TCDD hà mandatu un trenu d'aiutu per i bisogni di refuggiu per e vittime di u terremotu

tcdd hà mandatu un trenu d'aiutu per i bisogni di refuggiu di e vittime di u terrimotu
tcdd hà mandatu un trenu d'aiutu per i bisogni di refuggiu di e vittime di u terrimotu

Per sustene i bisogni di rifuggimentu di i nostri citadini, chì sò stati affettati da u disastru di u terrimotu chì hà causatu grandi danni in Elazig è Malatya è hà profondamente tristezzatu u nostru paese è tutta a Turchia, l'edificiu di a Stazione Elazig è i vagoni di passageri chì aspettavanu quì sò stati riscaldati è apertu à l'usu di e vittime di u terrimotu. Inoltre, 2 alloghji in a stazione Elazig Uluova sò stati dati à e famiglie 2 à a dumanda di l'uffiziu di u guvernatore.

Per aumentà stu serviziu, chì hè adupratu da circa duie mila persone, i vagoni di serviziu di u persunale, chì sò stati cumpletati è pronti per a spedizione in TÜVASAŞ, una filiale di TCDD, sò stati mandati à a Stazione Ferroviaria Elazig da a Direzzione Generale TCDD sottu u coordination di u Ministeru di Trasporti è Infrastruttura.

Hè previstu chì un vagone serà aghjuntu à u trenu chì partenu da Adapazarı oghje è un vagone da Afyonkarahisar, è serà in a Stazione di Elazig in l'ore dopu. In più di questi, 24 tende di u clima fretu, ognuna di 2 m5 è insulate, saranu consegnate à e vittime di u terrimotu.

I vagoni chì ghjunghjeranu à a Stazione Ferroviaria di Elazig seranu messi à a disposizione di i citadini da u Centru di Coordinazione AFAD.

Cum'è a Famiglia Ferroviaria Turca, u trenu d'aiutu di TCDD, chì augura a misericordia di Diu à i nostri citadini chì anu persu a vita in u terrimotu di Elazig, condolenze à i so parenti, è una rapida ricuperazione per i nostri citadini feriti, hè partutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*