Una maratona di idee hè tenuta per un Izmir più felice

urganizeghja una maratona di idee per un izmir più felice
urganizeghja una maratona di idee per un izmir più felice

A municipalità metropolitana di Izmir è l'Associazione Open Innovation urganizanu una maratona di idee chjamata "Hack11Mobility Ideathon Izmir" l'12-4 di ghjennaghju. A scadenza per quelli chì volenu participà à l'avvenimentu hè u 10 di ghjennaghju.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per creà una cità più felice. Metropolitan, in cuuperazione cù Open Innovation Association, u ghjennaghju 11-12, "Sò prontu à pensà è cuncepisce inseme per una cità felice?" urganizeghja un avvenimentu chjamatu "Hack4Mobility Ideathon Izmir" cù u slogan. L'avvenimentu si terrà in Kulturpark Hall 1-B. I participanti sò previsti per ripensà, cuncepisce è spressione a regione Alsancak cù l'approcciu Slow City/Metropolitan.

Chì sò i scopi ?

In u scopu di l'avvenimentu; creazione di novi rotte in u trasportu, riduzzione di u trafficu, truvannu soluzioni creative di parcheghju, migliurà i diritti di i pedoni, migliurà u dirittu à a qualità di vita di l'animali vaganti, utilizendu spazii inattivi, riducendu u prublema di basura, migliurà i sistemi di signalizazione di u trafficu, riducendu a contaminazione luminosa di u sonu. , riducendu l'emissioni di carbonu, Hè destinatu à sviluppà suluzioni interdisciplinari è olistiche nantu à tematiche cum'è a migliurà a qualità di vita di i citadini svantaggiati, l'espansione di e stazioni di ricarica per i veiculi disabili, l'aumentu di l'economia di spartera è di sulidarità, è a prutezzione di u patrimoniu storicu / urbanu.

Quale pò unisce ?

Hè pussibule di participà à a maratona di l'idee, chì pò esse assistita da esperti è studienti di i campi di design, architettura, urbanistica, scienze suciali, software, scienze basiche, individualmente o in squadra. Quelli chì volenu participà à l'avvenimentu devenu compie u furmulariu quì da u 10 di ghjennaghju.

In u risultatu di a valutazione di a ghjuria custituita da esperti, a prima squadra selezziunata serà premiata cù una stampante 3D. A seconda squadra vincerà u mouse 3D è a terza squadra vincerà a tableta grafica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*