Sia Kanal o Istanbul Coordination Objected à u Cambiamentu in u Pianu Ambientale

o u canali o a coordinazione d'Istanbul s'opponenu à u cambiamentu di u pianu ambientale
o u canali o a coordinazione d'Istanbul s'opponenu à u cambiamentu di u pianu ambientale

Sia Kanal sia a Coordinazione di Istanbul si sò opposti à u cambiamentu fattu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione in u Pianu Ambientale di a scala 1/100.000 di l'Area di Edificiu di a Riserva Europea di a Pruvincia di Istanbul per preparà l'infrastruttura di Kanal Istanbul. I citadini chì si sò riuniti davanti à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione di Istanbul anu apertu banners "Budget per u terrimotu, micca u canali" è anu purtatu banners di "Progettu di affittu è saccheghju" è "No à Kanal Istanbul".

Kemal Doksanyedi hà lettu u comunicatu di stampa in nome di Kanal o Istanbul.

Doksanyedi hà dettu chì u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione s'hè riunitu per oppone à u cambiamentu fattu in u Pianu Ambientale di a scala 1/100.000 di l'Area di Edificiu di a Riserva Latera Europea in a pruvincia di Istanbul per preparà a basa per Kanal Istanbul.

"U PROGETTU NEW CITY hè un invitu à u massacre"

Doksanyedi hà dettu chì i scientisti predicenu chì 1 milione di case in Istanbul ùn sò micca sicure è chì più di 100 mila case ponu esse distrutte in un eventuale terremotu, è hà dettu: "Cumu u Canale o a Coordinazione di Istanbul, ripetemu una volta: a ghjente ùn mori micca per via un terrimotu, ma per via di a mala custruzzione, mentre ch'elli sò senza casa.Budget deve esse attribuitu per u terrimotu, micca u Prughjettu di u Canale, chì hà da prufittà una manata di ricchi. Unu di i mutivi impurtanti per a nostra obiezione à u cambiamentu fattu in u Pianu Ambientale hè dunque u titulu di terrimotu. I scientisti di u terrimotu dicenu apertamente chì a bocca di u Marmara di u canali serà severamente affettata da u terrimotu di Istanbul. U cambiamentu di u pianu prevede l'istituzione di una nova cità cù una populazione di sin'à 3 milione in a regione induve si trovanu 1 linee di difetti vivi. Stu stabilimentu amplificherà l'effetti di u risicu di terramotu è di tsunami. U Prughjettu di New City hè un invitu à u massacru ", disse.

"I PROCESSUS EIA sò ILLEGALI"

Elencu e so obiezioni à u cambiamentu di u pianu chì pruvucarà una grande distruzzione ecologica in Istanbul, Doksanyedi hà dettu: "I prucessi di pianificazione è i prucessi di EIA sò illegali è dunque u cambiamentu di u pianu in quistione hè nulla è nulla. U cambiamentu di u pianu cuntradice e decisioni principali di u Pianu Ambientale di Istanbul in scala 1/100 000. In questu sensu, hè illegale è nudu. A sospensjoni immediata di 1/100 000 cambiamenti di u pianu prima di u prucessu EIA hè cumpletu indica u fallimentu di a basa legale di u pianu. U fattu chì u Rapportu EIA hè appruvatu dopu chì u pianu hè statu suspesu significa chì questu rapportu ùn hè micca u Rapportu EIA di u pianu pendente. A sospensjoni di u pianu prima di l'uggetti sò evaluati, ancu senza aspittà per l'ultimu ghjornu di u periodu di l'objezione, e voci di "Stu canali serà fattu ùn importa ciò chì" significa chì un prucessu illegale hè impostu à u populu. Quandu u rapportu finale di l'EIA è u cambiamentu di u pianu sò paragunati, e differenze in quantu à e fruntiere di u prugettu attiranu l'attenzione. Da quì, hè pussibule di dì chjaramente chì u rapportu EIA ùn pò micca esse u rapportu EIA di u dittu cambiamentu di u pianu ".

"I VILLAGGI SCOMPARIRÀ, I CIMITERI SPARIRRANNI"

Indicà chì i principii di pianificazione di scala superiore ùn sò micca stati cunsiderati in u cambiamentu di u pianu, Doksanyedi hà dettu: "Ci hè una incongruenza trà e note di u pianu di u cambiamentu di u pianu è u pianu: In u Pianu Ambientale di Istanbul, i cumpunenti principali di u pianu ecologicu. cinture è corridori, chì sò indispensèvule per u sviluppu durevule di Istanbul, sò bacini d'acqua potabile è spazii forestali. Ancu s'ellu hè chjaramente dichjaratu chì i cumpunenti principali di cinture è curridori ecologichi, chì sò indispensabili per u sviluppu durevule di Istanbul, sò bacini d'acqua potabile è spazii forestali, 1/100 000 mudificazioni di u pianu ùn sò micca stati preparati cù questa accettazione. Ci sò inconsistenzi trà e note di u pianu è u pianu. A participazione ùn hè stata osservata: Per assicurà a participazione à a preparazione di u pianu, l'infurmazioni ùn sò micca furnite per mezu di metudi cum'è riunioni, workshop, annunzii, è l'opinioni di l'amministrazioni lucali, università, camere prufessiunali è urganisazioni non governamentali ùn sò micca ricevuti. . Sicondu u rapportu di l'EIA, i beni culturali cum'è l'antica cità di Bathonea nantu à a riva di u lavu Küçükçekmece è e grotte di Yarımburgaz, unu di i primi insediamenti in Istanbul, saranu inghiottiti da u prugettu. I paesi spariranu, i cimiteri spariranu. Ùn hè micca basatu annantu à l'interessu publicu. L'approcciu di pianificazione Yenicity, cuntrariu à i trè piani principali cù un approcciu olisticu chì hè statu fattu per Istanbul finu à avà; Ùn hè micca un approcciu "holisticu", ma un approcciu "particella / projector" chì ùn osserva micca l'equilibriu prutezzione-usu, ma solu usa, ùn hè micca participativu, ma hè un accostu imperativu cù e decisioni pulitiche superiore. Hè luntanu da esse basatu annantu à l'interessu publicu. I prughjetti fatti cù e decisioni autonome chì disturbanu l'integrità di u pianu attivanu altri novi investimenti è custruzzioni illegale intornu à elli, è pruvucanu un circhiu viziosu chì distruggerà e zone sensittivi in ​​u nordu di a cità. Frappèndu tutti l'assi di l'infrastruttura è di i trasporti à scala urbana, u prughjettu impone à u publicu costi suciali è ecunomichi assai elevati è micca priurità, è in questu sensu ùn hè micca per u benefiziu di u publicu, ma per u publicu. dannu".

"Contrariu à i CONTRATTI INTERNAZIONALI"

Dichjarà chì u Prughjettu Canale / New City hè contru à parechji accordi internaziunali, in particulare Montreux, Ramsar è l'Acordu di Parigi, à quale Turchia hè una parte, Doksanyedi hà dettu: "A distruzzione di a natura ùn pò esse costosa. A geografia costiera di u Mari Neru si deteriorarà. E risorse d'acqua di Istanbul povera d'acqua seranu distrutte. U drittu à a vita è u dirittu à l'acqua, chì sò diritti fundamentali, sò tolti da a ghjente è di e generazioni future. Quale pò calculà u costu di a distruzzione di a natura in questa scala, cumu è secondu chì? Hè un prughjettu chì ignora u dirittu di i citadini è usurpa u dirittu à a vita di a sucietà, di e generazioni future è di tutti i viventi.

Dopu à u comunicatu di stampa, i citadini anu presentatu e so petizioni à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, in quale anu oppostu à u cambiamentu di u Pianu Ambientale. (UNIVERSALE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*