Ostaculi eliminati in u trasportu publicu di Antalya

L'ostaculi sò alzati in u trasportu publicu antalya
L'ostaculi sò alzati in u trasportu publicu antalya

A Municipalità Metropolitana di Antalya implementerà un sistema di avvisu audio in l'autobus municipali è e fermate per chì i citadini visivi ponu furnisce un trasportu più faciule in i veiculi di trasportu publicu. Cusì, l'individui cù disabilità visuale puderanu sente à quale fermata si trova l'autobus durante u viaghju cù un sistema di avvisu audio.

A Cummissione Unhindered Service, furmata da a Municipalità Metropolitana in cuuperazione cù l'ONG è l'istituzioni pubbliche, hà tenutu una riunione in u scopu di a Settimana di i Deficienti Visuali di Bastonu Biancu. In a riunione, sò stati discussi i travaglii da fà per permette à i disabili di prufittà più cunfortu di u trasportu publicu.

SISTEMA DI AVVERTIMENTO AUDIBLE PER BUS E STOP

A riunione tenuta in u Centru di Serviziu per i Disabili di a Municipalità Metropolitana hà assistitu u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana, u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu è u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu, i funzionari di u Dipartimentu di Trattamentu di l'Informazione è i rapprisentanti di l'ONG disabili.

In a riunione, induve l'infurmazione hè stata data nantu à l'arrangiamenti per u trasportu faciule di i citadini disabili in i veiculi di trasportu publicu è e fermate, hè statu evaluatu chì u prublema puderia esse risoltu implementendu u sistema di avvisu di voce in u sistema ferroviariu in i veiculi di trasportu publicu.

VAI A VITA IN 1 MESI

Hè stata data a bona nutizia chì a signalazione di voce serà implementata in autobus è fermate in un mesi, quandu i studii realizati da u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu è Sistema Ferroviariu nantu à questu sughjettu ghjunghjenu à a tappa finale. Cusì, i citadini disabili puderanu sente à quale fermata si trova l'autobus durante u viaghju cù un sistema di avvisu audio.

FORMAZIONE DI COMMUNICAZIONE PER I CONDUCTORI

À a riunione, era ancu previstu di furnisce una furmazione in serviziu per i cunduttori chì travaglianu in u trasportu publicu per rinfurzà a so cumunicazione cù i gruppi svantaggiati. Kamil Çam, presidente di l'Associazione Ciechi di Canna Bianca, hà dichjaratu chì a riunione hà guadagnatu più significatu per via di a Settimana per i Visivi di Canna Bianca è hà dettu: "Grazie à u travagliu realizatu da a Municipalità Metropolitana per i disabili, u Sindaco. Muhittin BöcekHà ringraziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*