U direttore generale Yazıcı hà scontru cù i machinisti di Marmaray

U General Manager Yazici hà scontru cù Marmaray Engineers
U General Manager Yazici hà scontru cù Marmaray Engineers

U direttore generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà scontru cù i machinisti in u scopu di i so esami in Marmaray.

U direttore generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà scontru cù i machinisti in u scopu di i so esami in Marmaray. Per un tempu cù l'impiegati in Marmaray Söğütlüçeşme sohbet U direttore generale Kamuran Yazıcı hà dettu: "Vogliu ringrazià i mo amichi chì facenu u so travagliu in u megliu modu pussibule, ghjornu è notte, in ogni circustanza è cundizione. Sta professione ùn elimina mai i sbaglii è i sbaglii fatti sò irreversibili. Seremu attenti à ogni mumentu è à ogni siconda, faremu u nostru duvere seguindu strettamente l'istruzzioni è e regule ". disse.

Rimarchendu chì ci sò difficultà in machinist, cum'è in ogni professione, Yazıcı hà dettu chì i nostri machinisti, inseme cù tutti i nostri impiegati, anu una grande parte in u nostru locu sia in u nostru paese sia in u settore mundiale. Per quessa, hà ringraziatu à ognunu di i mo culleghi individualmente è li hà desideratu una strada sicura è sana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*