TMMOB presenta una petizione d'obiezione per Kanal Istanbul

U ministru di Turhan Canale Istanbul hè stata determinata
U ministru di Turhan Canale Istanbul hè stata determinata

TMMOB hà presentatu a so obiezione istituzionale à u Prughjettu Kanal Istanbul à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di u Governatore di Istanbul u 2 di Ghjennaghju 2020, per esse trasmessa à a Direzzione Generale di Valutazione di Impattu Ambientale, Permissione è Inspezione.

U tesoriere di TMMOB Tores Dinçöz si n'andò à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione di u Governatore di Istanbul u 2 di ghjennaghju di u 2020 è hà trasmessu l'obiezione istituzionale di TMMOB à u Prughjettu Kanal Istanbul cun una petizione scritta. A petizione hè a siguenti:

Topic: Questa hè a nostra opinione riassuntu è a nostra raccomandazione annantu à u Rapportu EIA di dicembre 2019, chì hè statu trovu abbastanza è finalizatu da a Cummissione di Investigazione è Evaluazione chjamata Kanal Istanbul.

"Canale Istanbul (strutture costiere [porti di yacht, porti di container è centri logistici], ricuperazione di l'area da u mare, dragaggio, piante di béton) previstu per esse custruitu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture in a Pruvincia di Istanbul. Distretti di Küçükçekmece, Avcılar, Arnavutköy, Başakşehir U Rapportu EIA finalizatu preparatu per u prugettu;

"Hè statu trovu abbastanza da a Cummissione di Investigazione è Evaluazione è hè statu accettatu cum'è finale. U Rapportu di Evaluazione di l'Impattu Ambientale, chì hè cunclusu da a Cummissione, hè apertu per deci (10) ghjorni à a Direzzione Pruvinciale di Ambiente è Urbanizazione è u Ministeru per riceve l'opinioni è i suggerimenti di u publicu. Sti punti di vista sò ancu cunsiderati durante u prucessu di decisione da u Ministeru. À a luce di l'opinioni di u publicu, u Ministeru pò dumandà chì e carenze necessarie sò cumpletate in u cuntenutu di u rapportu, studii supplementari esse realizati, o u Cumitatu d'Investigazione è Evaluazione deve esse riunitu. U Rapportu di Evaluazione di l'Impattu Ambientale, chì hè statu accettatu cum'è finali, hè statu apertu à l'opinione publica per 10 (deci) ghjorni è pò dumandà à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di ISTANBUL o u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione per opinioni è suggerimenti. Hè statu annunziatu à u publicu nantu à u vostru situ ufficiale u 23 dicembre 2019 per riceve e so opinioni è suggerimenti.

Circa sta iniziativa, chì hè chjamata "follia" ancu da i funzionari d'altu livellu, chì affetterà irreversibilmente tutta a geografia, soprattuttu a Marmara, Tracia, a regione di u Mari Neru cuntinente, costi è mari, ecologicamente, economicamente è socio-politicu, in particulare Istanbul. Mentri tutti i citadini turchi, cumpresi tutti i citadini di Turchia, stanu circannu di trasmette i so opinioni, suggerimenti è obiezioni à u vostru Ministeru cun grande rispunsabilità è devozione, è prima di a fine di u prucessu di sottumissione opinione;

Di novu, nant'à u situ web di u vostru Ministeru, "Istanbul Provincial Side European Side Building Area 1/100.000 scale Change Environmental Plan Change", chì accetta u Canale d'Istanbul cum'è a spina di u rapportu EIA è apre tuttu u so circondu à a custruzzione cum'è "New Istanbul". senza mancu ignurà l'avvertimenti è e precauzioni in l'annessi di u rapportu EIA. Hè statu appruvatu u 6306 cù u pianu di transazzione numeru İÇDP-6 in cunfurmità cù l'Articulu 1 di a Legge N ° 102 nantu à Trasfurmazione di Zone Sottu Rischiu di Disastru è L'articulu 17092,26 di u Decretu Presidenziale N ° 23.12.2019 è un (30.12.2019) mesi (1 ghjorni) è u prucessu EIA realizatu finu à a data hè statu annullatu.

Dapoi chì u Prughjettu Kanal Istanbul hè statu presentatu, innumerevoli risultati di pianificazione, ricerca scientifica è studiu prudutti da centinaie di scientisti è prufessiunali, università, camere prufessiunali, istituzioni pubbliche è urganisazioni per Istanbul è a Regione di Marmara, cù anni di sperienza, sò stati ignorati.

Hè una imposizione mentale, scientifica è illegale incomprensibile nantu à a "Iniziativa di u Canale d'Istanbul", chì si prova à esse ghjustificata aprendu à a discussione nantu à a basa di discorsi non scientifichi, ricerche insufficienti è dirette, è chì hè literalmente un geugraficu, ecologica, ecunomica, sociologica, urbana, culturale, in breve, una pruposta vitale di demolizione è di disastru.

L'esempiu più ricenti di sta situazione hè u prucessu EIA chì campemu è l'ultimi sviluppi chì anu apertu tuttu u so circondu à a custruzzione cum'è "New Istanbul" senza mancu ignurà l'avvertimenti è e precauzioni in l'annessi di u rapportu EIA, chì meriteghja. per esse qualificatu cum'è "cusì chjamatu" è annullà u prucessu di l'EIA è i rapporti.

Prima; U "Canale" sopra citatu, chì deve esse custruitu in a regione geografica, ecologica è geologicamente più sensibile di a regione di Marmara è hà bisognu di prutezzione, hè di circa 45 km di lunghezza, 20.75 m di prufundità è 250 m di larghezza; Da u Mari Neru à u Mari di Marmara, minaccia di causà danni irreparabile è prevedibile è rupture chì affettanu tutta a geografia.

A detta strada di u Canale; Mentre hè statu cuncepitu nantu à a strada Sazlıdere - Durusu in u bacinu di a laguna di Küçükçekmece, u Canale parte da a sezione trasversale di laguna / mare di u distrittu di Küçükçekmece di Istanbul, passa per a laguna di Küçükçekmece Sazlıdere trà Altınşehir è Şahintepe, è ghjunghje à i quartieri di Sahintepe è di Altınşehir. , vicinu à l'ouest di i quartieri di Sazlıbosna è Dursunköy, hè cunsigliatu per ghjunghje à u Mari Neru trà i quartieri Terkos è Durusu.

In termini di lunghezza, 7 km di u canali sò in i cunfini di Küçükçekmece, 3,1 km di Avcılar, 6,5 km di Başakşehir è 28,6 km di Arnavutköy. Sicondu u rapportu di l'applicazioni annunziatu, a strada di 45 chilometri; foresta, agricultura etc. e zone di insediamentu, a laguna di Küçükçekmece è e zone di Kumul, chì sò rari assi geografichi in u mondu, a diga di Sazlıdere è e zone di bacinu, chì rispondenu à alcune di i bisogni d'acqua potabile di Istanbul, distrughjendulu.

A parte di u lavu Küçükçekmece finu à u lavu di a diga di Sazlıdere forma zone umide è palustre. A zona pantanosa formata da e maree di u lavu hè una zona di riposu è di ripruduzzione nantu à a strada di migrazione di l'acelli. In a sintesi di a struttura naturale fatta per tutti i piani ambientali pruduciuti per Istanbul; l'area detta hè definita cum'è l'area di risorsa naturali chì deve esse prutetta in modu assolutu, i sistemi ecologichi critichi chì e so funzioni ùn deve micca esse sbulicatu, è i terreni critichi di u primu è u sicondu gradu in termini di mantenimentu di u ciclu di l'acqua. A regione hè un bacinu assai impurtante di cullizzioni di acque sotterranee è di piova è u corridore ecologicu più impurtante di Istanbul per via di u flussu è a topografia naturale chì cuntene.

Per questi mutivi, hè chjaru chì u prughjettu di u canali prupostu affetterà negativamente tutta a geugrafia, in particulare a Marmara, Tracia, a regione di u Mari Neru cuntinente, e coste è i mari, ecologicamente, economicamente è sociopoliticamente, irreversibilmente.

Tuttavia, malgradu stu fattu scentificu incontestable, in i rapporti EIA mintuatu, cum'è l'area di u Prughjettu è l'ambiente chì hè prubabile di esse affettatu da u prughjettu prupostu; (populazione, fauna, flora, caratteristiche geologiche è idrogeologiche, situazione di disastru naturali, terra, acqua, aria, cundizioni atmosferiche, fattori climatichi, status di pruprietà, pruprietà culturale è caratteristiche di u situ, caratteristiche di u paisaghju, statutu di l'usu di a terra, livellu di sensibilità), solu 3 km. basatu annantu à una zona estremamente limitata in a so larghezza; L'esame di l'EIA è l'area di studiu hè stata realizata.

Sta situazione hè in u rapportu EIA;

"PART II: CARATTERISTICHE AMBIENTALI ATTUALI DI U PROGETTU LOCALIZZA È IMPATTU

Letteratura pertinente è studii di campu sò stati realizati in l'Area d'Investigazione EIA larga 3 km determinata in u scopu di u prugettu. Durante i studii di Valutazione di l'Impattu Ambientale, studii dettagliati di u campu (flora, fauna, archeologia, etc.) seranu realizati in questa zona d'investigazione EIA di 3 km. In cunsiderà i fatturi ambientali è e strutture geologiche è geomorfologiche è soprattuttu a custruibilità, u corridore di travagliu pò esse allargatu in alcune regioni per stà in l'Area d'Investigazione EIA di 2 km. Ancu s'ellu hè previstu chì u prughjettu serà realizatu in u Corridor di travagliu, chì ghjunghje à circa 3 km in a so parte più larga, hè pussibule di fà cambiamenti di rotta in l'Area d'Investigazione EIA di 2 km in casu di limitazioni ambientali è terrestri in u dettagliu. studii inclusi in u prucessu di EIA. I studii socio-ecunomichi da esse realizati in u scopu di u prugettu seranu ancu realizati in l'Area d'Investigazione EIA di 3 km.

Inoltre, in a listessa sezione di u rapportu, per u scopu di a Valutazione di l'Impattu Soziale di u prugettu in questione è a pruposta di u spaziu di travagliu;

"L'impatti ambientali di a strada, cum'è l'approvvigionamentu di l'acqua, i fognarii è i servizii di trattamentu, i sistemi di irrigazione agriculi, u trasportu, l'energia è l'infrastrutture di cumunicazione, u rumore è a contaminazione di l'aria pò purtà à diversi effetti suciali pusitivi / negativi, diretti / indiretti, permanenti / tempuranee. In u risultatu di e valutazioni di pre-fattibilità di u Prughjettu di u Canale di Istanbul, ancu s'ellu hè dichjaratu chì l'elementi di u prugettu chì ponu causà effetti suciali (cum'è l'esistenza di insediamenti, a densità di a pupulazione, a dispunibilità di elementi infrastrutturali, a densità di a vita) A valutazione hè a 1ª strata chì copre l'assi di u canali è a 1ª strata chì copre l'asse di u canali è à a diritta è a manca di sta strata, hè limitata à 1 km.

"A pupulazione affettata da u prugettu hè vista cum'è 823.834 persone in totale. Sta pupulazione hè a pupulazione tutale di l'insediamenti in u circondu di u percorsu induve u prugettu passerà è hè previstu di esse indirettu affettatu da u prugettu. In ogni casu, a pupulazione chì serà direttamente affettata è chì e so pruprietà immubiliarii cum'è e case è i terreni seranu espropriati hè assai menu. A riunione di l'EIA, chì hè stata tenuta u 27 di marzu di u 2018 è induve a maiò parte di i segmenti suciali chì vulianu participà ùn sò micca permessi, hè stata tenuta è ùn hè stata fatta una vera valutazione socio-ecunomica.

Indipendentemente da u so cuntenutu, hè una prova chì i rapporti preparati solu in termini di sti determinazioni di cunfini sò estremamente inadegwate, diretti è impussibili d'accettà.

In più, nant'à u situ web di u vostru Ministeru, "Provincia d'Istanbul Side European Side Building Area 1/100.000 scale Environmental Plan Change", chì accetta u Canale d'Istanbul, chì hè u sughjettu di l'EIA, cum'è a spina dorsale è apre tuttu u so circondu à custruzzione cum'è "New Istanbul" senza mancu ignurà l'avvirtimenti è precautions in l'annessi di u rapportu EIA, essenzialmente annullatu è annullatu tutti i studii ecologichi, ecunomichi, legali, suciali è scientifichi. Si deve esse annullatu immediatamente.

Inoltre, stu prughjettu, chì hà effetti enormi è imprevisibles in quantu à u dirittu ecologicu, ecunomicu, suciale, geopoliticu, internaziunale è di i cuntratti, ùn hè mai statu evaluatu in u scopu di l'EIA Strategica à quale appartene legalmente, postu ch'ellu hè statu presentatu. senza discutiri s'ellu era necessariu o micca u prugettu, in fatti, hè statu decisu da u principiu è annunziatu cù visuale Per legittimà u percorsu prupostu, sò stati pruposti 5 rotte ch'ùn si pudianu capì, è sò state presentate alcune università è istituzioni publiche. dumandatu à sceglie un itinerariu, è una direzzione chjara hè stata fatta, è u mutivu di l'esistenza di u prugettu hè statu esclusu da a ricerca è l'esame.

In breve:

Hè previstu chì i zoni umidi, i corsi, i corsi è u lavu Terkos, chì sò a casa di 70 spezie è chì sò pruibiti da accordi internaziunali, seranu affettati da u prugettu. I terreni umidi in a strada di u canali seranu eliminati da u statutu di prutezzione è aperti per l'usu.

U lavu Küçükçekmece diventerà un canale, a diga di Sazlıdere è altri fiumi, chì solu rispondenu à u 29% di i bisogni d'acqua di Istanbul, saranu completamente distrutti. Cusì, tutta l'area terrestre chì resta in u bacinu di a Laguna di Küçükçekmece, i zoni umidi è i boschi in u nordu seranu aperti per a custruzzione. In particulare, ùn hè micca pussibule di detectà e fratture è cracks in i rocci per perforazione. Ci vole à piglià in contu chì, dopu chì u canali hè apertu è l'acqua hè datu, l'intrusione di l'acqua salata in u Lavu Terkos attraversu queste fratture è cracke pò esse risultatu in a perdita di a fonte d'acqua di u Lavu Terkos è risultatu in una grande parte di Istanbul esse desidratata. L'eliminazione di un totale di 140 milioni di m3 d'acqua potabile, cumprese 235 milioni di m3 d'acqua potabile annuale da u lavu Terkos, 52 milioni di m3 da i Monti Yıldız è 427 milioni di m3 da a diga di Sazlıdere, farà subitu Istanbul affruntà a sete. (Da u rapportu DSI)

A causa di u flussu da u Mari Neru à u Mari di Marmara, l'acquiferu d'acqua dolce è l'ecosistema terrestre seranu salati, u valore di salinità in u Mari Neru aumenterà à 0,17%, micca solu in Istanbul è in u circondu, ma ancu in u circondu. i zoni agriculi è l'ecosistema terrestre alimentati da l'acqua dolce sin'à a Tracia, serà distesa, distrutta in modu irreversibile è cresce u risicu di sfondate. U prugettu affetterà ecologicamente tutta a regione di Tracia.

Circa 42.300 ettari di terreni agriculi, 12.000 ettari di prato-pasture in l'area di u prughjettu, chì copre una superficie di 2.000 ettari cù u Prughjettu di u Canale di Istanbul, u Terzu Ponte di u Bosforu, l'Autostrada di Marmara Nord è Strade di Accessu, è u Terzu Aeroportu. , è induve a pruduzzione agricula hè intensa.L'area hà persu u so caratteru agriculu. U restu sarà persu.

L'area di u prugettu hè situata in i cunfini di a pruvincia di Istanbul in a sub-bacina di Marmara in a Regione Fitogeografica Euro-Siberiana. A diversità di a regione serà affettata negativamente da a distruzzione ecologica è i cambiamenti di u microclima chì saranu durante è dopu a custruzzione di Kanal Istanbul.

U Prughjettu sguasserà tutta a flora è a fauna (pesci, piante endemichi è micca endemichi, insetti, animali salvatichi, uccelli migratori è micca migratori) da i so abitati chì anu mai campatu in a regione. A causa di u prugettu, a furesta naturale, apprussimatamente a dimensione di 20 mila campi di football, un terzu di quale hè una mistura di quercia è faghju, serà distrutta. A fauna salvatica è i santuarii d'uccelli impurtanti seranu sbulicati rapidamente.

  • À longu u percorsu di u Prughjettu Kanal Istanbul è u so circondu; A causa di a diminuzione di e risorse naturali cum'è i bacini d'acqua, i zoni agriculi è i zoni forestali in u nordu di u bacinu di u lavu Sazlıbosna, a sustenibilità ecologica di a vita di Istanbul diventerà impussibile.
  • Ponti, carrughji, carrughji di cunnessione, etc. da esse custruitu longu à a linea. In più di a strada di u canali, pruvucarà u Nordu-Ovest, chì hè l'habitat naturali di Istanbul è per quessa deve esse prutettu, per sviluppà cum'è una zona residenziale sottu a pressione di i prughjetti di trasportu. Cusì, i risorsi viventi di Istanbul, chì hè nantu à a so strada, seranu aperti à a custruzzione di alta densità.

A geugrafia custiera di u Mari Neru serà cumplettamente distrutta. U Mari di Marmara è u Mari Neru seranu contaminati, è u prugettu avarà un impattu significativu nantu à l'ecosistema marinu, l'equilibriu Mari Neru-Marmara è u clima.

Hè previstu chì almenu 3 miliardi di m³ di scavi seranu eliminati da l'area rurale è i pendii di i corsi trà a diga di Sazlıdere è u Mar Neru cù l'escavazioni da esse realizate in l'area di u prugettu. Questa scavazione hè causata da l'esplosione di 600 milioni di m³ di roccia, a distruzzione è i danni à e strutture circundante per via di l'esplosione, a perdita di a sicurità di refuggiu per i residenti, u dannu irreparabile à e zone di prutezzione naturali, l'aumentu esponenziale a contaminazione di l'aria per via di a liberazione di e particelle in l'aria per 5 anni, è Hè inevitabbile chì tutte e cose viventi in a regione anu prublemi respiratorii.

  • U versamentu di milioni di metri cubi di materiale da l'escavazione è u dragage in u Mari Neru cambierà a topografia costiera di u Mar Neru è di Marmara, a qualità di l'aria (emissione di polveri è particulate), a qualità di l'acqua di mare, l'oceanografia di l'acqua di mare è a biologia marina affettendu irreversibilmente. lu. U canali, chì unisce u Mari Neru, u Mari di Marmara, u Mari Egeu è u Mediterraniu, chì anu spezie è caratteristiche idrografiche abbastanza diverse, accelerà a diffusione di parechje spezie marine tossiche è periculose chì entranu è occupanu u Mari Mediterraniu da l'India. Oceanu à i nostri mari.

Per furnisce i materiali di custruzzione per esse utilizati in u scopu di u prugettu, circa 70 milioni di m3 di cimentu pronto è 20 milioni di m3 di cimentu seranu necessarii. Per quessa, a sabbia è e cave seranu aperte in parechje parte di Tracia per u fornimentu di circa 90 milioni di m3 di sabbia è calcariu, è i boschi, i zoni agriculi, i corsi è l'acque sotterranee seranu danni.

  • Sicondu l'inventarii attuali (attaccati à u nostru rapportu) in l'area di u Prughjettu Kanal Istanbul, ci sò 1st, 2nd è 3rd Degree Archeological Sites è 62 beni culturali registrati, chì saranu persi. Inoltre, i scuperti ottenuti quandu si guardanu a cronologia storica di Istanbul datanu di u Neoliticu - u periodu Calcoliticu, cù a Grotta di Yarımburgaz, Fikirtepe è insediamenti Pendik situati in u bacinu di a laguna di Küçükçekmece, è 6500-5500 aC. Situatu in u bacinu di a laguna di Küçükçekmece, Bathonea hè un situ archeologicu impurtante. Sti lochi, chì sò u nostru patrimoniu culturale è storicu, seranu ancu persi per via di u Prughjettu.
  • Malgradu i cundizioni favurevoli di a prufundità, a larghezza è a struttura naturali di u Bosforu, è l'absenza di qualsiasi ostaculi internaziunali in quantu à e misure da piglià in u Bosforu, a mancanza di misure di sicurezza necessarie hè citata cum'è unu di i mutivi principali di u 100. - un annu di vita di u Canali di Istanbul. U scopu generale dichjarata in u rapportu preliminariu di l'EIA in quantu à u scopu di a custruzzione di Kanal Istanbul hè dichjarata cum'è a prutezzione di più di 15 milioni di persone chì campanu intornu à u Bosforu da i pussibuli periculi assicurendu a sicurità di navigazione di u Bosforu. Avemu i nostri pinsamenti chì certi di i motivi elencati quì sottu in quantu à l'appropriatezza di stu scopu sò incompatibili cù u scopu. Per listinu sti mutivi; a) In una nave chì passa per u Bosforu, i difetti tecnichi di a nave, cum'è u malfunzionamentu di a machina o u timone, a larghezza naturali di u strettu è e cale naturali in u strettu, da u mumentu chì a nave hè incontrollata finu à l'occurrence di u strettu. accident, sò circa 6- Si pò salvà 10 minuti di tempu. Hè cunnisciutu chì ci sò assai accidenti chì sò stati evitati cù "near miss" in un tali accidente. In Kanal Istanbul, hè ovvi chì ogni difettu tecnicu resultarà in un accidentu, postu chì ùn ci sò micca tali largu naturali è baie chì ponu creà opportunità di scappu. In u risultatu di questu, "fallimentu di a machina", "blocatura di timone" etc. chì ponu accade nantu à i navi in ​​u Bosforu. A "prubabilità di sperienze un difettu tecnicu" diventerà direttamente in una "probabilità d'accidentu" in Kanal Istanbul, è questu creà livelli di risicu inacceptable.
  • Mentre ci hè u Terzu Aeroportu, chì hè cunnisciutu per esse incapace di almacenà carburante in 6 km secondu e Regoli di Sicurezza di l'Aviazione Internaziunale, creerà minacce impreviste à i spazi viventi di i cisterna cù pussibulità di manuvra estremamente limitate è limitate in u Canale. termini di navigazione, vita, pruprietà è sicurità ambientale.
    A causa di l'altri grandi prughjetti di custruzzione in Kanal Istanbul è intornu, i equilibri naturali è ambientali seranu deteriorati irreversibilmente da a parte europea è in e regioni di Marmara è di u Mar Neru.
  • A fonti di terramotu più impurtante chì influenzerà forte u Canale d'Istanbul sò i grandi terremoti previsti nantu à a Falla di Marmara Nord, chì si trova nantu à u fondu di u mari à 10-12 km da a parte miridiunali di u canali.
  • A causa di a struttura geologica-geofisica di e regioni miridiunali d'Istanbul, l'onda di terrimotu cresce eccessivamente. Questi valori di magnificazione ponu aumentà 10 volte da un locu à un locu.
  • Cumu u canali risponde à i movimenti laterali è verticali chì ponu accade durante i terrimoti hè un tema di ricerca vitale. Sì sta struttura slips, breaks or twists durante un terrimotu, pò causà grandi disastri.
  • Cù i novi zoni di insediamentu chì emergeranu cù l'effettu di altri prughjetti in Kanal Istanbul è intornu, a densità di pupulazione aumenterà eccessivamente è, per quessa, u risicu di perdita di vita è di pruprietà per un pussibule terremotu aumenterà.

A causa di i 4.5 miliardi di tunnellate di scavi da esse eliminati durante l'escavazione di u canali, a tensione naturale è l'equilibriu di pressione di i pori sotterranei in a zona seranu disturbati, è sismicità attivata di diverse magnitudini pò esse osservata. Ci hè un periculu di sfondate, sfondate è liquefaction secondu a struttura di a terra di a strada di u canali è a sensibilità di a pendenza.

Di cunsiguenza:

Ancu da i dati divulgati finu à quì; In u scopu di u prughjettu di u canali; Tutte e zoni forestali, i zoni agriculi, i pascoli, i bacini di cullizzioni sotterranei è sopra l'acqua, i quartieri in u bacinu, è ancu u Mari Neru è u Mari di Marmara è e coste, tutti restanu da u Terzu Aeroportu è e strade di cunnessione di u 3u Ponte, cumpresu u bacinu di Terkos. , sò cunsiderate cum'è l'area di custruzzione è di demolizione di tutta a geugrafia. Pare esse statu cuncepitu.

I Rapporti EIA di stu prughjettu, chì sò stati presentati senza alcuna fattibilità, senza tecniche è norme scientifiche, contru à a Custituzione, a legislazione naziunale, tutte e lege è cunvenzioni internaziunali pertinenti, l'interessu publicu, a scienza, i principii di pianificazione tecnica è urbanistica, è u cambiamentu climaticu. criterii, anu u scopu è u cuntenutu cum'è invalidu.

A causa di u nostru duvere custituziunale, avvisemu è ricumandemu una volta è una volta. U « Canale d’Istanbul », chì si prova à esse legittimatu aprendu à a discussione per mezu di discorsi è supposizioni micca scentifichi, hè littiralmenti una pruposta giugrafica, ecologica, ecunomica, sociologica, urbana, culturale, in corta, una pruposta vitale di demolizione è di disastru. Si deve esse abbandunatu immediatamente è abbandunatu da l'agenda.

canale Istanbul
canale Istanbul

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*