Ponte Balikesir Kızıksa OK

Kiziksa Bridge OK
Kiziksa Bridge OK

Ponte Balikesir Kızıksa OK: U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz, hà mantenutu a so prumessa, a custruzzione di Manyas, u ponte di Gönen-Kızıksa Road Creek, chì hè statu custruitu nantu à Kocaçay in u distrettu di Manyas, hè stata finita.

A Municipalità Metropolitana di Balıkesir cuntinueghja i so travaglii moderni di strada è ponte in tutta a pruvincia senza rallentà. A Municipalità Metropolitana di Balıkesir, chì dà impurtanza à i prughjetti di trasportu in i centri di a cità, implementa prughjetti chì facilità u trasportu di i citadini chì vivenu in e zone rurale è ancu u centru è offre servizii di trasportu più còmode è muderni. In più di l'opere di custruzzione di strade è ponti in tutti i distretti, a Municipalità Metropolitana, chì face u mantenimentu è a riparazione di strade è ponti esistenti, hà finitu a custruzzione di Manyas, Gönen-Kızıksa Road Creek Bridge, chì hè stata custruita nantu à Kocaçay in Manyas District. in stu cuntestu.

In u 1977, u ponte di 43 anni, chì hè statu custruitu cù u sustegnu di a ghjente di a regione è u sustegnu di u statu, hè statu demolitu da a Municipalità Metropolitana di Balıkesir per custruisce un novu, quandu hà finitu u so utile. vita è hà fiascatu à risponde à i bisogni. U ponte, chì si trova nantu à a strada alternativa chì accurta u tempu di trasportu trà Çanakkale è Balıkesir, è ancu nantu à a strada chì furnisce l'accessu à Manyas è u District di Kızıksa; Hè stata allargata è ricustruita cù una lunghezza di 240 metri è una larghezza di 11 metri. Per assicurà un flussu di trafficu rapidu è sicuru per i veiculi è i pedoni, una strada pedonale larga 1,5 metri hè stata custruita da i dui lati di u ponte allargatu. Railings sò stati installati à i lati di u ponte, chì hà un aspettu più mudernu chè prima. Nant'à a strada di 500 metri, cumpresa l'entrata è a surtita, cù u ponte demolitu è ​​ricustruitu, 110 tunnillati di asfaltu sò stati posti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*