P&O Ferrymasters hà decisu di cultivà in Turchia è in u Mediu Oriente

po ferrymasters hà decisu di cultivà in Turchia è u Mediu Oriente
po ferrymasters hà decisu di cultivà in Turchia è u Mediu Oriente

P&O FFerrymasters hà annunziatu oghje chì pensa à apre cinque novi uffizii in Turchia in i prossimi dui anni mentre cuntinueghja l'espansione di i so servizii logistici paneuropei in Asia.

In più di a so basa attuale in Istanbul, P&O Ferrymasters svilupperà una reta naziunale cumpleta strategicamente vitale aprendu uffizii in Izmir nantu à a costa di l'Egeu, a capitale Ankara in a costa sud, Mersin in a costa sud, Bursa in a regione di Marmara è vicinu. Gaziantep.

Murat Bog, Direttore di Gestione di Carichi di P&O Ferrymasters, hà dettu: "Questa espansione rinfurzerà ancu a nostra capacità di furnisce soluzioni à i clienti sia in Europa sia in Asia. U mondu diventa sempre più cumplessu è facemu u nostru megliu per risolve a logistica più difficiule ".

"Attualmente offremu servizii di trasportu è intermodali trà l'Europa è a Turchia cumminendu rotte terrestri, ligami marittimi brevi è rotte ferroviarie stradali. Avemu pensatu à basà u nostru prugramma di partenza di ogni ghjornu per fà u nostru hub per l'accessu à i clienti in Azerbaijan, Georgia, Iraq, Kazakhstan, Turkmenistan è Uzbekistan, è da Turchia à tuttu u Mediu Oriente, Russia è Ucraina. "

In Turchia, P&O Ferrymasters travaglia cù cumpagnie in industrii cum'è FMCG, retail è tessili. Attualmente usa una flotta di cuntenituri di cubi di 45' è pensa à incorpore u trailer in e so operazioni quist'annu.

P&O Ferrymasters hè unu di i principali fornitori di soluzioni logistiche paneuropee. A cumpagnia opera in 13 lochi strategichi in 20 paesi in u cuntinente è opera ligami stradali, ferroviari è marittimi integrati cù una flotta di più di 5.000 rimorchi è containeri.

A cumpagnia face parte di P&O Ferries, chì naviga nantu à nove rotte maiò trà u Regnu Unitu, a Francia, l'Irlanda di u Nordu, a Republica d'Irlanda, l'Olanda è u Belgio. Opera più di 8.4 navi chì portanu 2.3 milioni di passageri è 20 milioni di unità di trasportu ogni annu. P&O Ferries face parte di DP World, un fornitore leader di u cummerciu mundiale è una parte integrante di a catena di supply.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*