu unicu, etc.

In u rapportu preparatu da u nostru sindicatu dopu à l'accidentu, sti mutivi sò stati spiegati in detail è in u nostru rapportu; "Hè vistu assai chjaramente chì, in u risultatu di a pressione pulitica annantu à l'istituzione per apre e linee chì ùn sò micca cumplettamente cumplette per u spettaculu puliticu, u fattu chì l'anziani burocrati si tacenu è detti istruzzioni à i so dirigenti inferiori per Pruducia sti ordini strani invece di impedisce e pressioni in favore di l'istituzione in favore di u trasportu sicuru hè unu di i motivi principali di l'accidentu ". Hè dichjaratu induve a rispunsabilità principale deve esse cercata.

In u nostru parè, a rispunsabilità principale di stu accidente hè assai chjaru. È sfurtunatamenti, vedemu una volta di più chì dopu à stu accidente, i veri rispunsevuli ùn sò micca stati purtati à a ghjustizia.

Ci vole à sapè chì senza u cumpletu di u sistema di signalazione, quelli chì decidenu di apre a linea ùn saranu micca perseguiti cumplettamente prima chì a cuscenza publica hè purtata à a ghjustizia.

Ci vole à sapè da tuttu u publicu chì avemu da cuntinuà a nostra lotta cun determinazione per revelà a vera rispunsabilità di stu accidente da u nostru sindicatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*