Sindaco Yavaş: A ghjente deciderà per i novi prughjetti di metro di Ankara

Presidente, dumanderemu à u publicu nantu à e linee lente di metro
Presidente, dumanderemu à u publicu nantu à e linee lente di metro

Sindaco Yavaş: "U Populu Deciderà per i Novi Prughjetti di Metro d'Ankara!" Incontru cù i ghjurnalisti lucali di a capitale, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "Avemu preparatu un prughjettu per piglià u metro à l'aeroportu di Keçiören via Siteler. Avemu scontru cù u Ministeru di i Trasporti. Quandu avemu amparatu in i nostri interviste chì sta linea seria custruita cum'è l'avianu pianificatu, avemu ritiratu da a linea. Preparemu u prughjettu di un metro di 6 fermate chì parterà da Dikimevi è anderà à Mamak. Inoltre, dumanderemu à u publicu nantu à una linea di metro chì penseremu. Perchè duvemu dumandà à u publicu ? Se custruemu u metro, indetteremu a municipalità per 15-20 anni. "Ùn faremu micca questu senza dumandà à u publicu". disse.

À a riunione tenuta à a Genç Park Guest House, chì hà suscitatu un grande interessu da i ghjurnalisti, u sindaco Yavaş hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti una per una.

"CUTAREmu 300 BUSUS IMMEDIATAMENTE IN A PRIMA TAPA"

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, u sindaco Yavaş hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"U nostru travagliu nantu à l'autobus cuntinueghja. Avemu fattu a nostra assignazione per firmà u cuntrattu. U prucessu hè cuntinuu, ma u più prestu succede, u megliu serà per noi. Serà ancu bonu per a ghjente di Ankara. Intantu, per risolve alcuni prublemi di trasportu, simu negoziati cù diverse cumpagnie in u prughjettu Smart Ankara per sapè quante persone imbarcanu in l'autobus à quale fermata, à quale ora. Vulemu sapè quante persone sò in trafficu è quante persone portanu l'autobus. L'età media di l'autobus hè più di 10 anni. A media mundiale hè di 6,5 anni. Ci hè un tali prublema, ma risolveremu in qualchì manera. "Siccomu questu hè un bisognu impurtante è a vita umana hè in ghjocu, avemu da pruvà à risolviri per cumprà 300 autobus urgente in u primu locu".

DUMANDEMU À U PUBLICU PER E LINEE DI METRO

Nutendu chì volenu superà u prublema di trafficu di Ankara cù u sistema ferroviariu, u sindaco Yavaş hà dettu:

"Avemu preparatu un prughjettu per piglià u metro à l'aeroportu in Keçiören via Siteler. Avemu scontru cù u Ministeru di i Trasporti. Quandu avemu amparatu in i nostri interviste chì sta linea seria custruita cum'è l'avianu pianificatu, avemu ritiratu da a linea. Preparemu u prughjettu di un metro di 6 fermate chì parterà da Dikimevi è anderà à Mamak. Inoltre, dumanderemu à u publicu nantu à una linea di metro chì penseremu. Perchè duvemu dumandà à u publicu ? Se custruemu u metro, indetteremu a municipalità per 15-20 anni. "Ùn faremu micca questu senza dumandà à u publicu".

Dichjarà chì anu pianificatu dui prughjetti di sistema di ferrovia leggera in più di e linee di metro, u sindaco Yavaş hà aghjustatu chì una di queste linee parterà da Bentderesi è torna da u Parcu Kuğulu, è l'altra hè una linea chì passerà per Siteler è anderà à Karapürçek. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*