Dichjarazione di u presidente Erdogan nantu à u "Canale Istanbul"

canale Istanbul
canale Istanbul

Parlendu à a Prima Cerimonia di Saldatura di Ferrovia di u Prughjettu di Metro di l'Aeroportu Gayrettepe-Istanbul, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu chì simu troppu tardi per realizà u Prughjettu di u Canale Istanbul.

Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Dichjarà chì anu spiegatu Canal Istanbul parechje volte dapoi u 2011, Erdoğan hà dettu ch'ellu spiegherà u prugettu una volta di più, ma ùn sà s'ellu beneficerà quelli chì anu l'ochji ma ùn ponu vede, quelli chì anu l'arechje ma ùn ponu sente, quelli chì anu lingue ma ùn ponu parlà.

Dichjarà chì una media di 45 mila navi passanu per u Bosforu annu è chì 500 mila persone viaghjanu trà i dui lati di a cità ogni ghjornu, Erdoğan hà enfatizatu chì a pressione di a carica è u trafficu umanu annantu à u Bosforu aumenta ogni annu.

Erdoğan hà dichjaratu chì, secondu a Cunvenzione di u Strettu di Montreux, ùn hè micca pussibule di impedisce u trafficu di navi cummerciale è hà dettu:

"Tuttavia, ùn anu micca idea di ciò chì hè a Cunvenzione di Montreux. Ùn sanu micca se a Cunvenzione di Montreux liga u Canal Istanbul o micca. Prima di tuttu, u Canal Istanbul ùn hà nunda di fà cù a Cunvenzione di Montreux, cum'è cunnisciutu. Attualmente, pratiche cum'è i piloti è i rimorchiatori in u Bosforu sò insufficienti per prevene accidenti. Siccomu ùn pudemu micca eliminà u strettu, avemu avutu à truvà una suluzione radicali à u prublema. Quandu guardemu esempi in u mondu, vedemu chì i canali d'acqua in stile Canal Istanbul sò à tempu cumuni è assai prufittuali. Dopu avè fattu sta prumessa à a nostra nazione in 2011, avemu amparatu a nostra lezziò passu à passu. "A verità hè, avemu digià tardi in a custruzzione di u Canal Istanbul, chì hè unu di i nostri scopi 2023".

U presidente Erdoğan hà spiegatu chì in u scopu di i preparativi preliminari per u prugettu, i prucessi cum'è a ricerca geologica, geotecnica, idrologica, analisi di onde è terremoti, studii di trafficu, bisogni di spostamentu di l'infrastruttura è studii di impattu ambientale sò stati cumpletati.

Dichjarà chì più di 34 scientisti di 200 diverse branche di a scienza anu participatu à questi studii, è chì u più adattatu di 5 rotte diverse determinate per u canali hè stata finalmente decisa è annunziata à a nazione, Erdoğan hà dettu chì 304 studii geofisichi sò stati realizati. cù più di 17 mila metri di perforazione in 248 punti diffirenti longu à sta strada di u canali, hà dichjaratu ch'ella hè stata fatta.

Erdogan hà dettu chì, dopu à esperimenti di laboratoriu è studii di terra, u mudellu di u canali hè stata cuminciata inseme cù e cumpagnie principali di u mondu in questu campu, è u stadiu attuale hè stata ghjunta cù a cumpiimentu di i prughjetti di l'ingegneria è i studii EIA.

"U costu di custruzzione di u Canal Istanbul hè attualmente calculatu cum'è 125 miliardi di lire, micca 75 miliardi di lire cum'è certi dicenu". Erdoğan hà nutatu chì ci saranu dui porti, un marina, un centru logisticu, 7 ponti, 2 ferrovie è 2 linee di ferrovia leggera longu a strada.

Erdoğan hà dichjaratu chì solu i zoni residenziali per 500 mila persone seranu permessi intornu à u canali, soprattuttu in u quadru di trasfurmazioni urbane, è chì l'escavazione chì nascerà durante u prucessu di custruzzione serà valutata cù un metudu specificu à stu prughjettu è a cità serà. esse prutettu da i so effetti negativi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*