Telecabina di Keçiören è u mondu marinu gratuitu durante u semestru

funivia kecioren è u mondu marinu liberu longu somestr
funivia kecioren è u mondu marinu liberu longu somestr

U sindaco di Keçiören, Turgut Altınok, hà annunziatu chì à a fine di u primu mandatu di l'annu accademicu 2019-2020, a funivia è u viaghju in Sea World sò gratuiti per tutti i studienti. In u so missaghju, u presidente Altınok hà dettu: "Avemu fattu a funivia è u viaghju in u mondu marinu gratuitu per tutti i nostri figlioli durante u semestru. Vogliu à i nostri cari studienti è i maestri preziosi un bon semestru induve si ponu riposu mentalmente, fisicu è spirituale ".

"A NOSTRA ATTIVITÀ SUCIALE, CULTURALE È SPORTIVA CONTINUARÀ"

U presidente Altınok, chì hà riunitu cù i zitelli chì anu ricivutu carte di rapportu in i quartieri di Esertepe è Yayla è hà prisentatu un set di scacchi, balli di football è di basket à i zitelli chì anu mostratu i so rapportu, hà dichjaratu u seguente in u so missaghju, annunziendu chì u mondu marinu è U viaghju in funivia hè gratuitu per i studienti in tuttu u semestru:

"Vogliu à i nostri cari studienti è i maestri preziosi un bon semestru induve si ponu riposu mentalmente, fisicu è spirituale. Duranti u periodu di vacanze di duie settimane, i viaghji in funivia è Sea World seranu gratuiti per tutti i nostri studienti, chì sò u futuru di u nostru statu è nazione. E nostre altre attività suciali, culturali è sportive per i nostri zitelli è ghjuventù cuntinueghjanu in tuttu u semestru. Cum'è i guverni lucali, avemu preparatu i nostri ghjovani per l'avvene cun alta fiducia in sè stessu, chì portanu u nostru paese à u livellu di e civilisazioni cuntempuranee destinate à Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Credu sinceramente chì i nostri ghjovani è zitelli principiaranu u secondu mandatu più decisu, in forma è assai mutivati ​​per cumpensà e carenze ch'elli identificanu pigliendu e carte di rapportu chì anu ricevutu cum'è riferimentu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*