Trenu Naziunale d'Alta Velocità da esse pruduciutu in TÜLOMSAŞ

U trenu naziunale d'alta velocità serà pruduciutu in tulomsa
U trenu naziunale d'alta velocità serà pruduciutu in tulomsa

U Ministru Turhan hà visitatu TÜLOMSAŞ è hà ricevutu informazioni nantu à u travagliu da u Direttore Generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı.

Turhan, chì hà visitatu u Centru R&D, a fabbrica di locomotive, u Centru di Formazione è Tecnulugia di Saldatura, hà ancu pruvatu un mutore di locomotiva diesel.

U Ministru Turhan hà utilizatu DE10000, a prima locomotiva di shunting diesel-elettrica domestica è naziunale prodotta da TÜLOMSAŞ.

Turhan hà dopu visitatu u Museu TÜLOMSAŞ, induve si trova a prima vittura domestica di Turchia, Devrim, cù u guvernatore di Eskişehir Özdemir Çakacak è u deputatu di u Partitu AK Eskişehir Nabi Avcı è hà esaminatu a vittura.

"Avemu fattu investimenti significativi in ​​l'infrastruttura di trasportu di u nostru paese".

Turhan, chì hà ancu visitatu u guvernatore di Eskişehir Özdemir Çakacak in u scopu di u so prugramma, hà firmatu u libru d'onore di u guvernatore.

In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, Turhan hà indicatu l'impurtanza di Eskişehir è TÜLOMSAŞ per Türkiye.

Enfatizendu chì Eskişehir hè un centru di educazione, cultura, turismu è industria, Turhan hà dettu:

"Avemu fattu investimenti significativi in ​​l'infrastruttura di trasportu di u nostru paese. Avemu custruitu strade divise, aeroporti è porti. Avemu ancu custruitu e ferrovie. Avemu principiatu a so industria in TÜLOMSAŞ, in Eskişehir, induve hè stata stabilita l'industria turca di locomotive è motori. Avà custruemu treni d'alta velocità. Custruemu e ferrovie à alta velocità. Custruemu linee di treni à alta velocità. Custruiremu i nostri treni, treni è locomotive per esse utilizati per questi in questa facilità è mette in serviziu nantu à e nostre ferrovie. Attualmente purtemu treni d'alta velocità da l'esteru. Ma TÜLOMSAŞ produce vagoni è locomotive chì portanu carichi è passageri nantu à e ferrovie in u nostru paese. Non solu risponde à i bisogni domestici, ma ancu li esporta à l'esteru. Hè ghjuntu à questu puntu. Avemu principiatu u travagliu nantu à a produzzione di u nostru trenu naziunale d'alta velocità quì. Questu hè un passu impurtante per noi. "Hè assai impurtante per u nostru futuru".

Dichjarà chì più di 100 ingegneri travaglianu in u Centru R&D di TÜLOMSAŞ, Turhan hà dettu: "Cù u travagliu fattu da questi ingegneri, i prughjetti chì pruducianu è a so trasfurmazioni in a fabricazione, avemu da esse custruitu u nostru trenu naziunale d'alta velocità quì, chì purterà a nostra ghjente nantu à e nostre strade cù a tecnulugia di treni d'alta velocità ". disse.

U Ministru Turhan hà rimarcatu chì una parte significativa di e parti di i treni pruduciuti in a fabbrica anu subindustrii in 27 cità è hà dettu:

"Più di 1400 travagliadori travaglianu in questa fabbrica, ma u numeru di travagliadori chì alimenta cù a subindustria hè più di 20 mila. Questa hè a tecnulugia di u futuru è un impurtante ramu è settore industriale. Spergumu di sviluppà a tecnulugia di treni d'alta velocità, chì hè trà i settori priurità in u nostru 11u Pianu di Sviluppu, incuraghjendu u nostru settore privatu in questu campu è aprendu a strada per i so investimenti. Semu decisu à avè una parolla in questu campu in u mondu. "Camminemu cù passi cunfidenti".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*