Kardemir hà iniziatu a Pruduzzione di Ferroviari Domestici d'Alta Velocità in Norme Internaziunali

Kardemir hà iniziatu a produzzione domestica di treni d'alta velocità à standard internaziunali
Kardemir hà iniziatu a produzzione domestica di treni d'alta velocità à standard internaziunali

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, hà dichjaratu chì, in cunfurmità cù l'obiettivi 2023 di u nostru paese, altri 5.509 chilometri di novi linee ferroviarie seranu cumpletati è cusì a lunghezza di a linea ferroviaria ghjunghje à 17.525 chilometri. Rimarchendu chì i tassi di naziunalisazione di e ferrovie aumentanu ghjornu per ghjornu, u Ministru Turhan hà dettu: "Avemu cuminciatu a produzzione domestica di treni d'alta velocità da KARDEMİR AŞ à i standard internaziunali. Avemu usatu 770 mila tunnellate di rails in e nostre linee veloci è cunvinziunali utilizendu strutture domestiche. Avemu cuminciatu à travaglià per stabilisce a nostra facilità per pruduce rails induriti in sughero in u corpu di KARDEMİR AŞ. Avemu ancu ottene i risultati di sti studii ", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà assistitu à u prugramma tematicu "Trasportu Accessibile, Turismu Accessibile, Vita Senza Barriere" tenutu ieri in a Stazione Ferroviaria di Ankara. In a so dichjarazione quì, Turhan hà nutatu chì, da u primu ghjornu chì anu pigliatu l'uffiziu cum'è u guvernu, anu agitu cù u fattu chì l'infrastruttura di trasportu hè u fattore più fundamentale chì sviluppa è trasforma tutti i spazi viventi, è chì anu investitu più di 17 milioni di lire. in infrastrutture di trasportu è accessu durante i so 767,5 anni in ufficiu.

Dichjarà chì l'avventura ferroviaria in u nostru paese hà iniziatu cù a custruzzione di a linea İzmir-Aydın in u 1856, è chì circa 3 mila chilometri di ferrovia sò stati custruiti cù a mobilizazione ferroviaria iniziata durante u periodu di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, u Ministru Turhan hà ricurdatu chì questi muvimenti rallentatu dopu à u 1950 è disse: "In u risultatu, ci hè una ferrovia. Ùn pudia ancu prutegge u sistema, a parte di u trasportu hè cascata à u 2 per centu in i passageri è u 4 per centu in u trasportu, cusì un sistema di trasportu basatu nantu à a strada emerge. Ùn ci hè micca pussibule di cambià u passatu, ma era in e nostre mani per sguassà e mala traccia di u passatu è custruisce u nostru avvene. Cù sta cuscenza, partemu sottu a guida di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Avemu cunsideratu e nostre ferrovie cum'è unu di i passi più impurtanti fatti à a civilizazione cù a so tecnulugia amichevule per l'ambiente è i benefici ecunomichi chì furnisce.

Sottulineendu chì anu fattu e ferrovie, chì eranu previste per esse chjuse per un periudu, cum'è una pulitica statale in u 2003, anu stabilitu l'obiettivi di u 2023 è hà iniziatu un prucessu in quale sviluppi epichi sò stati sperimentati in e ferrovie, u Ministru Turhan hà dettu: "Indennità di TCDD. hè statu aumentatu, i prughjetti chì sò stati lasciati per pudendu nantu à scaffali polveri sò stati eliminati da i scaffali. I prughjetti chì portanu Turchia in u futuru sò stati implementati unu dopu l'altru. Turchia hà scontru à YHT è hè diventatu u 8u paese in u mondu è u 6u in Europa cù a tecnulugia YHT. Avemu apertu e linee Ankara-Konya in 2011, e linee Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul in 2014. Avemu purtatu u serviziu di viaghju còmode, veloce è mudernu chì avemu principiatu trà Ankara è Eskişehir cù YHT in 2009 à 7 per centu di a pupulazione di 40 pruvince è u paese. Avemu permessu à i nostri citadini di piglià u trenu chì anu mancatu in l'ultimi 60 anni, cù u Trenu d'Alta Velocità. E nostre ferrovie cuminciaru à campà i so anni d'oru, cum'è in i primi anni di a Republica. In più di e linee aperte per u serviziu, avemu acceleratu i travaglii di a linea YHT trà Ankara-Sivas è Ankara-İzmir. Avemu sempre travagliatu nantu à a custruzzione di 1.889 chilometri di linea ferroviaria d'alta velocità ", disse. "Avemu utilizatu 770 mila tunnellate di rails cù strutture domestiche è l'utilizamu in e nostre linee veloci è cunvinziunali"

U Ministru Turhan, chì hà dettu chì anu fattu passi assai impurtanti per a creazione di l'industria ferroviaria naziunale è chì anu furmatu l'industria ferroviaria domestica di Turchia in questa strada accidentata, hà dettu: "Avemu furnitu a produzzione domestica di elementi di superstruttura ferroviaria necessarii da u settore da u settore. stabilimentu di strutture di pruduzzione di traverse è fastener. Cù Çankırı Train Scissors Factory (VADEMSAŞ) è Sivas Modern Traverse Factory, avemu assicuratu chì tutti i tipi di forbici è traverse di cimentu utilizati in e nostre linee sò fabbricati cù strutture domestiche. Avemu cuminciatu a produzzione domestica di treni d'alta velocità à standard internaziunali da KARDEMİR AŞ. Avemu usatu 770 mila tunnellate di rails in e nostre linee veloci è cunvinziunali utilizendu strutture domestiche. Avemu cuminciatu à travaglià per stabilisce a nostra facilità per pruduce rails induriti in sughero in u corpu di KARDEMİR AŞ. Avemu ancu ottene i risultati di sti studii ", disse.

"Altri 5.509 chilometri di nova linea ferroviaria seranu cumpletati".

Ricordendu chì a missione prioritaria di u Ministeru di u Trasportu è di l'Infrastruttura hè chì tutti i citadini prufittà ugualmente di i servizii, u Ministru Turhan hà dichjaratu chì u trenu hà cambiatu a disgrazia fortuna di l'Anatolia oghje, cum'è in u passatu, è chì l'investimenti ferroviari cuntinueghjanu in u paese. linea cù i miri di 2023, è chì 5.509 chilomitri di nova linea sarà compie è un totale di 17 mila. Hà nutatu chì una lunghezza di ferrovia di 525 chilometri serà ghjunta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*