Dichjarazione di l'Automobile domestica da u Ministru di l'Energia Dönmez

ministru di l'energia donmezden spiegazione di a vittura domestica
ministru di l'energia donmezden spiegazione di a vittura domestica

Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, hà dettu chì, finu à avà, i bisogni energetichi di i motori di combustione interna cunvinziunali sò stati soddisfatti da u petroliu, ma i vitture elettriche sò oghji sparse. Dönmez hà dichjaratu chì a vittura elettrica domestica di Turchia cumincià à esse in e strade in 2022-2023.

Dönmez hà dichjaratu chì i piani sò fatti sia per l'usu di veiculi elettrici sia di stazioni di carica elettrica è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Prevemu chì ci saranu più di 2030 milione di vitture elettriche in 1 in Turchia. Per quessa, avemu pianificatu a preparazione per a reta. A gestione di l'Automobile Initiative Group (TOGG) di Turchia ci hà dettu i so piani è travaglianu cù i nostri amichi. Ùn aspittemu micca un grande impattu nantu à a reta in e stazioni chì chjamemu a carica lenta, ma a situazione di e stazioni di carica rapida hè u prublema principali. Cù sti stazioni, serà pussibule di carricà rapidamente in 15-20 minuti, secondu a velocità è a capacità di a vittura. Quì, ancu, avete bisognu di carricà a griglia 50-100 kilowatts per ora. Queste capacità ùn sò micca un prublema per a sicurità di l'approvvigionamentu da u latu di a produzzione. U prublema pò esse in l'infrastruttura di a rete à u puntu induve a stazione di carica hè desiderata, chì deve esse pianificatu. Hopefully, u nostru scopu hè di fà 1 milione di carica finu à questa data, cù una pianificazione dopu avè evaluatu l'effetti nantu à a reta di distribuzione cum'è lentu, mediu è veloce. Siccomu TOGG riceve più dumanda micca solu da e grande cità, ma ancu da l'Anatolia è a campagna, hè benefiziu per avè stazioni di ricarica in i paesi più distanti. In questu sensu, a prevalenza facilità ancu l'usu di sti strumenti. Pò esse carricu in casa, ma ùn serà micca assai attrattiva perchè serà per un bellu pezzu ".

Dichjarà chì e stazioni di carburante sò ancu pronti à stabilisce stazioni di carica elettrica, Dönmez hà dettu: "Avemu datu l'autorizazione di stazioni per queste. In certi distretti, pudemu ancu rende ubligatoriu per e stazioni di carburante per avè stazioni di carica. Se u freelance ùn hè micca vinutu è dicenu: "Aghju stabilitu una stazione di carica", diceremu à e stazioni di benzina in quella regione per vede cum'è un serviziu publicu, ma questu serviziu avarà un ritornu naturale. Pò esse ancu cunsideratu cum'è un centru di prufittu. In più di questu, i veiculi ponu esse carricati in centri commerciali è strutture recreative ". disse.

Indittendu chì ci deve esse un standard per stazioni di ricarica, Dönmez spiegò chì e targhe di i veiculi ponu esse definite in stazioni di ricarica è chì i sistemi ponu esse implementati induve a fattura serà mandata regularmente à un contu ligatu à a targa quandu stu serviziu hè ricevutu. in ogni locu in Turchia.

Mappa di carica di i veiculi elettrici

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*