Delegazioni di u Paese à a Mostra di l'Industria Ferroviaria cù Workshops

delegazioni di i paesi à l'industria ferroviaria mostranu cù u so attellu
delegazioni di i paesi à l'industria ferroviaria mostranu cù u so attellu

E riunioni introduttive anu u scopu di presentà u quadru legale, a cultura cummerciale, l'opportunità attuale è e pruposte strategiche efficaci in i mercati di destinazione à i participanti cum'è consulenza di pre-fattibilità.

A Mostra di l'Industria Ferroviaria si terrà per a prima volta quist'annu u 14-16 d'aprile in u Centru di Cungressu ETO TÜYAP Eskişehir cù l'urganizazione di l'Organizazione Fiera Moderna. L'avvenimentu, chì hè statu realizatu cù a visione di esse a più grande fiera di sistemi ferroviari in Eurasia, hà discututu i temi principali cum'è l'investimentu è l'opportunità di cummerciale in u settore, i regulamenti è e pulitiche legali, a produzzione, a R&D, e novi tecnulugia, a supply chain, cù U prugramma di seminariu, è attraversu attelli di paese, esamina ancu u potenziale cummerciale offertu da u settore ferroviariu nantu à a Nova Strada di a Seta è a pussibuli cooperazione trà i paesi.

Sottulineendu chì l'urganizazione internaziunale riunisce diverse dinamiche di u settore ferroviariu in Turchia, l'Europa di l'Est, u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu, l'Asia Centrale è u Caucasu, u Direttore Generale di Fiere Moderne Moris Revah hà dettu: "Continuemu à offre una visione speciale à i nostri espositori. è i visitori cambiendu l'ordine abituale di e fiere. . Avemu determinatu 3 paesi chì participanu à i workshop chì avemu inclusu in u prugramma questu annu, cù delegazioni di 4-14 persone. Accepteremu i nostri participanti è i visitori in gruppi di 10 à e riunioni di a tavola rotonda di u paese, chì saranu in sessioni di mezz'ora, è assicureremu chì riceveranu servizii di cunsulenza strategica, in particulare intelligenza di u mercatu.

Adam Smith Conferences and RailFin - 1st International Railway Infrastructure Investments and Vehicle & Equipment Financing Forum In più di u prugramma di seminariu in u Rail Industry Show, preparatu in cuuperazione cù Adam Smith Conferences, unu di i think tanks più prestigiosi in u mondu, Adam Smith. Istitutu, un ghjornu prima di a fiera, u 13 d'aprile. RailFin Forum hè ancu urganizatu da a produzzione di Adam Smith Conferences.

In quantu à l'avvenimentu, chì deve esse realizatu in u Centru di Cungressu TÜYAP Eskişehir Vehbi Koç, ospitatu da u Rail Industry Show, cù a participazione di circa 400 delegati, u Direttore di Ricerca è Sviluppu di l'Affari di Adam Smith Conferences è u Pruduttore di Programmi Ayça Apak hà dettu: aspittatu cun grande anticipazione ". Dichjarà chì l'avvenimentu hè cuncepitu cum'è una piattaforma interattiva chì riunisce investitori istituzionali è prupietarii di prughjetti chì ponu risponde à i bisogni di finanziamentu di u settore di i sistemi ferroviari pesanti è ligeri, è permettenu di pruduce solu suluzioni specifiche, Apak hà dettu; "I sistemi ferroviari sò i principali attori di l'ecunumia di u futuru. Discutemu di e manere di cullà fondi in questu settore, chì hè a stella crescente di l'investituri internaziunali, cù esperti di primu livellu chì sò esperti in i so campi. U prugramma include l'infurmazioni è l'offerte di solu suluzione chì guidanu i prublemi attuali di i ghjucatori domestici è stranieri chì volenu accade in stu grande mercatu.

I temi d'interessu in u prugramma di l'avvenimentu eranu "L'impurtanza di u finanziamentu di l'infrastruttura ferroviaria propria - Chì sò i bisogni di u settore ferroviariu?", "Semu realistichi nantu à u "Problemu Ferroviario"? L'investimentu pò solu risolve tutti i prublemi? ", "Finanze verdi è sustenibilità: chì rolu hà u settore ferroviariu?", "Base di l'assi regulati è mudelli di finanziamentu di prughjetti: analisi di l'efficienza di i dui mudelli", "Un finanziamentu innovativu di sistemi ferroviari urbani emergenti". è Metudu di Finanziamentu: Capture di Valore, "Opzioni di Fornitura di Equipaggiamenti Ferroviari è Opzioni di Finanziamentu" si distinguenu.

Cum'è parlanti, anziani dirigenti di i principali attori di i paesi in a regione, anziani rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni statali, persone autorizate da unioni è associazioni settoriali, è ancu esperti di investimenti è finanze di u settore privatu, analisti, cunsiglieri di gestione è ghjuridichi anu participatu. u foru, per mezu di studii di casu, discussioni di panel, presentazioni cumune, sò previste di sparte i so punti di vista Aberdeen Standard Investments, Ministeru di l'Infrastruttura è i Trasporti, APG, Arcus Partners, Asian Infrastructure Investment Bank, Aviva, Prime Ministry Investment Agency, Investors Community of European Railways and Infrastructure Companies (CER), European Investment Bank Finance & Leasing Association, Florence School of Regulamentu (EUI), Associazione Internaziunale "Trans-Caspian International Transport Route", Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC), Hong Kong MTR Corporation, Autorità Naziunale di Tunnel d'Egittu, Uffiziu India di u Fondu Naziunale di Investimenti è Infrastrutture (NIIF), Rock Rail, Ferroviari russi è TCDD cum'è parlante, u Forum hà pigliatu pre-registrazioni delegate via railfinforum.com prima di u prugramma ufficiale chì deve esse annunziatu u 15 di ferraghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*