Lochi di Bandiera Rossa in u Scopu di u Prughjettu Izmir Senza Barriere

Lochi cù bandiere rosse in u scopu di u prugettu Izmir senza barriere
Lochi cù bandiere rosse in u scopu di u prugettu Izmir senza barriere

Yeşilova Mound in u distrittu di Bornova hè stata compatibile cù l'accessu per disabili. Una bandiera rossa hè stata alzata in u scopu di u Prughjettu Izmir Senza Barriere nantu à u Tumulu.

U Tumulu Yeşilova di 8 anni in u distrittu di Bornova hè statu datu una bandiera rossa oghje in u scopu di u Prughjettu İzmir Senza Barriere di a Municipalità Metropolitana di Izmir. U monticulu, chì era adattatu per l'accessu per disabili, hè diventatu u 500u postu in Izmir per riceve a bandiera rossa.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA cerimonia di a bandiera rossa hè stata ospitata da u sindaco di Bornova, Mustafa İduğ, è a so moglia Ufuk İduğ, à a moglia di Neptün Soyer, u guvernatore generale di u distrettu di Bornova Fatih, i membri di a Cummissione Red Flag, i membri di u Cunsigliu Esecutivu DISABLED İZMİR, i sposi di i sindaci di i municipalità di u distrittu è l'associazioni di disabili. .

Una bandiera rossa hè stata issata nantu à Yeşilova Mound
Una bandiera rossa hè stata issata nantu à Yeşilova Mound

À a cerimonia, u presidente di a Cummissione di Bandiera Rossa è u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Aysel Özkan hà enfatizatu chì una cità senza barriere hè un dirittu umanu fundamentale. Toccu à l'impurtanza di u turismu senza barriere, Özkan hà dichjaratu chì questu annu e spiagge in i distretti custieri seranu cumpatibili cù l'accessu per disabili è hà dettu: "Izmir serà un puntu impurtante in u turismu senza barriere".

Özkan, cum'è u burocrate di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà ancu ringraziatu i sposi di u sindaco per u so travagliu per a cità.

"Semu cù i nostri sposi, è i nostri sposi sò cun noi".

Sottulineendu e responsabilità chì anu pigliatu cum'è sposa di sindaco in a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerA moglia di Neptün Soyer hè a moglia di 30 sindaci cù quale travaglia. sözcüEllu disse chì faceva un discorsu cum'è parlante. Soyer cuntinuò: "Credemu questu; Ci hè un ponte trà u publicu è u citadinu ; urganisazioni non governamentali. Cum'è citadini di Izmir è citatini rispunsevuli, participemu à queste urganisazioni non governamentali. Pruvemu di fà tuttu ciò chì pudemu. Avemu sempre assai piacè di travaglià cù i nostri amichi. "Semu cù i nostri sposi, è i nostri sposi sò sempre cun noi".

Dichjarà chì circa 150 milioni di persone disabili in u mondu agisce cum'è turisti ogni annu, Soyer hà dettu: "Tuttavia, questi 150 milioni di turisti ùn visitanu micca Turchia o Izmir. Questu ùn hè micca solu di e ruine; I ristoranti, i spazii publichi è l'alberghi anu ancu assai difetti in questa zona. Questi 150 milioni di persone anu da visità ancu Izmir. "Ùn dicu micca solu per uttene una parte da u turismu, dicu questu perchè l'accessu senza barriere hè un dirittu umanu", disse. Soyer hà dettu ch'elli eranu felici di presentà Yeşilova Mound à u turismu disabile cù l'applicazione di bandiera rossa.

Dopu à i discorsi, una bandiera rossa hè stata issata nantu à Yeşilova Mound è Assoc. Dr. Yeşilova Mound hè stata visitata accumpagnata da Zafer Derin. Dopu à u viaghju, hè stata fatta una riunione nant'à l'attese, l'opinioni è i suggerimenti di l'associ di disabili. À a riunione, l'impurtanza di diventà una cooperativa per u sviluppu di studii di disabilità hè stata sottumessa.

Cumu hè ottenuta a Bandiera Rossa ?

Per riceve una Bandiera Rossa, duvete prima dumandà per scrittura à u Dipartimentu di Prughjetti Soziali di a Municipalità Metropolitana di Izmir. U cumitatu, determinatu trà i membri di a cumissioni, inspecciona u spaziu in u situ è ​​evalueghja secondu criterii cum'è rampe, circulazione horizontale in u spaziu, circulazione verticale in u spaziu, orientazione è segni è sottumette un rapportu à a cumissioni. A cumissioni piglia a so decisione basatu annantu à e caratteristiche di l'accessibilità di a zona. A decisione pusitiva diventa finale dopu l'appruvazioni di u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Izmir è u locu pertinente hà u dirittu di riceve a Bandiera Rossa.

A Bandiera Rossa hè attribuita in trè categurie: 1, 2 è 3 stelle. Una stella hè attribuita à e zoni chì rispondenu à u 60 per centu di i criteri di accessibilità, 2 stelle 75 per centu, è 3 stelle almenu u 90 per centu.

Alcuni di i lochi cù Bandiera Rossa in Izmir sò i seguenti: metro di Izmir, autobus è cavalieri affiliati à ESHOT, cavalieri affiliati à u Dipartimentu di i Trasporti, battelli è ponti affiliati à İZDENİZ A.Ş., Bayraklı Centru di corsu, Buca Hasanağa Garden, Dokuz Eylül University Education Distance and Research Center, Koçtaş Bornova Branch, Renaissance İzmir Hotel, Bornova Oral and Dental Health Center è Aliağa State Hospital.

8 mila 500 anni

Yeşilova Mound hè cunnisciutu cum'è u più anticu insediamentu in Izmir è unu di i più antichi insediamenti in Anatolia. A vita sedentaria quì data di 8 anni fà. I scavi in ​​a muntagna cuntinueghjanu cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Università Ege, a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Municipalità di Bornova.

Yeşilova Mound, chì hà una zona chjusa di 4 metri quadrati, include un centru di visitatori, un museu, una casa di scavi, un paese neoliticu è un grande parcu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*