TÜDEMSAŞ 2020 Appropriazione di u bilanciu hè stata diminuita

L'indennità di tudemsasin hè diminuita
L'indennità di tudemsasin hè diminuita

Abdullah Peker, presidente di l'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari, hà dettu chì a fusione di TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ significa a riduzzione è a chjusura di e trè istituzioni.

Dichjarà chì TÜDEMSAŞ hè u valore di Sivas, Peker hà dettu: "A riduzione di l'appropriazione di u bilanciu per 2019, cum'è in 2020, revela ciò chì sò e so intenzioni reali. Se TÜDEMSAŞ esiste, Sivas esisterà. Se TÜLOMSAŞ esiste, Eskişehir esisterà. "Se TÜVASAŞ esiste, Adapazarı esisterà", disse. Argumentendu chì a fusione significa riduzzione è chjude, Peker hà dettu: "L'abbandunamentu di a fusione serà riflessu in l'efficacità è l'efficienza di l'imprese ecunomiche publica. I sforzi di liberalizazione di TCDD allarganu u periodu previstu finu à u 2020 è u posponenu à l'obiettivu di u 2023. A direzzione di i vagoni da esse purtati à l'esteru, soprattuttu da l'Europa, assicurendu u sviluppu di Fabbriche di Carru.

Cumminendu trè istituzioni (TÜDEMSAŞ, TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ) sottu un tettu in a prugrammazione annuale presidenziale 2020 pò causà prublemi cum'è a limitazione di l'investimenti è a rallentazione di l'affari. Quandu l'appropriazione hè aumentata, a capacità cummerciale di queste istituzioni aumenterà più. Ci vole à aumentà a pruduzzione di l'imprese affilate à l'Istituzioni Ecunomiche Pùbliche è à purtà à un livellu chì cuntribuisce à a nostra ecunumia naziunale. A nostra Unione hà preoccupazione chì u Prughjettu di Fusione significherà u Cumpletu Cumpletu di TÜDEMSAŞ. A data di riunione sottu un tettu hè 2020, vogliu informà à tutti i nostri impiegati chì cuminciaremu à travaglià in Ankara a settimana prossima per allargà sta data à u 2023. TÜDEMSAŞ sta attualmente versendu 10 milioni di TL di soldi caldi in i mercati lucali è naziunali. A nostra opinione hè chì sta quantità ùn serà mancu 10 per centu quandu u prughjettu di fusione hè realizatu. Pensemu chì questu serà u più grande male fattu à Sivas. Ellu disse chì l'abbandunà immediatamente u prugettu di fusione di e Direzzione di Turkey Wagon Industry Inc., Turkish Locomotive Industry Inc. è Turkey Railway Machinery Industry Inc. sottu un tettu seria in favore di l'istituzioni è e pruvince in quale si trovanu. "Ciamu à i membri di u Parlamentu Sivas da quì", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*