U presidente Yüce hà scontru cù Eurotem per u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu Sakarya

U presidente Yuce hà scontru cù Eurotem per u Prughjettu Sakarya Rail System
U presidente Yuce hà scontru cù Eurotem per u Prughjettu Sakarya Rail System

U presidente Ekrem Yüce, chì hà visitatu a Fabbrica Hyundai Eurotem, hà dettu: "Facemu un intensu sforzu per unisce a nostra cità cù i sistemi ferroviari. À questu puntu, tenemu e riunioni necessarie è cunsultate cù esperti. Dunque, simu aperti à l'opinioni è i suggerimenti di Eurotem in quantu à i sistemi ferroviari chì vulemu purtà à a nostra cità. Spergu chì faremu u megliu è u più bellu per a nostra cità cù a nostra cumpressione cumuna participativa è a cultura di cunsultazione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà visitatu a fabbrica Hyundai Eurotem. Vice Sicritariu Generale Ali Oktar, Direttore Generale Chang Min Park, Manager di Produzione Murat Öktem, Manager di Risorse Umane Tuna Başar İşlek, Manager di Qualità Erkan Bahar, Test Manager Young Ha. Yoo era accumpagnatu da u Manager di Import Export Yun Gil Kang. U presidente Ekrem Yüce, chì hà ancu esaminatu u metro è i tramvii chì sò in a fase di produzzione, hà dichjaratu ch'elli facenu un grande sforzu per unisce Sakarya cù i sistemi ferroviari è hà dettu chì l'opinioni è i suggerimenti di a fabbrica Eurotem sò ancu preziosi.

Cumuna participativa

U presidente Ekrem Yüce, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu chì Hyundai Eurotem attribuisce una grande impurtanza à a cuntribuzione di a nostra cità à i figuri di l'esportazione è l'impieghi di a cità, hà dettu: "Avemu visitatu a Fabbrica Hyundai Eurotem è avemu infurmazioni nantu à u so travagliu. Avemu vistu i linii di pruduzzione, i prucessi chì anu fattu in a produzzione di metro è tram. Facemu un intensu sforzu per unisce a nostra cità cù i sistemi ferroviari. À questu puntu, tenemu e riunioni necessarie è cunsultate cù esperti. Dunque, simu aperti à l'opinioni è i suggerimenti di Eurotem in quantu à i sistemi ferroviari chì vulemu purtà à a nostra cità. Spergu chì faremu u megliu è u megliu per a nostra cità cù a nostra cumpressione cumuna participativa è a cultura di cunsultazione. Vogliu ringrazià i funzionari di Hyundai Eurotem per a so gentile ospitalità è li augurà bè in u so travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*