Ci sarà un Referendum per Kanal Istanbul ?

U canali era pressatu in Istanbul
U canali era pressatu in Istanbul

Mentre un gruppu di dirigenti di l'AKP hà dumandatu un referendum per Kanal Istanbul, a decisione finale nantu à u prublema hè stata presa. U partitu di u guvernu ùn ferà micca un referendum.

Presidente di un gruppu in AKP è IMM Ekrem İmamoğluA pruposta di referendum di Kanal Istanbul hà iniziatu una nova discussione.

Agenzia di notizie neutraliSicondu a nutizia di Mehtap Gökdemir da Turchia, l'AKP ùn appruva micca a pruposta di referendum è i seguenti cumenti sò fatti nantu à Kanal Istanbul: "Per 9 elezzioni, cumprese l'elezzioni di u 2011, u nostru presidente hà parlatu di Kanal Istanbul in ogni elezzione, cumprese u referendum. Dicemu questu per 9 scelte. Avemu fattu a nostra preparazione per l'Assemblea Generale. Avemu infurmazioni nantu à Kanal Istanbul, in quale elezzione, in quale cuntestu, è in quale cuntestu di discorsu in piazza, in l'Assemblea Generale, unu per unu ".

"L'Obiezioni ùn anu micca risposta à u populu"

"Quale dumanderemu, quanti dumanderemu. Osmangazi, Marmaray, Tunnel Eurasia, 3rd Bridge, 3rd Airport, tutti i mega-progetti anu affruntatu obiezioni in prima, è in u risultatu, anu ricevutu un grande favore da i nostri citadini. Queste obiezioni ùn anu micca risposta à l'ochji di u publicu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*