U presidente Erdoğan: "Certamente metteremu a vittura domestica à u serviziu di a nostra nazione"

U presidente Erdogan, sicuramente offremu a vittura domestica à u serviziu di a nostra nazione.
U presidente Erdogan, sicuramente offremu a vittura domestica à u serviziu di a nostra nazione.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà tenutu una riunione di valutazione di 2019 à u Cungressu Naziunale è u Centru di Cultura Beştepe. Nutendu chì anu prisentatu u prototipu di a prima automobile domestica è naziunale di Turchia à l'apprezzazione di a nazione, u presidente Erdoğan hà dettu: "Cuntinuemu à seguità strettamente è sustene stu prucessu, è mettemu definitivamente l'automobile di Turchia à u serviziu di a nostra nazione". disse.

MEMBRI DI CABINET À SCENE

Durante u discorsu di u presidente Erdoğan, u vicepresidentu Fuat Oktay è i membri di u Gabinettu presidenziale anu pigliatu u palcuscenicu. U Vicepresidente di u Partitu AK Numan Kurtulmuş, u Vicepresidentu di u Partitu AK è i membri di u Cunsigliu Cunsigliu Altu di a Presidenza anu assistitu ancu à u prugramma.

VALUTAZIONI SU 16 TITULI

U presidente Erdoğan, in u so discorsu à a "Reunione di valutazione 2019"; Educazione, Salute, Ghjustizia, Sicurezza, Trasportu, Ambiente è Urbanisazione, Energia, Agricultura è Silvicultura, Famiglia, Politiche di travagliu è suciale, Ghjuventù è Sport, Cultura è Turismu, Ecunumia, Cummerciu, Industria, Industria di Difesa è Politica Estera.

Ellu hà dettu i seguenti nantu à i prublemi chì sò sottu à l'autorità è a rispunsabilità di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia:

MOVIMENTU TECHNOLOGIA NAZIUNALE

Avemu acceleratu a nostra "Mossa Naziunale di Tecnulugia" spartendu a nostra Strategia Industria è Tecnulugia 2023 cù u publicu in settembre di l'annu passatu. Avemu prisentatu u primu prototipu di l'automobile domestica è naziunale di Turchia, chì entrerà in produzzione di massa in 2022, à l'apprezzazione di a nostra nazione in l'ultimi ghjorni di 2019.

BENVENUTA A LIKE

Semu un passu più vicinu à rializà u sognu di 60 anni di Turchia. I prototipi, chì sò stati introdotti, sò stati accolti da a nostra nazione è l'industria sia in quantu à u so designu è e caratteristiche tecniche. Hopefully, avemu da cuntinuà à seguità è sustene stu prucessu da vicinu, è avemu definitu prisintari Turkey's Car à u serviziu di a nostra nazione.

ANNUNCIAMU D'APRILE

Avemu iniziatu u prugramma di Movimentu Industriale Orientatu à a Tecnulugia per a localizazione di prudutti d'altu valore aghjuntu. In April, annunziemu quelli chì meritanu sustegnu in l'industria di a machina. L'annu passatu, avemu emessu 135,9 certificati d'incentivazione per investimenti fissi per un valore di TL 5 miliardi. Grazie à l'incentivi d'investimentu, creeremu più di 691 mila impieghi supplementari in totale.

SUPPORTU MINISTERIALE

In 2019, avemu furnitu 2,3 ​​miliardi di lire di sustegnu à e nostre PMI, chì formanu a spina di a nostra ecunumia, attraversu KOSGEB. Per mezu di l'agenzii di sviluppu è l'amministrazioni di sviluppu, avemu trasferitu 2 miliardi 87 milioni di lire à 1 mila 49 prughjetti solu l'ultimu annu. I prughjetti 36,5 chì avemu inclusu in u scopu di u Supportu Basatu in Prughjetti, cù una quantità d'investimentu di 7 miliardi TL, furnisceranu più di 7 mila impieghi supplementari è feranu ancu cuntributi significativi à riduce u deficit di u contu currente.

TARGET 62 MIL IMPIEGI SUPPLEMENTARI

In l'ultimi 17 anni, avemu aumentatu u nùmeru di zoni industriali urganizati à 122 cù 315 addizioni, u nùmeru di imprese in questi spazii à 42 mila cù 53 mila aghjunte, è l'impieghi à 1,5 milioni cù quasi 1,9 milioni di addizzioni. Quist'annu, apreremu 7 novi zoni industriali urganizati è altri 5 siti industriali è creeremu opportunità di travagliu per 25 mila persone. In 2019, avemu finitu l'infrastrutture di 7 diverse zone industriali organizzate in diverse regioni di u nostru paese. Cù un novu investimentu di circa 12 miliardi di lire, vulemu impiegà 45 mila posti di travagliu supplementari in 62 zone industriali chì avemu annunziatu in Istanbul, Balıkesir, İzmir, Bursa, Mardin, Çanakkale, Trabzon, Adana è Ankara.

U PROGRAMA SPAZU NAZIUNALE SERÀ ANUNCIATU

In a prima mità di u 2020, lancemu i primi investimenti di u settore privatu in a Zona Industriale Specializzata in Energia Adana-Ceyhan. Cù u Prugramma Internaziunale di Ricercatori Leader, avemu purtatu 98 ricercatori senior, 29 d'elli Turchi è 127 stranieri, in u nostru paese in u primu locu. Avemu stabilitu l'Agenzia Spaziale Turca, chì hè u nostru sognu di vint'anni, in dicembre 2018. Avemu annunziatu u Programma Spaziale Naziunale in a prima mità di questu annu.

TEKNOFEST hè IN GAZIANTEP

In l'ultimi 17 anni, avemu implementatu 229 centri R&D è 361 centri di disignu. Avemu aumentatu u numeru di i nostri Technoparks da 5 à 85. Lancemu Muğla Technopolis è Scienze di a Salute Technopolis in a prima mità di questu annu. L'annu passatu, avemu furnitu quasi 3 milioni di TL cuncessione di sustegnu à 427 prughjetti di R&D di u settore privatu attraversu TÜBİTAK. Organizatu per a seconda volta, TEKNOFEST hè statu u più grande festival di aviazione, spaziu è tecnulugia di u mondu in 700 cù 1 milione 720 mila visitatori. Tenemu TEKNOFEST, l'entusiasmu per a tecnulugia è l'innuvazione chì circonda tutta a nostra nazione, in Gaziantep quist'annu.

DUE ISTITUTI NOVU À TUBITAK

Avemu stabilitu l'Istitutu di Intelligenza Artificiale in TÜBİTAK per processà i big data chì avemu è trasfurmallu in infurmazione è valore ecunomicu. Quist'annu, avemu principiatu i testi di accettazione di u sistema di a prima piattaforma di intelligenza artificiale supportata da l'intelligenza artificiale di Turchia. In u 2019, avemu realizatu a nostra terza spidizioni scientifica, stabilendu a nostra basa scientifica temporale in Antartide è stabilisce u nostru Istitutu di Ricerca Polari. Lanceremu a Quarta Spedizioni Naziunale di Scienza Antartica in a prima mità di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*