L'obiezioni di u Canale d'Istanbul cuntinueghjanu in tutta a Turchia

L'obiezioni di Canal Istanbul cuntinueghjanu in tutta a Turchia
L'obiezioni di Canal Istanbul cuntinueghjanu in tutta a Turchia

In più di i residenti di Istanbul, millaie di citadini in tuttu u paese anu pigliatu l'azzione contr'à u rapportu EIA (Valutazione di l'Impattu Ambientale) di u prughjettu Kanal Istanbul. Eccu i punti di vista di l'obiezione à Kanal Istanbul da u dormitoriu ...

SözcüSicondu a nutizia in; "Centinaia di residenti di Bursa, indipendentemente da u severu sud-ovest è u friddu, si sò riuniti davanti à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di u Governatore di Bursa per l'annullamentu di u prugettu "Canal Istanbul" è sustene a petizione.

In più di a Bursa Environment Platform è a Camera di Medicina, i deputati CHP Bursa Nurhayat Altaca Kayışoğlu è Erkan Aydın anu ancu sustinutu a campagna.

VIRTU U SISTEMA ECO

Università Bursa Uludag Specialista di Salute Publica Prof. Dr. Kayıhan Pala hà dettu: "Allevemu a nostra obiezione cun a cuscenza chì u Canal Istanbul affetterà l'ecosistema in a Regione di Marmara è u Mari di Marmara è creà un impattu negativu in tutte e pruvince, cumprese Bursa, chì hà una costa à u mare".

PROGETTU DI CARICA, NON UN CANALE

U deputatu CHP Bursa Erkan Aydın hà dettu: "Ci hè 75 miliardi di lire à mezu à u centru. Stu soldi esce da i sacchetti di 82 milioni di citadini. Un prughjettu di saccheghju serà realizatu cù i tassi di 82 milioni. Semu quì per impediscenu u dirittu di u nostru zitellu nascitu, orfanu, da esse fattu perchè qualchissia hà prumessu, perchè qualchissia hà prumessu ", disse.

U deputatu CHP Bursa Nurhayat Altaca Kayışoğlu hà parlatu ancu cusì; "Ci opponemu à Kanal Istanbul perchè hè un prughjettu arbitrariu, luntanu da a guida di a scienza"

CHE TROVU SOLUZIONI À U DISOMPIO

I citadini chì sustenevanu a campagna di firma anu dettu: "Questu ùn riguarda micca solu Istanbul, ma tutta a Turchia. Semu schiacciati in cundizioni ecunomiche pesanti. Passaranu 75 miliardi di lire. S'ellu hà custruitu 75 fabbriche cun ellu. Ùn saria megliu s'elli truvaru una suluzione à u disimpiegu ?

SAMSUN-RIZE-ZONGULDAK

Mentre chì e reazzioni contr'à Kanal Istanbul aumentavanu ghjornu per ghjornu, a ghjente di Samsun, Rize è Zonguldak, chì vulianu oppone à u rapportu di l'EIA, si n'andò à a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è hà presentatu e so petizioni d'obiezione.

FINE 2 ghjennaghju

Dopu hè statu annunziatu chì l'obiezioni à u Rapportu di Valutazione Ambientale (EIA) di Kanal Istanbul deve esse presentate à a fine di l'affari u ghjovi 2 di ghjennaghju, longu fila formata davanti à e direzzione provinciale di l'ambiente è l'urbanismu in Artvin, Rize, Karabük. è Samsun.

L'obiezioni sò stati ancu sustinuti da l'Associazione Green Artvin, u Mari Neru hè in a rivolta è e plataforme Samsun Environment. Hè statu amparatu chì l'obiezioni cuntinueghjanu in Giresun, Trabzon, Ordu, Sinop, Zonguldak è Bartın.

ÙN ACCETTEMU MAI ISSU PROGETTU

Bedrettin Kalın, Membru di u Cunsigliu di l'Associazione Green Artvin, in a so dichjarazione, hà dettu: "Si parla di un Prughjettu di Canali, chì ùn hè in realtà un prughjettu di canali, ma un prughjettu di saccheghju è di prufittu, è chì hè digià statu cummercializatu. à l'Arabi, in quantu à a stampa. Stu prughjettu hè un prughjettu di affittu chì affunderà tuttu u paese in u debitu. Cum'è tutti cù u patriotismu è a cuscenza civica duveranu fà, dichjaremu e nostre obiezioni à stu prughjettu. "Ùn avemu mai accettà stu prughjettu", disse.

CANAKKALE

I residenti di Çanakkale chì si sò opposti à u rapportu di l'EIA preparatu per u Prughjettu di u Canal Istanbul anu presentatu ancu una petizione d'obiezione.

I citadini riuniti à a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, formanu una longa fila davanti à l'edifiziu in prima ore di a matina. U Vicepresidente CHP Muharrem Erkek, u sindaco di Çanakkale Ülgür Gökhan è u presidente provinciale CHP Çanakkale, İsmet Güneşhan, anu sustinutu personalmente e petizioni d'appellu di i citadini.

ESKISEHIR

Supportu versatu in sustegnu à a campagna di firma lanciata da CHP in Eskişehir.

2 mila persone anu firmatu per l'annullamentu di u prugettu in 6 stand separati aperti sabbatu dopu meziornu è dumenica. E firme raccolte saranu consegnate à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente da u presidente provinciale di CHP Eskişehir Abdulkadir Adar è i membri di u cunsigliu di amministrazione.

U presidente di l'Associazione di l'Avucati di Eskişehir, Mustafa Elagöz, hà dettu chì u Prughjettu di u Canale d'Istanbul dannerà sia a sicurezza naziunale sia l'ambiente. Elagöz hà dettu: "Hè impussibile micca di prevede i danni chì u Mari Neru pruvucarà in quantu à a sicurità è a sopravvivenza di u nostru paese, cum'è u Mari Neru hè pienu di navi di guerra è trasfurmendu in un campu di cumpetizione trà l'USA è a Russia. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*