Eskişehir Antalya High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

U travagliu di u prughjettu di l'indagine ferroviaria rapida di Eskisehir antalya hà iniziatu
U travagliu di u prughjettu di l'indagine ferroviaria rapida di Eskisehir antalya hà iniziatu

Turhan, in u so discorsu à a riunione induve si scontra cù l'affari in Eskişehir Organized Industrial Zone (OSB), hà dettu chì Eskişehir OSB hè una di e basi industriali più impurtanti cù e so cumpagnie 539 chì operanu, è chì queste cumpagnie, chì impieganu 42 mila impiegati. , esportà 1 miliardi 750 milioni di dollari.

Dichjarà chì u so duvere cum'è u guvernu hè di mantene e camini fumanti in tutte e cundizioni, Turhan hà dettu: "I nostri imprenditori anu ancu bisognu di stà in piedi contr'à i venti chì soffianu da a direzzione opposta di tantu in tantu. Ognunu deve esse praticu cù u so travagliu. U trasportu hè a vita di l'ecunumia. A produzzione è u cummerciu truveranu u so veru valore solu se l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione hè solida ". disse.

Nutendu chì i guverni di u Partitu AK anu avvicinatu à sta questione cum'è una zona strategica da u principiu, Turhan hà cuntinuatu cusì: "Cù stu pensamentu in mente, avemu quasi principiatu una mobilizazione in u campu di u trasportu in u nostru paese 17 anni fà. Sottu a dirigenza di u nostru Onorevole Presidente, avemu discututu u prublema in tuttu, principalmente per terra, ferrovia, mare è aria, cù centri logistichi. Avemu investitu più di 757 miliardi di lire finu à avà per rinfurzà a nostra infrastruttura di trasportu è integrà cù u mondu ".

"Avemu purtatu 15 milioni di passageri nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul"

U Ministru Turhan hà ricurdatu chì Eskişehir hè stata a prima cità à scuntrà u trenu d'alta velocità cù a linea di Trenu Eskişehir-Ankara High Speed ​​​​in 2009, è spiegò chì a cità hà ghjuntu dopu à a capitale di l'ecunumia, Istanbul, cù questa linea.

Spartendu l'infurmazioni chì 18 milioni di passageri sò stati trasportati nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Eskişehir finu à u principiu di questu annu, Turhan hà dettu: "Avemu purtatu 15 milioni di passageri in u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul. linea. In novu, avemu pressatu u buttone per un prughjettu di ferrovia gigante. Avemu iniziatu prughjetti di sondaghju per a linea ferroviaria d'alta velocità Eskişehir-Kütahya-Afyonkarahisar-Isparta/Burdur-Antalya. U travagliu di u prughjettu serà finitu à a fine di u 2020 ". usatu e frasi.

"Connettaremu Eskişehir à Antalya cù una linea ferroviaria à alta velocità"

Dopu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dettu chì anu appughjatu u buttone per un prughjettu di ferrovia gigante è hà dettu: "Avemu cuminciatu i prughjetti di studiu per cunnette Eskişehir à Antalya via Kütahya è Afyonkarahisar cù una linea ferroviaria d'alta velocità. U travagliu di u prughjettu serà finitu à a fine di u 2020. Dopu à a fine di u travagliu di u prugettu, avemu pensatu à include in u prugramma d'investimentu cum'è una custruzzione in e pussibulità di u budget. In novu, avemu purtatu l'aeroportu esistente in Eskişehir à i standard internaziunali per l'atterrissimu è u decollo sicuru di aerei di grande corpu.

"Avemu preparatu un Master Plan di Logistica"

In riferimentu à l'obiettivu d'esportazione di Turchia, Turhan hà dettu: "U scopu di esportazione di u nostru paese in 2053 hè 1 trilione di dollari. Sapemu chì a nostra infrastruttura logistica deve esse robusta per scuntrà stu scopu. Questu hè unu di i mutivi più impurtanti perchè avemu turnatu tutti i quattru anguli di u nostru paese in siti di custruzzione in quantu à l'infrastruttura di trasportu.

Per esempiu, stabilimu centri logistichi per aumentà a cumpetitività di e nostre imprese, facilità l'opportunità di cummercializazione è rende u trasportu cumminatu più attivu. Quandu i centri logistichi 25 chì avemu pianificatu sò cumpletati, furniremu u settore cù una opportunità di trasportu supplementu di 73 milioni di tunnellate. Avemu ancu preparatu un Pianu Maestru di Logistica. Stu pianu guidà l'investimenti logistichi in u periodu à vene. U nostru scopu ultimu hè di alleggerà a vostra carica, per sbulicà ancu di più. Sempre chì pruduce è impieghi di più ".

In a riunione, chì hà participatu u guvernatore di Eskişehir Özdemir Çakacak è u deputatu di u Partitu AK Eskişehir Nabi Avcı, u presidente di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà prisentatu una spada fatta di vetru à u Ministru Turhan.

Per d 'altra banda, u Ministru Turhan è u so entourage anu esaminatu u Centru Logisticu TCDD Hasanbey.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*