Un toccu artisticu nantu à i passaggi sotterranei è i ponti è a superficia di u muru biancu in a capitale

toccu artisticu à superfici di muru viotu cù passaggi sotterranei è ponti in a capitale
toccu artisticu à superfici di muru viotu cù passaggi sotterranei è ponti in a capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà pressatu u buttone per u disegnu d'opere estetiche, decorative è artistiche chì sò cumpatibili cù l'ambiente in passaggi sotterranei, ponti è superfici di muru vacanti in a capitale è i so distretti.

Cù u prugettu implementatu da u Dipartimentu di Estetica Urbana, u sottupassu, i ponti è i muri di cimentu grisgiu viotu in a cità; Cuminciò à vene à a vita da esse furnitu cù mudelli specifichi di Ankara da i pennelli di i pittori.

Prima, u passaghju sotterraneo di u ponte di l'entrata di Elmadağ è u passaghju sottu u Kenan Evren Boulevard sò diventati una festa visuale cù i mudelli disegnati da u pittore Şenol Karakaya è a so squadra.

"TOCCA ESTETICHE À U FACCIALE DI A CAPITALE"

Selami Aktepe, Capu di u Dipartimentu di l'Estetica Urbana di a Municipalità Metropolitana, hà dettu ch'elli realizanu meticulosamente l'opere di sottu è overpasses, trottoir, railings, mobili urbani è illuminazione chì necessitanu mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu in tutta a capitale.

Dichjarà chì anu acceleratu i sforzi per abbellisce Ankara, Aktepe hà dettu: "Cerchemu di fà a faccia di a cità, chì hè constantemente rinnuvata è rivisionata, degna di a Capitale. In questu cuntestu, avemu cuminciatu à implementà un novu prughjettu chì include opere di graffiti, soprattuttu pitture di paisaghji è ritratti, per culurite i muri grisgi vioti in u centru di a cità è i quartieri ".

"I VALORI SPECIFICI À A CAPITALE STANU À E MURA DI A STRADA"

Spieghendu chì in u scopu di u prugettu, i valori di a flora è di a fauna di a capitale seranu principalmente raffigurati, Aktepe hà dettu:

"Prima di tuttu, stampi di piante è criature endemichi cum'è u Fiore d'Amore, u Fiore di Ankara, u Gattu Angora, a Capra Angora Angora è u Piccione d'Ankara, è ancu i valori cum'è Anıtkabir è u Castellu di Ankara, chì sò simbolizzati da Ankara. In questu modu, prutegeremu i valori unichi di a nostra cità è facemu questi valori più cunnisciuti ".

DETAILS COLORING THE CITY

Ankara Crocus, Ankara White Pigeon è Bandiera Turca sò stati raffigurati nantu à un muru di cimentu pianu di 300 metri quadrati in totale à u Ponte di Entrata Elmadağ è u passaghju di u Boulevard Kenan Evren.

Esprimendu chì u travagliu, chì hè statu creatu da a cullaburazione di 7 pittori, chì durò 20 ghjorni sottu a coordinazione di u pittore Şenol Karakaya, hè statu assai apprezzatu da i citadini, Aktepe hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana, continueremu à fà contemporanea. , opere muderne, estetiche è artistiche chì aghjunghjenu bellezza à a bellezza di a cità in cunfurmità cù e regule di l'urbanistica ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*