Test Drive Fattu nantu à a Linea Ferroviaria Samsun Sivas

Un test drive hè statu fattu nantu à a linea ferroviaria samsun sivas
Un test drive hè statu fattu nantu à a linea ferroviaria samsun sivas

Dopu più di 4 anni di travagliu di mudernizazione di a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın), hè stata fatta un test drive.

U trenu, chì partì da Sivas, passò per Tokat è Amasya, è hà fattu un test drive in a linea Samsun. Oghje, un viaghju di prova hè fatta da Samsun à Sivas cù a participazione di u Direttore Generale TCDD è a so delegazione, è a data di apertura di a linea hè prevista per esse determinata.

A linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) di 21 chilometri, chì u fundatore di a Republica di Turchia, u Gran Capu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hà iniziatu cù u primu scavamentu u 1924 di settembre di u 378, hè stata finita u 30 di settembre di u 1931. "Cù a linea messa in serviziu da Atatürk, u trasportu di passageri è merci trà u Mari Neru è l'Anatolia hà iniziatu. Un prughjettu di mudernizazione hè statu preparatu per a linea ferroviaria 4 anni fà cù u sustegnu di i fondi di l'UE. Un totale di 378 chilometri di travagliu hè statu realizatu, cumprese e strade di a stazione, trà Samsun è Sivas, chì si trova à 420 chilometri. Cù u prugettu, l'infrastruttura ferroviaria hè stata rinnuvata per migliurà a terra cù una larghezza di piattaforma di 6.70 metri. 38 ponti nantu à a strada sò stati demoliti è rinnuvati, 40 ponti storichi sò stati restaurati. A superstruttura di ferrovia, traversa, ballast è truss di a linea, per a quale i travaglii di migliione sò stati realizati in 2 tunnel cù una lunghezza di 476 mila 12 metri, sò stati cambiati ".

E piattaforme di passageri di e stazioni è stazioni sò state rinnuvate in modu per assicurà u trasportu di i disabili, è e strutture di signalazione è telecomunicazioni sò state stabilite in i standard di l'UE. 121 passaghji à livellu, chì i rivestimenti sò stati rinnuvati, sò stati integrati in u sistema di signalazione cù barriere automatiche. 260 milioni d'euros di u prugettu, chì costanu 148.6 milioni d'euros, sò stati coperti da i fondi di l'UE. Cù a linea Samsun-Sivas Kalın, una di e duie linee ferroviarie di u Mari Neru à l'Anatolia, u trasportu di merci serà realizatu da i porti di a regione è da i passageri. A linea ferroviaria, chì parte da a cità portu di Samsun è ghjunghje à u Kalın Village di Yıldızeli distrettu di Sivas, hà guadagnatu una infrastruttura adatta per a tecnulugia di l'oghje cù a tecnulugia ferroviaria è strutture artistiche. U numaru di treni, chì era 20 prima di i travaglii di rinnuvamentu, serà aumentatu à 30, risultatu in un aumentu di 50 per centu in a capacità di a linea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*