Priorità di Trasportu in Investimenti di Bursa in 2020

trasportu priurità in l'investimenti di l'annu di Bursa
trasportu priurità in l'investimenti di l'annu di Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, chì si riunì cù i citadini à a Bereket Table stabilita in Kükürtlü, hà dichjaratu chì 2019 hè l'annu di a ricuperazione post-eletturale è hà dettu chì parechji prublemi cronichi, in particulare u trasportu, seranu risolti quist'annu.

Bereket Sofrası, chì a municipalità metropolitana di Bursa hà stallatu in diverse regioni ogni venneri per 26 mesi, sta volta hà accoltu i residenti di u distrittu di Kükürtlü. U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà realizatu a preghiera matinale à a Moschea Süleyman Çelebi, chì hè stata custruita dedicà à u scrittore Mevlid-i Şerif Süleyman Çelebi, è dopu hà assistitu à a Tavola Bereket è scontru cù i citadini. sohbet fattu. À a riunione induve u presidente di u distrettu di AK Party Osmangazi, Ufuk Cömez, è u capu di quartiere di Kükürtlü, Canan Akın Erdem, ùn anu micca lasciatu solu u sindaco Aktaş, l'invitati sò stati serviti un menù custituitu di bagel, furmagliu, olive è tè.

Zona prioritaria di trasportu

U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dichjaratu in a so dichjarazione chì i trè prublemi più impurtanti di Bursa sò ligati à u trasportu. U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì u cumpletu di Acemler Junction, l'estensione di u metro à l'Hospital Bursa City è u cumpletu di a linea T3, chì hè in preparazione per l'offerta, è a so integrazione in u sistema ferroviariu esistente, sò trà i prublemi urgenti chì anu bisognu esse risolte, è ch'elli farà un grande prugressu in questi investimenti in 2. Dichjarà chì u travagliu nantu à Acemler Junction cuntinueghja è chì stanu travagliendu inseme cù u Ministeru di i Trasporti per allargà u sistema di ferrovia ligera à l'Hospital di Bursa City, u sindaco Aktaş hà dettu: "Custruemu ancu una scorciata per u nostru ospedale di a cità vicinu à u sistema ferroviariu. . 2020 chilometri di u travagliu di 6.5 chilometri hè statu finitu. U prucessu di liquidazione nantu à a linea T3.5 hè ancu finitu. Andemu à l'offerta di novu è spergu chì includeremu sta linea in u sistema ferroviariu esistente in pocu tempu. "Credu chì dopu à questu annu, Bursa diventerà una cità più piacevule per vive", disse.

U sindaco Alinur Aktaş hà spiegatu chì anu bisognu di u sustegnu di i citadini per fà di Bursa una cità più vivibile cù 17 distretti è 1058 quartieri. Enfatizendu chì, cum'è a Municipalità Metropolitana, travaglianu intensamente per risolve ogni prublema esistente, u sindaco Aktaş hà dettu: "In questu sensu, ognunu di noi hà e nostre responsabilità. Si tratta di pulizia è trafficu. Svilupperemu viale è strade, ma ci vole à sensibilizà à l’usu di sti lochi. Travagliemu ghjornu è notte in centinaie di cantieri cù i nostri 12 mila impiegati. Più ghjunghjemu l'armunia è l'armunia, u più successu seremu. "Se ghjunghjemu questu, ùn ci hè nisuna ragione per chì tutte e parte di a cità ùn sia micca pruspera", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*