"Bursa Rail Systems Workshop" tenutu à BTSO

L'attellu di sistemi ferroviari di bursa hè statu tenutu in btso
L'attellu di sistemi ferroviari di bursa hè statu tenutu in btso

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), chì cuntinueghja i so prughjetti Ur-Ge è Clustering per i sistemi ferroviari, hà tenutu u "Bursa Rail Systems Workshop". Dichjarà chì anu travagliatu cù quasi 5 cumpagnie di Bursa in l'ultimi 20 anni, Türkiye Vagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ) Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. İlhan Kocaarslan hà dettu chì i travaglii nantu à u prughjettu di u trenu di mulinu cuntinueghjanu à piena velocità.

BTSO hà firmatu un prugramma impurtante per l'industria di Sistemi Ferroviari. "Bursa Rail Systems Workshop" hè statu tenutu à l'Edificiu di u Serviziu di a Camera. Cüneyt Şener, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, è u Presidente di u Cunsigliu di TÜVASAŞ Prof. Dr. İlhan Kocaarslan, ASELSAN è TÜLOMSAŞ esperti è rapprisentanti di u settore anu participatu. U vicepresidentu Cüneyt Şener hà dettu chì a Turchia, chì hà sviluppatu rapidamente l'usu di i sistemi ferroviari dapoi u principiu di l'anni 2000, hà dimustratu una forte vuluntà di sviluppà tecnulugia in questu campu. Esprimendu chì anu riunitu centinaie di cumpagnie per i scopi domestici è naziunali di Turchia cù più di 30 prughjetti UR-GE, clustering è HISER, Şener hà dettu: "Avemu riesciutu à pruduce u primu tram naziunale di Turchia in questa cità, cù i sforzi eccezziunali di i nostri imprenditori è u grande sustegnu di u nostru statu, chì fiducia in i so imprenditori. . I nostri rapprisentanti di u mondu di l'affari sicuri di sè stessu è di vuluntà forte anu rimbursatu e maniche per u nostru metro domesticu, u cisterna domesticu è l'aviò domesticu sottu à a dirigenza di a nostra Camera, è grazia à a forte infrastruttura chì avemu creatu, avemu spustatu u centru di produzzione di a naziunale. automobile à Bursa. Grazie à e scuperte, chì sò una tappa impurtante in a strada di l'indipendenza tecnologica di u nostru paese, Turchia farà passi fermi versu i so obiettivi 2023, 2053 è 2071 ". disse.

"Avemu rottu a nostra cunchiglia"

TÜVASAŞ Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. İlhan Kocaarslan hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti in Bursa per scuntrà cù i fornitori è hà sottolineatu chì, cum'è istituzione, anu travagliatu cù 5 cumpagnie in Bursa in l'ultimi 20 anni. Nutendu chì TÜVASAŞ era una istituzione chì hà realizatu u mantenimentu è a riparazione di i vagoni arrivati ​​à l'esteru 70 anni fà, è chì travaglianu cum'è Industria Turchia di Carru dapoi u 1985, Kocaarslan hà dettu: "Semu una urganizazione chì face tutti i sistemi chì portanu passageri. in particulare. Cù a cumissioni di a nostra fabbrica di corpi d'aluminiu in 2019, u numeru di e nostre fabbriche hè aumentatu à 6 in totale. Avà a nostra istituzione hà rottu a so cunchiglia. Avemu u scopu di trasfurmà in una sucietà basata in tecnulugia in modu chì pudemu diventà una cumpagnia chì pruduce i so veiculi. disse.

Prughjettu naziunale di treni

Kocaarslan, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i travaglii nantu à u prughjettu di u trenu naziunale, hà dettu: "U nostru trenu naziunale hè avà apparsu. Un veiculu hè per sbarcà. Tuttu finitu, mutore è climatizzatore installatu. U vestitu di u sicondu veiculu hè à 60 per centu. L'altru veiculu hè ancu esce da a pittura. U nostru quartu veiculu hè attualmente in produzzione. U travagliu di u nostru 4u veiculu cuntinueghja. Quandu l'avemu fattu un set, l'avemu nantu à i rails. Vulemu purtà cumpagnie domestiche in stu settore. Avemu stabilitu linee di produzzione di massa. Tuttu hè ok. Apparisce un veiculu enormu, cù decine di sistemi di cuntrollu cù 5 chilometri di cable in l'internu. 40 metri di lunghezza. Continueremu à firmà novi prughjetti è studii travagliendu inseme cù u nostru mondu cummerciale ". usatu e frasi.

"Apreremu à u mondu"

İlhan Kocaarslan hà dettu chì anu un fatturatu di 500 milioni di TL cum'è cumpagnia. "Ci presentemu à u mondu". Kocaarslan hà dettu: "Vulemu diventà una urganizazione chì pruduce in cunfurmità cù i normi internaziunali. Cum'è a nostra visione, avemu u scopu di fà una marca chì cuncepisce è fabrica à i standard mundiali in u settore di i veiculi di u passageru ". disse.

INTERVISTE BILATERALI AFRANNI FATTE

BUTEKOM General Manager Dr. Mustafa Hatipoğlu hà dettu chì BTSO hà iniziatu à raggruppà l'attività in u campu di i sistemi ferroviari è a difesa aerospaziale in 2013. Enfatizendu chì e cumpagnie di cluster facenu cuntributi significativi à l'investimenti domestici è naziunali, Hatipoğlu hà aghjustatu chì ci sò quasi 100 cumpagnie in u cluster di Sistemi Ferroviari. L'imprese di Bursa anu fattu presentazioni cù esperti di TÜVASAŞ, Aselsan è TÜLOMSAŞ à u "Atelier di Sistemi Ferroviari". U prugramma hà cuntinuatu cù riunioni di cummerciale bilaterali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*