Imamoglu annuncia i risultati di l'indagine Kanal Istanbul

Imamoglu Channel Istanbul hà annunziatu i risultati di l'indagine
Imamoglu Channel Istanbul hà annunziatu i risultati di l'indagine

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluEspristendu chì anu iniziatu u Pianu di Mobilizazione di u Terramotu, hà dettu: "Apreremu 2 grandi spazii di assemblea di terremoti è parchi d'educazione assai prestu". İmamoğlu hà dettu chì u tassu di quelli chì sò contru à u prugettu in e ricerche nantu à u Prughjettu Kanal Istanbul hè più di 56 per centu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlucuntinueghja à implementà i cuncetti di "trasparenza" è "responsabilità", chì hà postu à a spina di a campagna elettorale. İmamoğlu, chì hà tenutu una cunferenza di stampa u 23 di dicembre di u 2019, hà spartutu u primu periodu d'azzione di 23 mesi dopu u 6 di ghjugnu cù u publicu in una cunferenza di stampa. İmamoğlu hà datu una presentazione simile quellu ghjornu, Vice Presidenti Onorariu Adıgüzel, Yunus Emre è Aykut Erdoğdu; Hà avutu ancu una riunione cù u Vicepresidente di u Gruppu CHP di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Engin Altay è i deputati di Istanbul di u partitu. U Sicritariu Generale IMM, Yavuz Erkut, è u Vicepresidente di u Gruppu CHP di l'Assemblea IMM, Doğan Subaşı, anu assistitu ancu à a riunione. Parlendu à l'avvenimentu tenutu in Ortaköy a notte scorsa, İmamoğlu hà elencu u so scopu di rende un cuntu di l'ultimi 6,5-7 mesi di l'attività, di parlà di prublemi attuali è di sparte i servizii chì facenu da avà.

"U TRANSPORTU GRATUITU SERÀ ANCHE U 1 DI MAJU"

Dicendu: "Cerchemu di travaglià cù i nostri amichi, cù quale gestionemu İBB, cù un mudellu demucraticu chì darà un esempiu oltre a trasparenza", İmamoğlu hà datu infurmazioni detallate à i deputati nantu à a "pittura İBB" chì anu scontru dopu avè pigliatu u cuntrollu. l'amministrazione. İmamoğlu hà ancu infurmatu i deputati nantu à e piazze d'Istanbul, e linee di metro fermate è iniziate, trasportu 24 ore, lotta contru a miseria urbana, sconti di trasportu per i studienti, borse di studiu annuali di 3 TL, kindergarten per 300 quartieri, è l'applicazione Latte Publicu di Istanbul. . Ricordendu chì in u passatu, u trasportu in Istanbul era gratuitu solu durante e vacanze religiose, İmamoğlu hà dettu: "Avemu aghjustatu e nostre vacanze naziunali è e vacanze publiche à questu. Avemu ancu prupostu trasportu gratuitu à u principiu di l'annu, u 150 d'ottobre è u 29 d'aostu. U trasportu serà liberu u 30 di maghju, u ghjornu di u travagliu, postu chì hè una festa publica.

"CEMEVLERI ùn hè micca chjusu"

İmamoğlu hà dettu ancu ciò chì segue nantu à i "cemevi", unu di i temi più parlati di l'ultimi ghjorni:
"Avemu purtatu u prucessu di cuntà i cemevis cum'è lochi di cultu à u Parlamentu. In questu sensu, l'insistenza di u Partitu AK è u gruppu MHP per piglià una decisione per risponde à i so bisogni piuttostu cà di cuntà cum'è lochi di cultu. Aghju travagliatu annantu à questu per 2-3 mesi. Cù a nostra ricumandazione à u gruppu parlamentariu, avemu insistitu chì 4 partiti l'anu purtatu cù una firma cumuna. Ma sfurtunatamenti, quandu ùn hà micca firmatu, l'avemu datu cù u Partitu IYI. Allora predichevanu esse eliminati da a cumissioni in forma di "aiuti"; ma vogliu annunzià vi ch’aghju da purtà sta questione di novu à u Parlamentu è ch’aghju insistitu ch’ella si ne discuta di novu. A materia ùn hè micca chjusa ".

"A PARTICIPAZIONE CHE NOI MUSTRIAMU IN L'ISULE ùn MUSTRAVA À A PUTENZA ATTUALE, U CANALE ISTANBUL"

Spieghendu i so punti di vista nantu à tematiche cum'è "Green Istanbul", "participazione demucratica" è i servizii chì furnenu cù esempi, İmamoğlu hà esemplificatu l'impurtanza di i workshop chì anu urganizatu cum'è İBB, attraversu u prublema di phaeton in l'Isule. İmamoğlu hà dettu: "Per esempiu, u prublema di l'Isule; I attellu ghjunghjenu à questu puntu in u prucessu di riunioni. Puderaghju dì chì u guvernu attuale ùn hà micca mostratu un millesimu di a participazione chì avemu dimustratu in l'Isule in Kanal Istanbul. Ancu in u più chjucu prublema chì vede, mi importa assai di u dialogu citadinu chì creamu. Avemu tenutu attelli produttivi nantu à parechji sughjetti. U più impurtante di questi era l'attellu Kanal Istanbul. In più di questu, avemu fattu l'Attellu di l'Acqua. L'effettu era abbastanza altu. I workshop anu permessu à i scientifichi di participà à u prucessu cù curagiu ", disse.

"Avemu principiatu u pianu mobile di u terremotu"

Aprendu un paràgrafu speciale nantu à u tema di u terrimotu in u so discorsu, İmamoğlu hà dettu: "U tema di u terrimotu hè un tema assai impurtante è speciale per noi. Appena ghjunti, avemu messu à travaglià. Avemu principiatu u "Piano di Mobilizazione di u Terremotu" è l'avete trasmissu à 39 distretti. Avemu tenutu u nostru "Attellu di Terremotu" per 2 ghjorni à u Centru di Cungressu di Istanbul. Manderemu i rapporti scritti di tutti l'attellu à tutti in ferraghju. Avemu scambiatu opinioni cù circa 200 persone in stu attellu. 174 diverse istituzioni anu participatu. In u risultatu, avemu creatu a "Plataforma di Terramotu" è u "Consigliu di Terramotu" sviluppatu in questu. Definimu una cuuperazione in e misure da piglià in l'ambienti chì saranu contru u periculu di u terrimotu di Istanbul. À u listessu tempu, assicuremu a diffusione di rispunsabilità. In questu, assicuremu l'esistenza di parechje istituzioni ".

"Per esse trattatu cum'è una questione pulitica ..."

"Hè preziosu chì u lucale hè u centru per tali materie. Ma alcune di e pratiche di u statu, purtendu AFAD à una altra dimensione in Istanbul contr'à AKOM, i canali burocratici ùn sò micca travagliatu assai efficacimente in u mo parè, si sò astenuti da participà à certi di i nostri piani cum'è s'ellu hè una questione pulitica, è noi ùn sò micca invitati, avete campatu. Ma avemu cura di stu prublema. Attivemu a nostra app mobile. Attualmente, avemu travagliatu nantu à l'analisi di a situazione attuale di u patrimoniu di l'edilizia in relazione à a trasfurmazioni urbane. Testemu diverse applicazioni in 50 edifici pilota. Quì, TUBITAK è ITU anu un studiu. Ci hè una pruposta da una urganizazione tedesca. A rilevazione hè assai impurtante. Pruvemu di creà un inventariu di l'edificazioni di Istanbul quì. Dicemu ancu chì informeremu a sucità cù rapporti interim, chì furmà quasi 100 mila impiegati IMM, è chì abbracciaremu stu prucessu ".

"I ZONE 'SUPPORTU' IN A TRANSFORMAZIONE URBANA"

"Apreremu dui grandi spazii di assemblea di terremoti è parchi di furmazione assai prestu. Mencionemu ancu chì sparteremu e zone di riunione di Istanbul cù Istanbul in un futuru vicinu, in una manera assai realistica è in una manera chì currisponde à l'applicazioni, cù l'infrastruttura preparata. Permettemu di annunzià chì seguitendu tutti questi in una manera aghjurnata è sustenibile, ùn li abbanduneremu mai da l'agenda di u publicu. Travagliemu cun un cunsigliu consultivu nantu à a trasfurmazioni urbane. Sfurtunatamente, ci sò spazii "fallati", per dì cusì, chì cuntinueghjanu in a trasfurmazioni urbane. Cerchemu di riparà li. Da una banda, l'edifizii sò finiti, da l'altru, ci sò persone chì deve esse spustate. Ma avemu affruntatu cù prublemi è cumunità tense per 2-1 anni. U mudellu di trasfurmazioni urbanu chì hà sviluppatu in a mente hè sfurtunatamenti assai male. Ci sò certi prublemi chì devenu esse regulati da a lege. A trasfurmazioni urbane hè un affare impurtante per noi. Semu cuscenti di questu. Spergu chì, in u 2, vi presenteremu è vi cuntaremu u nostru travagliu in questa direzzione in termini concreti. Esempiemu cumu cumprumettemu ".

SPARTA U RISULTU DI L'ENQUESTA: "U TARIFU DI E POPLE CONTRE CANALE ISTANBUL 56 PERCENT"

Enfatizendu chì farà un investimentu netu di 2020 miliardi in Istanbul in u 10, İmamoğlu hà dettu: "Viderete circa 10 investimenti novi quasi ogni mese. In u 2020, apreremu più di 100 investimenti, senza i nostri kindergarten. Preparemu un annu 2020 assai pruduttivu. Ùn importa micca ciò ch'elli facenu, ùn ci puderanu piantà. Vecu chì avemu guadagnatu u sustegnu publicu. In a nostra ricerca, vedemu chì u sustegnu per noi hè cresciutu in parallelu. p.e.; Avemu digià misuratu cumu l'attitudine versu Kanal Istanbul hà cambiatu. Quandu sta questione hè stata purtata per prima volta à l'agenda, quandu si diceva: "Andemu à l'offerta", ci era un tassu di supportu di 56-57 per centu, in altre parolle, ci era un tassu pusitivu di telespettatori. Questu hè avà invertitu. Circa u 56-57 per centu hè diventatu un citadinu negativu. In fatti, pensemu chì hè più di 60 per centu in questi ghjorni. Avemu vistu chì a vista pusitiva cuntinueghja, ancu cresce, è hè abbracciata da a ghjente di Istanbul in certi sondaggi incrociati fatti da a Sede è da noi. Ognunu di questi ci motiva ancu di più. Ci fa sentu chì avemu assai travagliu da fà. Spergu chì seremu una amministrazione chì s'interessa à tutti i prublemi di sta cità santa è lotta per una suluzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*