Cù u Pianu Maestru di Logistica, Turchia diventerà una basa logistica

Cù u pianu maestru di logistica, Turchia diventerà una logistica per noi
Cù u pianu maestru di logistica, Turchia diventerà una logistica per noi

Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu chì hè destinatu à diventà u corridore principale per u trasportu trà i cuntinenti di l'Asia è l'Europa è di fà a Turchia una basa logistica.

Dichjarà chì, in u scopu di u Pianu Maestru di Logistica, hè destinatu à fà BTK è u Corridor Mediu u corridore principale per u trasportu trà l'Asia è l'Europa è di fà a Turchia una basa logistica, cù investimenti cù priorità nantu à e ferrovie, Turhan hà dettu chì u 2023. , i piani di logistica 2035 è 2053 sò ancu strutturati secondu questi scopi.

Esprimendu chì circa 2003 miliardi 137 milioni di lire sò stati investiti cù e pulitiche di trasportu ferroviariu prioritariu dapoi u 500, Turhan hà enfatizatu chì, per via di a migliione di a qualità di a rete ferroviaria esistente, a dumanda di passageri per e linee cunvinziunali hè ancu aumentata.

Turhan hà dichjaratu chì u Touristic Eastern Express, chì hè statu messu in viaghju cum'è una alternativa à l'Eastern Express, chì era in grande dumanda nantu à a linea ferroviaria Ankara-Kars, hà fattu una cuntribuzione significativa à u turismu di Kars, Erzurum, Erzincan è Sivas. , è disse: "I treni novi messi nantu à e linee cunvinziunali furnisce un viaghju còmode trà e cità. Offre opportunità è ancu stimula u turismu. Cù u lanciamentu di i treni Bosphorus, Ankara è Lakes Express in 2019, una soluzione impurtante hè stata purtata à a necessità di trasportu di e stazioni intermedie induve l'altri treni ùn anu micca firmatu. hà fattu a so valutazione.

Spieghendu chì TCDD Tasimacilik AS furnisce u trasportu à l'Europa è u Mediu Oriente cù treni di passageri internaziunali, Turhan hà nutatu chì l'Istanbul-Sofia Express, Trans-Asian Express (Teheran-Ankara) è Teheran-Van Train furniscenu opportunità di viaghju ecunomiche è piacevuli.

Turhan hà dettu chì quelli chì viaghjanu in u trenu Sofia-Istanbul ponu andà finu à a Romania-Bucarest u 5 di ghjugnu à u 7 d'ottobre, è hà nutatu chì i studii cuntinueghjanu per u trasportu di passageri nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*