Sledge Festival organizzatu in Ordu Highlands

l'esercitu hà urganizatu un festival di sled in l'altitudine
l'esercitu hà urganizatu un festival di sled in l'altitudine

A Municipalità Metropolitana di Ordu hà urganizatu un festival di slittino in 3 piste diverse per migliurà i sport invernali è u turismu invernale in Ordu.

U festival di sled urganizata da a Municipalità Metropolitana è tenuta per a prima volta in Ordu; Hè stata tenuta in Aybastı Persembe Plateau, Mesudiye Keyfalan Plateau è Akkus Argan Plateau. À u festival tenutu in 3 piste separati, tutti da 7 à 70 chì sò ghjunti à l'area di a pista cù l'opportunità di serviziu è sustegnu di a Municipalità Metropolitana d'Ordu anu godutu a neve à u so pienu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà participatu à u festival in Aybastı Persembe Plateau, una di e piste. Corsi di canoa, sci di canoa, snowboard è eventi di slittini sò stati tenuti in l'altopiano di Aybastı, chì hè famosu per i so meandre. Dopu, tè è barbecue sò stati serviti da u focu.

"TUTTI VIDERANU STU LOCU MERAVIGLIOSO MONDIALE"

Esprimendu chì Aybastı serà completamente diversu da avà, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Vulemu fà di Perşembe Plateau un centru di attrazione in a stagione invernale. In questu sensu, avemu fattu passi assai impurtanti. Ùn più più rinfriscà è ritirate in casa dopu à questu. Ci saranu sciatori in giru, ci saranu canoeisti in competizione nantu à i so meandre. Tuttu u mondu vi vede stu locu, chì hè una maraviglia di u mondu. Custruiremu bungalows quì. Da avà, Aybastı serà diversu. I nostri antenati anu scupertu a bellezza di stu locu in u tempu. Avà cunquisteremu i vostri cori rendendu sti lochi ancu più belli. Questu hè ciò chì significa a cumuna di u core. Tuttu u nostru travagliu hè di fà vi felici è di fà surrisu. Più siate soddisfatti, più saremo soddisfatti. L'unicu ciò chì aspittemu da voi hè di assicurà u sviluppu di Aybastı cù u vostru aumentu di l'allevamentu di l'animali. L'affari di più successu in Turchia sò di Aybas. Avemu bisognu di ritruvà questi imprenditori quì. Nimu ùn canterà più una canzone folk straniera ", disse.

"VIVImu unu di i migliori ghjorni di l'invernu"

Dicendu ch'elli facenu tuttu ciò chì ponu per abbellisce Ordu, u deputatu di l'Armata di u Partitu AK Dr. Şenel Yediyıldız hà dettu: "Semu nantu à u Tokat, Amasya è Sivas passanu quì oghje. Semu quì inseme cù e persone di e cità vicine. Oghje avemu vistu a bellezza di a nostra cità è di i nostri alti. Vivemu unu di i più belli ghjorni d'invernu. Finu à ch’è no furniremu unità è sulidarità in a nostra cità, averemu sti lochi. Facemu tuttu ciò chì pudemu per imbellisce stu locu. Avemu chjamatu stu bacinu u Bacinu di Bolaman è hà iniziatu un prughjettu cù l'iniziu preziosu è i cuntributi di u mo sindaco metropolitanu. Cù stu prughjettu, sti terri diventeranu più vivibili ".

"U NOSTRE PRESIDENTE GIÀ A LUMINA À NOI, DENDU L'ARMATA, NON 3 MESI, MA 12 MESI"

U sindaco di Aybastı, Beytullah Gençtan, chì hà sottolineatu chì Aybastı è Persembe Plateau duveranu esse vistu da tutti, hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu ci hà sbulicatu Ordu per 3 mesi, micca 12 mesi. U nostru Plateau di ghjovi, Aybastı hè assai bellu. Sapemu chì l'inguernu era ancu bellu, ma a ghjente duverebbe sapè di vede queste bellezze. Tanta ghjente hè ghjunta in a nostra alta terra per divertisce stu invernu. Oghje, avemu merri chì venenu da altre cità da i quartieri vicini. Avemu da passà un bonu tempu inseme oghje ", disse.

"A FESTA ERA UN PRINCIPIU PER NOI"

Dicendu chì u festivale tenutu era un principiu, u sindaco di Mesudiye İsa Gül hà dettu: "U festival chì avemu fattu quì oghje hè statu un principiu per noi. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana per u sustegnu in questa materia. Cridemu chì u nostru Plateau Mesudiye serà unu di i pochi posti in u nostru Ordu, cum'è u Plateau Çambaşı è Ulugöl ".

"ARGAN HIGHLAND SERA UNU DI I LOCALI PREFERITI"

Parlendu in u scopu di u prugramma, u sindaco di Akkuş, İsa Demirci, hà dettu: "U nostru Plateau d'Argan hè unu di i lochi impurtanti in quantu à l'apertura di a nostra pruvincia Ordu à u turismu per 12 mesi. In u futuru, questu locu serà unu di i posti prediletti. Avemu preparatu l'infrastruttura di u nostru altipiano per u turisimu d'estiu è d'invernu. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana chì hà cuntribuitu à sta urganizazione.

"Avemu GUSTATU PIÙ A NEVE"

I citadini chì participanu à u prugramma anu dettu: "Era una urganizazione assai bona per noi. Avemu godutu a neve à u massimu. Avemu raccoltu boni ricordi quì. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu, chì hà cuntribuitu à questi avvenimenti, u Dr. Ringraziemu Mehmet Hilmi Güler ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*