L'allegazione chì e tappe senza apertura seranu pagate da a sicura statale in l'aeroportu di Istanbul

L'allegazione chì e tappe senza apertura seranu pagate da i fondi statali in l'aeroportu di Istanbul
L'allegazione chì e tappe senza apertura seranu pagate da i fondi statali in l'aeroportu di Istanbul

Hè statu revelatu chì in l'aeroportu d'Istanbul, solu una di e quattru tappe in opera, i soldi seranu pagati da e casse di u statu per via di e garanzie di i passageri in e tappe chì ùn sò micca state aperte.

SözcüSicondu a nutizia di Başak Kaya da , CHP Kocaeli Deputy Haydar Akar hà dettu chì a cumpagnia riceverà a tarifa di guaranzia di passageru ancu s'è l'altri tappe ùn sò micca aperti. Akar hà dichjaratu chì l'aeroportu d'Istanbul hè statu licitatu cù u mudellu di custruzione-operazione-trasferimentu è hà ricurdatu chì l'aeroportu hè statu licitatu per 25 miliardi 22 milioni di euro più IVA per u periodu di operazione di 152 anni. Akar hà dettu:

"U statu hà datu una garanzia di 61 per centu per u novu aeroportu. Tassa di Cunsumu Speciale, IVA è esenzioni doganali sò stati ancu furniti. Mentre a tarifa di passageru garantita in tutti l'aeroporti BOT hè di 15 Euro per i voli internaziunali, hè di 20 Euro quì. In i voli domestici, hè 3-2 Euro in altri aeroporti, è quì hè 5 Euro. L'aeroportu hè custituitu da 4 tappe. I tappe 3 è 4 si svolgeranu secondu a cundizione di e tappe 1 è 2. Dunque ùn hè micca chjaru ancu s'ellu serà fattu o micca. "Se ci hè una congestione, a cumpagnia custruisce a 3ª è a 4ª tappe, se no, ùn li custruisce micca".

L'operatore uttene u so soldi in pocu tempu.

Enfatizendu chì e quantità garantite di passageru sò state date in cunsiderà chì a 3ª è a 4ª tappe seranu ancu custruite, Haydar Akar hà dettu: "I calculi di i passageri sò stati fatti unu per unu per queste tappe. In a prima tappa, ci sarà una capacità di 70 milioni di passageri. Dopu chì a 2ª tappa entra in opera, a capacità di passageru serà di 90 milioni. Se 90 milioni sò stritti, a 3 tappa serà custruita è una capacità di 20 milioni vene. Se a 3ª tappa si blocca, a 4ª tappa sarà costruita. Ancu s'è questi ùn sò micca fatti, e cumpagnie operative anu sempre u so soldi. Avete custruitu un ponte, è per via di u nùmeru garantitu di veiculi chì furnite è l'accordi in valuta straniera, u statu ùn pò micca cullà soldi per l'operatori. Custruite un tunnel in u listessu modu. "Avemu scuntratu a stessa situazione sia in terra sia in l'aria", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*