GUHEM U megliu in Europa

guhem u megliu in Europa
guhem u megliu in Europa

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà fattu esami cù Celal Gökçen, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Gökçen Holding, chì hà fattu investimenti impurtanti in l'aviazione cum'è Aquila è Bursa Space and Aviation, à u Gökmen Aerospace Aviation Training Center (GUHEM).

Sottu a dirigenza di BTSO, cù u sustegnu di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è sottu a coordinazione di TÜBİTAK, u prughjettu GUHEM, chì hè realizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, conta i ghjorni per l'apertura. U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà scontru cù Celal Gökçen, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Gökçen Holding, chì hà fattu un grande avanzu in u campu di l'aviazione acquistendu a fabbrica d'aeronautica tedesca di 25 anni Aquila in GUHEM. U presidente Burkay hà datu infurmazioni nantu à u travagliu in GUHEM à Celal Gökçen, chì hè ancu un membru di u Cunsigliu Cunsigliu Altu BTSO.

U MEGLIU D'EUROPE

U presidente Burkay hà dettu chì u centru, chì a fundazione hè stata stabilita in 2018, hè trà i migliori in Europa è trà i primi centri 5 in u mondu in u campu di u spaziu è l'aviazione. Dichjarà chì u centru hà una zona chjusa di 13 mila metri quadrati, u presidente Burkay hà dettu: "Ci sò 154 diversi meccanismi interattivi, accademie di l'aviazione è laboratorii d'innuvazione in GUHEM, chì avemu implementatu per aumentà l'interessu di e giovani generazioni in u mondu. u spaziu è l'aviazione in ligna cù u muvimentu di a tecnulugia naziunale di u nostru paese. GUHEM hè un candidatu per diventà unu di i pochi centri di u mondu cù i so meccanismi interattivi, a so cuntribuzione à l'educazione di l'aviazione, a so cuntribuzione infrastrutturale è a so architettura premiata internaziunale chì aghjunghjenu valore à l'identità urbana. Semu sempre pronti per cullaburazioni chì cuntribuiscenu à l'investimenti di imprenditori preziosi cum'è GUHEM è Celal Gökçen, chì revelanu a visione di a nostra Bursa è u nostru paese, in u campu di l'aerospaziale ". disse.

"Averemu prughjetti chì cooperaremu cù GUHEM"

Dichjarà chì cuntanu i ghjorni per investisce in una grande scola d'aviazione civile dopu à l'investimentu in a fabbrica di l'aeronautica chì farà in Bursa Yenişehir, Celal Gökçen hà dichjaratu ch'elli vulianu realizà studii cumuni apprufittannu di l'alte opportunità di u prughjettu GUHEM di BTSO. Nutendu chì GUHEM hè un esempiu di una grande visione, Gökçen hà dettu: "Stu prughjettu, implementatu da BTSO, hè trà l'opere chì creanu un valore aghjuntu per Bursa è Turchia. Hè statu creatu un stabilimentu cù una larga gamma di opportunità induve i nostri figlioli è i ghjovani ponu prugressu in u campu di l'aerospaziale, è continueremu i nostri investimenti in u campu di l'aviazione. In questu campu, averemu prughjetti chì cooperaremu cù GUHEM purtati à vita da BTSO ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*