A municipalità di Çiğli ùn hà micca scurdatu di i studienti in u clima fretu

A cumuna di Cigli ùn hà micca scurdatu di i studienti universitarii in tempu di fretu
A cumuna di Cigli ùn hà micca scurdatu di i studienti universitarii in tempu di fretu

U sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü hà datu struzzioni per risponde à i bisogni di trasportu è distribuisce zuppa calda per sustene i studienti durante l'esami finali di l'Università İzmir Katip Çelebi.

U sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü hà iniziatu un sforzu per impedisce à i studienti di l'Università Izmir Katip Çelebi di marchjà u percorsu di circa un chilometru da l'uscita Izban Egekent à u campus durante i so esami finali. U presidente Gümrükçü hà ancu assicuratu chì a zuppa calda hè stata distribuita à l'università durante a finale per riscalda i studienti in u clima fretu. Ricordendu chì anu cooperatu cù l'Università Izmir Katip Çelebi, una di l'università impurtanti di Izmir, in parechje tematiche è firmatu parechji protokolli inseme, u presidente Gümrükçü hà dettu: "U nostru Rettore Prof. Dr. Avemu una cumunicazione assai bona cù Saffet Köse, l'amministrazione universitaria è i studienti. Avemu sempre cunsultate i cunsiglii accademichi di a nostra università in u travagliu chì facemu è vulemu fà. Inoltre, cum'è una municipalità, circhemu di risponde à i bisogni di a nostra università è di i nostri studienti in a nostra autorità è i mezi. Unu di i prublemi più grande in u mumentu hè a distanza di trasportu trà Izban Egekent Station è u campus. Travagliemu strettamente cù a Municipalità Metropolitana di Izmir per risolve u prublema di a fermata di l'autobus. Ma per avà, avemu stallatu autobus in ring trà l'uscita di u Quartiere İzban Egekent Station Balatçık è u campus per impediscenu à i nostri studienti di catturà friddu in u clima fretu, in particulare durante l'esami finali. "Transportemu i nostri studienti per duie ore a matina è duie ore dopu meziornu", disse.

Sindaco Gümrükçü: "A zuppa calda hà attiratu l'attenzione"

Ricordendu chì anu cuminciatu à serve zuppa calda per scaldà i studienti mentre u clima era più fretu, u presidente Gümrükçü hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Avemu decisu di serve a zuppa calda in a mattina durante a so finale per chì i nostri studienti ponu scaldà in questu clima friddu è Ùn vi scurdate di fà colazione per via di a corsa di l'esame. U nostru rettore ci hà ancu permessu di distribuisce in u campus. Hà veramente un accostu assai sensibile è attentu è li ringraziu. Oghje matina, sò scesu à a fermata Egekent cù Izban è sò ghjuntu in l'autobus cù i studienti. Avemu parlatu di i so bisogni. Vuliu offre li suppa. U Sicritariu Generale di l'Università Mr Nurettin Memur è Assoc.Prof.Dr. Yasin Bulduklu ci hà accoltu. "Avemu servitu zuppa inseme à i nostri studienti", disse.

Grazie da i studienti

I studienti di l'Università Izmir Katip Çelebi anu manifestatu a so satisfaczione cù u serviziu di ring è u serviziu di zuppa calda. I studienti anu dettu: "Studiemu finu à a matina per via di e nostre finali. In questi ghjorni chì u clima era assai fretu, andavamu à marchjà un chilometru dopu à a tappa di Izban. Eramu assai felici di sapè chì u serviziu hè statu stallatu da a settimana passata. In più, a zuppa calda ci scaldava. Hanu espresu i so pinsamenti dicendu: "Avemu veramente ringraziatu u presidente Utku".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*