U guvernatore Bilmez: "Ùn avemu micca a pussibilità di ricustruisce u Van Ferry Pier Park"

Ùn avemu micca a pussibilità di fà di novu u parcu di u molo di u guvernatore.
Ùn avemu micca a pussibilità di fà di novu u parcu di u molo di u guvernatore.

Pier Kordon è Beach Park, chì hè statu demolitu è ​​chjusu l'annu passatu da a Republica di Turchia State Railways, cuntinueghja à esse in l'agenda è cuntinueghja à esse parlatu. Mentre chì e discussioni annantu à u parcu, chì aspetta in ruine da l'annu passatu è vulia esse riapertura da a ghjente di Van, cuntinueghjanu, u guvernatore di Van Bilmez hà dettu chì era impussibile per quella zona di diventà un parcu di novu.

A prima riunione termale di u Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale per 2020, induve l'investimenti publichi è a cooperazione interistituzionale sò stati discututi in Van, hè stata tenuta sottu a presidenza di u Guvernatore è u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Mehmet Emin Bilmez.

À a riunione, u prughjettu di custruzzione di u Giardinu di a Nazione nantu à a terra di l'anzianu spitali statale, u trasferimentu di l'edifiziu Tekel è u prucessu di u molu di Van ferry sò stati discututi.

A riunione accolta da a Direzzione Pruvinciali di Van Agricultura è Forestry; A municipalità metropolitana, l'Università Van Yüzüncü Yıl, l'11a Direzzione Regionale di l'Autostrade, a Direzzione Regionale di l'Opere Idrauliche Statali, a Direzzione Regionale TEİAŞ, i funzionari di a municipalità di distrittu, i gestori di l'istituzione è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali anu assistitu.

U guvernatore è u vice-sindacu di a municipalità metropolitana, Mehmet Emin Bilmez, chì hà fattu u discorsu d'apertura in a riunione, hà annunziatu chì u costu tutale di parechji prughjetti di diversi settori era 6 billion 709 million 929 mila 917 TL.

Ricordendu chì ci sò 19 prughjetti in totale da 14 organizzazioni di investitori è 716 municipalità in Van, u guvernatore Bilmez hà dettu: "U costu tutale di questi prughjetti hè di 6 miliardi 709 milioni 929 mila 917 lire, a spesa tutale in l'anni precedenti hè di 2 miliardi 301 milioni. 544 milla 803 lire, l'appropriazione tutale per 2019 hè un billion. Hè 289 milioni 903 milla 422 lire, è a quantità tutale di spesa finu à a fine di dicembre hè 3 miliardi 844 milioni 420 milla 728 lire. U numeru tutale di prughjetti hè 716, u numeru di prughjetti in corso hè 270, u numeru di prughjetti in a fase di licitazione hè 79, u numeru di prughjetti chì ùn puderanu micca esse iniziati hè 19 è u numeru di prughjetti finiti hè 285.

U guvernatore Bilmez, chì hà ancu fattu una dichjarazione annantu à l'antica terra di l'ospitale statale è l'edifiziu Tekel, hà dettu: "U prucessu di assignà u locu di u vechju spitali statale à a municipalità hè statu finitu. TOKİ hà datu un travagliu à l'impresa di u prughjettu per cuncepì lu cum'è u "Giardinu di a Nazione" è u travagliu di u prugettu hè statu iniziatu. Serà unu di i primi orti di u populu à esse custruitu in a nostra cità. U locu di l'edificiu Tekel era prima in manu di l'Amministrazione di Privatizazione. Di sicuru, hè diventatu pocu tempu a pruprietà di Sümer Holding. Questa holding hà trasfirutu à a privatizazione per a vendita di stu locu. Hè stata ripresa da l'Amministrazione di Privatizazione è restituita à u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze. Una lettera hè stata scritta à u presidente. Aspittemu u decretu. Dopu chì stu articulu hè publicatu, l'attribuzione di u locu serà fatta micca à a municipalità, ma à a Presidenza di Monitoraghju è Coordinazione di Van Investment. Dopu a consegna, faremu un travagliu di riparazione è un prughjettu di l'altra banda ", disse.

Ricordendu chì un prughjettu hè statu iniziatu in 2013 per u sviluppu di a linea ferroviaria trà Ankara è Teheran, u guvernatore Bilmez hà dettu: "300 milioni di lire sò stati spesi per stu prughjettu finu à avà. L'offerta per questu locu hè stata ancu realizata da eri. U prucessu di finalizazione di l'offerta cuntinueghja. Da u latu manca di u molo, a ferrovia diventa zero cù u lavu. Allora ùn ci hè micca locu per marchjà quì. Dopu chì i rails à a diritta sò stati posti è i rails à a manca sò stati posti, ùn averemu micca a pussibilità di parcheghju quì ".

Sottulineendu chì ùn ci hè micca pussibilità di custruisce un parcu à u molo esistente, ma s'ellu ùn ci hè micca un ostaculu legale in a listessa zona, farà un novu riempimentu, u guvernatore Bilmez hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Vulemu chì a ferrovia iraniana sia sviluppata è utilizzabile. Speremu chì Van diventerà un centru di attrazione cù questa mudernizazione è farà una cuntribuzione seria à a nostra cità, cum'è Kars hè diventatu un centru d'attrazione cù a ferrovia. Hè dichjaratu chì stu prughjettu hè in favore di a nostra cità, a nostra regione è a nostra ecunumia, è in ritornu, un parcu più grande hè digià statu custruitu è ​​​​offru à u serviziu di Van. Tenemu in contu a dumanda di i nostri citadini per a custruzzione di un novu parcu nantu à a spiaggia. Avemu ancu principiatu u nostru travagliu nant'à sta questione. Se ùn pudemu micca esse chjappu cù un ostaculu legale, faremu un novu riempimentu è l'apreremu à u serviziu di i nostri citadini ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*