U Rapportu EIA di u Canale Istanbul Appruvatu

suggerimentu interessante per artefatti storichi nantu à a strada di u canali Istanbul
suggerimentu interessante per artefatti storichi nantu à a strada di u canali Istanbul

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Murat Kurum, hà dichjaratu chì anu evaluatu l'obiezioni durante u prucessu EIA di u Prughjettu Kanal Istanbul è appruvatu u rapportu EIA da oghje.

L'istituzione hà rispostu e so dumande nantu à u Prughjettu Kanal Istanbul è l'agenda in l'edificiu di u Ministeru.

Enfatizendu chì Kanal Istanbul hè un prughjettu realizatu inseme cù u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura in u scopu di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, l'Istituzione hà dettu:

"Hè u prughjettu di prutezzione è di salvezza di u Bosforu, u Bosforu, chì chjameremu u prughjettu di u seculu, in quale u prucessu di l'EIA, u prucessu di pianificazione serà realizatu da u nostru ministeru, è l'applicazioni di zoning seranu fatte da u nostru ministeru durante i prucessi di implementazione. Hè u prugettu di libertà di a nostra gola. Hè unu di i prughjetti di civilisazione di a nostra Istanbul. In u Prughjettu Kanal Istanbul, implementeremu sia l'applicazioni di città intelligenti sia implementeremu un mudellu di urbanismu esemplariu, chì mostrarà un esempiu di urbanizazione horizontale cù una populazione chì ùn supera micca 500 mila da i dui lati di u canali. Oghje, durante u prucessu EIA, avemu fattu e valutazioni, evaluatu l'obiezioni è da oghje, avemu appruvatu u nostru rapportu EIA. U nostru pianu scala 1/100.000 hè statu sospesu, avemu ancu preparatu i Piani di Zonificazione di implementazione di scala 5000 è 1000. Spergu chì li compieremu in 4-5 mesi è li mettemu in pratica ".

L'istituzione hà dettu: "Eseguiremu u Prughjettu Kanal Istanbul sottu a guida di u nostru presidente. In altre parolle, hà dettu "hè ciò chì vulianu", "hè cusì quì". Ùn simu in pusizioni di rinunzià à stu prughjettu solu perchè "hè accadutu cusì". Avemu agitu inseme cù u nostru populu in ogni prughjettu chì avemu fattu finu à avà, agiremu inseme cù u nostru populu è continueremu a nostra strada decisivamente in stu prughjettu, chì cuncerna u futuru di a nostra Istanbul è i nostri 82 milioni di citadini ". hà fattu a so valutazione.

L'istituzione hà spiegatu ch'elli farà è cuntinueghjanu à fà tutti i prughjetti chì cuncernanu a salute di u publicu è u so avvene, cum'è ch'elli anu fattu finu à avà.

"ÙN PERMETTEmu RANT TERRA"

Indittendu chì seguitanu da vicinu u prucessu di cambiamentu di a terra è u trasferimentu di l'attu in u Prughjettu Kanal Istanbul, u Ministru Kurum hà dettu: "Ùn permettemu micca l'affittu di a terra in u Prughjettu Kanal Istanbul o in qualsiasi prughjettu. Cume ùn avemu micca fattu in tutti i nostri prughjetti precedenti, ùn permetteremu micca l'affittu di terra in u Progettu Kanal Istanbul in ogni modu. Vogliu spiegà chjaramente quì chì avemu da ripiglià l'incidentu in casu chì una tale situazione si presenta ". utilizatu l'espressioni.

Murat Kurum hà dichjaratu chì ci era ancu dumande nantu à a pruprietà di i stranieri quì, è hà dettu: "A terra hà cambiatu di mani in l'ultimi 3 anni prima di stranieri, persone private è giuridiche, è hè 600 mila metri quadrati. Hè una tarifa assai bassa in u Prughjettu di u Canal Istanbul di 26 500 ettari, vale à dì 265 milioni di metri quadrati. disse.

Apuntendu chì ci era ancu allegazioni in quantu à u prugettu riguardanti risorse d'acqua, risorse naturali è risicu di terrimotu, l'Istituzione hà dichjaratu chjaramente chì u prughjettu ùn hà nè distruttu risorse d'acqua nè causatu un periculu di terramotu, à u cuntrariu, anu pigliatu misure per prutege a salvezza di a vita. è a pruprietà di i citadini chì campanu quì cù u Prughjettu Kanal Istanbul hà dichjaratu ch'elli anu documentatu cù rapporti.

Notendu chì anu specificatu e misure à piglià una per una in u rapportu EIA chì anu preparatu, l'Autorità hà dettu:

"In u prughjettu, u nostru Ministeru di i Trasporti pigliarà queste misure durante a so custruzzione è a farà. Dunque, à a fine di u prugettu, creeremu un novu centru di attrazione per Istanbul, elimineremu u risicu di a vita è a salvezza di a pruprietà di i nostri citadini in u Bosforu, è eliminà u risicu di a vita è a pruprietà di i nostri persone chì campanu quì, è cù una capiscitura esemplare di l'urbanismu, sò prudutte residenze architetturale horizontale, riserve di terramotu, in quale e nostre università, zoni di R&D, nazione Realizzeremu u prughjettu di u seculu cù i so giardini, corridori ecologichi, spazii induve i citadini ponu passà u tempu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, porti è marina. Semu determinati quì, è pigliaremu ogni precauzione per prutege u nostru ambiente è a natura, cum'è facemu in ogni passu chì faremu mentre facemu stu prughjettu.Tutta Istanbul, tutta a Turchia, pò esse sicura di questu, cum'è in ogni prughjettu. avemu fattu prima ".

A PIÙ APPLICAZIONE À 100 MIL CASE SOCIALE DA ISTANBUL

Rispondendu à a so dumanda nantu à i numeri di l'applicazioni in 100 mila prughjetti di l'abitazione suciale, l'Istituzione hà dettu: "Ci hè statu un grande interessu in u nostru prughjettu, 100 milione 1 mila applicazioni sò state ricevute per 209 mila prughjetti di l'abitazione suciale. Cumpiteremu i lochi è i prughjetti di e nostre 100 mila case suciali in i primi 3 mesi è cuminciamu a custruzzione inseme cù u prucessu di licitazione, è spergu chì averemu custruitu è ​​​​consegnatu tutte e nostre 100 mila case suciali à i nostri citadini in un annu. è mezzu. » hà datu l'infurmazioni.

Facendu una dichjarazione in quantu à e pruvince cù 100 mila applicazioni di abitazioni suciale, l'Istituzione hà dettu: "E pruvince cù u più altu numeru di applicazioni eranu 375 mila applicazioni in Istanbul, 75 mila applicazioni in İzmir, 56 mila applicazioni in Bursa, è u numeru di applicazioni. per altre pruvince hè assai sopra à a quota chì avemu attribuita. Dunque, spergu chì continueremu u nostru prughjettu in 2021 cù a listessa determinazione. Realizzeremu stu prughjettu in una manera chì tutti i nostri citadini in u gruppu di redditu più bassu seranu pruprietarii in stu paese. Spergu chì puderemu realizà stu prughjettu per ùn avè micca citatini senza casa in stu paese ". disse.

"ÙN AMU TEMPU PER PERDERE CU POLEMICA"

Espristendu chì custruiranu case forti è sicure contr'à u risicu di disastru in stu prughjettu, l'Istituzione hà dettu: "À questu puntu, facemu è continueremu à piglià assai passi da i giardini naziunali à l'alloghju suciale è a trasfurmazioni urbane sottu a guida di u nostru presidente. . Ùn avemu micca tempu da perde cù polemiche. Faremu passi fermi in avanti versu i nostri obiettivi 2023 cun determinazione ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*