İmamoğlu: Sparteremu i risultati di u Workshop Kanal Istanbul cù a Nazione

Avemu da sparte i risultati di l'attellu di Imamoglu Canal Istanbul cù a ghjente
Avemu da sparte i risultati di l'attellu di Imamoglu Canal Istanbul cù a ghjente

"Canal Istanbul Workshop" urganizatu da IMM hà iniziatu cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener.

U presidente di l'IMM chì hà fattu u discorsu d'apertura Ekrem İmamoğlu"Istanbul ùn hè micca una cità chì hè obligata à Kanal Istanbul. Ma Istanbul hè obligatu à inizià investimenti in u metro fermatu, invistisce in parechje più novi alternative di metro è trasportu urbanu, è risolve u prublema di trafficu chì ùn hè micca stata risolta dapoi decennii, cum'è tutte e metropole civilizzate. Istanbul hè obligatu à prutege, sviluppà è aumentà e so spazii verdi rimanenti. Istanbul hè obligatu à prutege meticulosamente, sviluppà è creà novi spazii di e so risorse d'acqua. Istanbul hè obligatu à furnisce cibo, beie latte, è opportunità di educazione prescolare à i so figlioli chì ùn ponu micca esse alimentati bè è ùn ponu micca riceve una educazione adatta. Istanbul hè obligatu à offre opportunità di educazione à i so ghjovani, à furnisce borse di studiu è à creà opportunità di travagliu. Istanbul hè obligatu à offre à e donne l'uppurtunità di participà à a vita suciale in pace è sicurità.

Istanbul hè obligatu à facilità a vita di i disoccupati, i disoccupati è i pensionati. Videmu cumpiendu tutti questi obblighi di Istanbul cum'è una priorità è travagliemu per questu ". Enfatizendu chì i prublemi di Istanbul ùn sò micca solu i so propiu, ma ancu a responsabilità di l'amministrazione centrale, İmamoğlu hà dettu: "Semu pronti è disposti à travaglià in cooperazione è armunia cù u guvernu in ogni campu. Ùn ci sò micca punti d'interrogazione in a nostra mente. Avemu solu una cundizione: nimu ùn deve dì: "Sò, possu fà". Nimu ùn deve alzà a so voce in publicu. Avemu digià sti soni in i nostri terri. Ascolta Mevlana. Fighjate ciò chì Mevlana hà dettu: "Alza a vostra parolla; micca a to voce. Hè a piova chì face cresce i fiori ; micca tronu'. Per ellu; Ascoltemu tutti di core à e parolle di u publicu, di l'esperti è di i scientisti. Semu disposti, cordiali è sinceri per truvà una mente cumuna è rende dominante ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà discututu u prugettu Kanal Istanbul, chì hè direttamente ligatu à u futuru di a cità è unu di i punti di agenda più impurtanti di l'ultimi ghjorni. "Canal Istanbul Workshop" urganizatu da IMM hà riunitu scientisti, avucati è esperti finanziarii di diverse discipline. In 4 sale diverse, 8 pannelli differenti, 40 scientisti anu spartutu e so idee nantu à Kanal Istanbul. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente di u Partitu IYI Meral Akşener eranu trà i participanti à l'attellu induve Kanal Istanbul hè statu discututu publicamente per a prima volta. I deputati di u gruppu CHP è u Partitu IYI, u presidente provinciale di CHP Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, u presidente provinciale di u Partitu IYI, Buğra Kavuncu, i deputati, i rappresentanti di i partiti pulitichi, i sindaci, i rappresentanti di i partiti pulitichi, i dirigenti sindacali, i membri di e camere prufessiunali, l'alta dirigenza di l'IMM è numerosi citadini anu pigliatu ancu i so cumpagni. postu in l'attellu. Gurkan Akgun, Capu di u Dipartimentu di Ricostruzione è Urbanismu di l'IMM, hà datu u primu discorsu à l'attellu, induve l'urganisazioni di media lucali è stranieri anu mostratu un grande interessu.

"AVANE RESPONSABILITÀ PER CONVIVITÀ A SOCIETÀ"

U presidente di l'IMM hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu. Ekrem İmamoğlu realizatu. İmamoğlu hà iniziatu u so discorsu celebrendu a "Giornata Mondiale di i Ghjurnalisti di u travagliu di u 10 di Ghjennaghju" da i membri di i media chì anu vistu l'attellu. "Istanbul hè una cità cusì preziosa è unica chì ancu quellu chì l'hà da chjappà cù una scelta hà da esce è spiegà perchè deve fà," İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Canal Istanbul hè un prughjettu chì cambierà a geografia di Istanbul è affetterà seriamente tutti l'aspetti di a vita naturale è a vita di a cità. Quelli chì anu purtatu stu prughjettu à l'agenda anu ubligatoriu di spiegà perchè avemu da fà questu è di cunvince a sucità. Kanal Istanbul hè una cirurgia assai grande è assai risicatu chì nimu ùn dicerà mai di sì, salvu chì ùn deve micca. Chirurgia totalmente sbagliata. Istanbul sarà tagliata è tagliata. I sistemi vitali di Istanbul soffreranu. Alcune parti di Istanbul seranu paralizate. Alcune parti seranu ferite. Quelli chì mandanu una cità à una operazione cusì risicata è mortale ùn ponu micca dì: "Qualunque cosa dite, sta chirurgia serà fatta". Quelli chì anu stabilitu a so mente per fà questu deve esse definitamente spiegà perchè avemu da fà sta cirurgia. Tutti noi, tutti, avemu da capisce perchè Istanbul deve esse tagliatu. Ci vole à esse cunvinta di i mutivi di st'obbligazione, inseme cù i nostri 16 milioni o ancu 82 milioni di citadini. Tutti avemu da sapè tuttu è amparà ogni dettagliu nantu à i risichi di sta chirurgia maiò imposta à Istanbul. Scupriremu prima. Avemu da amparà. Dopu quì, decidemu tutti inseme. Tutti questi ponu accade solu cù un prucessu sanu di apprendimentu è pensamentu. Stu attellu hà per scopu di revelà scientificamente tutti i risichi di u cuteddu chì serà immersa in u core di Istanbul, à dì Kanal Istanbul.

"QUA A SCIENZA DICE, L'ASCUTAREmu"

Enfatizendu chì ascolteranu tuttu ciò chì a scienza è i scientisti dicenu, İmamoğlu hà dettu: "Pruceremu di capiscenu, amparà è interrogà. Sapemu tutti i risichi chì Kanal Istanbul pò pona, è allora ognunu di noi si farà a quistione: vale a pena piglià tutti sti risichi ? Avemu veramente da andà à Kanal Istanbul ? Hè veru ciò chì ci hè statu dettu ? Mentre sta cità è stu paese anu tanti prublemi, hè avà u tempu per i so guai è i so prublemi ? A nostra attitudine versu Kanal Istanbul ùn hè micca pulitica ma vitale. Perchè stu prughjettu hè unu di i risichi maiò chì sta cità pò affruntà in tutta a so storia. Quelli chì anu purtatu stu prughjettu à l'agenda è dicenu "Qualunque cosa dite, faremu sta chirurgia" anu dui argumenti principali: "Possibili risichi per via di traversate di navi in ​​u Bòsforu è chì stu prughjettu hà presuntamente ingressu à a Turchia". Hè assai impurtante per assicurà chì i navi, in particulare quelli chì portanu merchenzie periculose, ponu passà in modu sicuru per u strettu. Di sicuru, duvemu tutti esse assai sensibili à questu. Per assicurà a sicurità di u Bosforu, qualunque sia u passu chì u nostru guvernu hà da fà in l'arena internaziunale, avemu da stà tutti daretu è furnisce un sustegnu tutale. Avemu da fà ogni tipu di cooperazione. Chì nimu dubita. Ma quandu pigliate a strada di transitu di navi grandi è periculose da una parte di Istanbul è si move in un altru, ùn pudete micca risolve u prublema di sicurezza. Nisuna cosa. Inoltre, sapemu bè chì u Canal Istanbul ùn pò esse una alternativa per i grandi navi in ​​quantu à a so larghezza è a prufundità, è ùn pudemu micca forzà i navi à passà per u canali invece di u Bosforu. Chì nimu ci piglieghja da zitelli, per dì cusì ! Indipendentemente da induve passanu per Istanbul, i navi chì ponenu un risicu anu da passà per rispettà strettamente l'alti standard di sicurezza stabiliti da Turchia. A cosa principal hè di assicurà chì ", disse.

"IMPLEMENTA U PIPELINE SAMSUN-CEYHAN IN LOCATION DI U CANALE"

Dichjarà chì Kanal Istanbul è u Bosforu anu u scopu di riduce a funzione di u Bosforu, in particulare in u trasportu di petroliu, İmamoğlu hà dichjaratu chì sta situazione hè ancu sbagliata. İmamoğlu hà dettu: "Ùn pudete micca ottene questu per piglià a strada da u Bosforu è trasfurmendu in un canale. Ciò chì deve esse fattu hè di sviluppà è implementà diverse alternative cum'è u Samsun - Ceyhan Petroleum Pipeline. Lascià tutte queste dimensioni è diverse alternative è ghjunghje à a cunclusione chì "Canal Istanbul hè essenziale per a sicurità di u Bosforu" ùn hè micca currettu, ùn hè micca raziunale, ùn hè micca raziunale. À u cuntrariu, si mette a basa per una cosa "falluta", facendu scuse. Siconda, i pruprietarii di u prughjettu Kanal Istanbul dicenu chì generà ingressu per a Turchia. Ùn hè micca pussibule di capiscenu nantu à quale basa pretendenu questu. Ùn hè ancu chjaru cù quale soldi, da quale, è cù quale tipu di mudellu di finanziamentu serà fattu u prugettu citatu. Mancu chì fà ! Believe me, ùn hè micca chjaru ciò chì fà. Passemu i nostri ghjorni è notti in questu affari. Ogni ghjornu si parla di un mudellu diversu ", disse.

"DÀ U MAESTRO, A STORIA DI U MAESTRO"

In u so discorsu, İmamoğlu, unu di i participanti di l'attellu, Prof. Dr. Hà sparte un scherzu Nasreddin Hodja chì hà intesu da Derin Orhan cù i participanti. Dicendu "Un scherzu Hodja da Hodja", İmamoğlu hà dettu, "Nasreddin Hodja hà scrittu una lettera. Dendu u busta à u zitellu, disse : "Mandate questu à u vostru indirizzu". U zitellu hà ricevutu a lettera. Fighjendu è disse: "Ùn ci hè nunda di scrittu, l'indirizzu hè in biancu". Hodja hà rispostu: "Lasciate esse, hè viotu", disse. "Hè ciò chì u prucessu di u prugettu m'hà dettu", disse İmamoğlu. Dicendu, "I pruprietarii di u prughjettu Kanal Istanbul, sfurtunatamenti, ùn si avvicinanu micca à l'aspettu ecunomicu di u prublema cù a serietà di un investitore veru", İmamoğlu hà continuatu cusì:

"U CANALE NON HA MOTIVI TANGIBLE"

"Hè ciò chì dicenu: "Apre un canale, aghju soldi da i passanti, custruiu edifici intornu à u canale, è guadagnu soldi da quì!" Questu ùn hè micca un approcciu chì si adatta à u mondu d'oghje. Ùn hè ancu un approcciu economicu. Questu ùn hè micca un approcciu raziunale. Questu ùn hè micca un approcciu legale chì cunforme cù l'accordi internaziunali. Hè un mudellu basatu solu in terra, béton è affittu, chì ùn cuntene pruduzzione è tecnulugia avanzata, sfurtunatamenti ùn hà micca a perspettiva di creà valore aghjuntu è branding. Cù stu mudellu, in u mondu d'oghje, ùn pudete micca guadagnà soldi, creà rinascimentu ecunomicu è impieghi. Ùn ci hè micca soldi in questu. I rapporti sò fora. Turchia hà pruvatu questu in l'ultimi anni è u puntu chì avemu ghjuntu hè evidenti. U livellu di disoccupazione è miseria hè evidenti. Quelli chì anu purtatu u prugettu Kanal Istanbul à l'agenda di Turchia di tantu in tantu per l'ultimi anni 9 è qualchì volta u mette fora di l'agenda ùn anu micca una justificazione notevuli è tangibile. Quelli chì anu annunziatu stu prughjettu cun un gran sonu prima di l'elezzioni di u 2011, passavanu in silenziu u prublema in l'elezzioni generale di u 2015 è l'elezzioni lucali di Istanbul 2019. Avà, di colpu, scaldanu u prublema è cercanu di affruntà noi cun un fait accompli. Producenu una nova campagna pulitica da quì. Ùn avemu micca bisognu di stu prughjettu, chì pare esse basatu annantu à a pulitica di ogni ghjornu è à qualchi cunnessione cummerciale è relazioni di affittu, è questu fluttuante, sfurtunatamenti, a pulitica rivoltante realizata annantu à stu prughjettu. Ùn ci hè micca un mumentu da perde ".

"L'OBBLIGHI DI ISTANBUL A NOSA PRIORITÀ"

Nutendu chì u paese hà assai prublemi impurtanti è vitali, İmamoğlu hà dettu: "A Turchia ùn hè micca un paese obligatu à Kanal Istanbul. Istanbul ùn hè micca una cità chì hè obligata à Kanal Istanbul. Ma Istanbul hè obligatu à inizià investimenti in u metro fermatu, invistisce in parechje più novi alternative di metro è trasportu urbanu, è risolve u prublema di trafficu chì ùn hè micca stata risolta dapoi decennii, cum'è tutte e metropole civilizzate. Istanbul hè obligatu à prutege, sviluppà è aumentà e so spazii verdi rimanenti. Istanbul hè obligatu à prutege, sviluppà è cresce meticulosamente e so risorse d'acqua. Istanbul hè obligatu à furnisce cibo, beie latte, è opportunità di educazione prescolare à i so figlioli chì ùn ponu micca esse alimentati bè è ùn ponu micca riceve una educazione adatta. Istanbul hè obligatu à offre opportunità di educazione à i so ghjovani, à furnisce borse di studiu è à creà opportunità di travagliu. Istanbul hè obligatu à offre à e donne l'uppurtunità di participà à a vita suciale in pace è sicurità. Istanbul hè obligatu à facilità a vita di i disoccupati, i disoccupati è i pensionati. Videmu cumpiendu tutti questi obblighi di Istanbul cum'è una priorità è travagliemu per questu ".

"Nimu ùn deve alzà a voce à u publicu"

Enfatizendu chì i prublemi di Istanbul ùn sò micca solu i so propiu, ma ancu a responsabilità di l'amministrazione centrale, İmamoğlu hà dettu: "Semu pronti è disposti à travaglià in cooperazione è armunia cù u guvernu in ogni campu. Ùn ci sò micca punti d'interrogazione in a nostra mente. Avemu solu una cundizione: nimu ùn deve dì: "Sò, possu fà". Nimu ùn deve alzà a so voce in publicu. Avemu digià sti soni in i nostri terri. Ascolta Mevlana. Fighjate ciò chì Mevlana hà dettu: "Alza a vostra parolla; micca a to voce. Hè a piova chì face cresce i fiori ; micca tronu'. Per ellu; Ascoltemu tutti di core à e parolle di u publicu, di l'esperti è di i scientisti. Semu disposti, cordiali è sinceri per truvà u sensu cumunu è fà duminà. L'attellu d'oghje hè u pruduttu di sta capiscitura è sforzu. L'attellu d'oghje hè un pruduttu di u sforzu per ghjunghje à u sensu cumunu è a decisione cumuna. L'attellu d'oghje hè un pruduttu di u sforzu di priservà sta cità santa, issa geugraffia antica chì hè stata culla di e civilisazioni, per l'avvene. L'attellu d'oghje hè un pruduttu di un sforzu di dumandà l'opinione di a nazione invece di urdinà.

"Sparteremu i risultati di l'atelier cù a nazione"

Dichjarà chì mandaranu tutti i risultati di l'attellu à a nazione è à tutte l'autorità rispunsevuli di piglià decisioni in nome di a nazione, İmamoğlu hà dettu: "Cusì, cumpiendu a nostra rispunsabilità à 16 milioni di Istanbuliti è sta cità sacra è i so valori. à u più altu livellu. Cum'è IMM, avemu pigliatu l'iniziativa di informà à u nostru populu, mentre chì nimu ùn parlava, nimu hà avutu l'uppurtunità di discutiri di u prublema, è tuttu ci vulia à esse purtatu à un fait accompli cum'è s'ellu era un focu. Avemu invitatu l'autorità pertinenti di u nostru statu à piglià a rispunsabilità. Avemu creatu piattaforme per i scientisti per parlà. Prima avemu urganizatu u simposiu di l'acqua è dopu stu attellu. Da avà, continueremu à dà tutte e lotte legali necessarie. Ùn avemu mai ritardatu daretu à i nostri duveri è responsabilità legali ".

"Fighjate in l'ochji di i vostri figlioli è di a terra"

Dicendu: "Vogliu indirizzà à tutti quelli chì ci stanu à sente quì, tutti i Istanbuliti è tutti i mo citadini", İmamoğlu hà dettu: "Per piacè stà davanti à i vostri figlioli è nipoti oghje. Fighjate in i so ochji. Fighjate bè. Pensate chì anu bisognu di stu prughjettu? Pensate chì questu hè a cosa più intelligente per fà per u so avvene? Pensate ch'elli aspettanu un Istanbul più verde, più vivable, più liscia è più civilisatu da quelli chì dirigenu sta cità è stu paese oghje ? O vole ch'ellu si faci una operazione cusì risicata in questa cità ? Semu custodi. Li trasmettemu stu paese. Questu hè u veru prublema di noi, di tutti quelli chì campemu in sta cità è in stu paese, ognunu di noi chì empiemu sta stanza. È questu hè un prublema assolutamente vitale. È nunda, nunda, di discussione di sta questione, di pruvà à capisce i risichi assuciati à Kanal Istanbul, hè puliticu. À ognunu di voi chì vene quì oghje è pigliate a rispunsabilità, à l'esperti chì sprimeranu e so opinioni è à tutti i delegati chì participanu, à tutti quelli chì aiutanu à l'illuminazione di a sucetà spartendu l'idee da quì, à tutti i partiti pulitichi, in particulare à i nostri Presidenti, i gestori di e nostre organizzazioni non governamentali, accademichi è esperti; Vogliu ringrazià micca solu in nome di 16 milioni di Istanbuliti, ma ancu in nome di tutte e generazioni future, in nome di i nostri figlioli è nipoti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*