Zuppa Calda per Studenti da EGO Kitchen

zuppa calda da cucina ego à i studienti
zuppa calda da cucina ego à i studienti

E pratiche amichevuli di i studienti di a Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghjanu senza diminuzione.

A distribuzione di zuppa calda è pane, chì hè stata iniziata dopu à l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà suscitatu un grande interessu, facia sorridere i studienti è scalda u so core.

A zuppa, chì hè preparata in e prime ore di u ghjornu in a cucina EGO, hè distribuitu à i studienti in l'ingressu di l'università è di a scola prima di rinfriscà cù i calefattori.

Şaşmaz è Siteler sò stati aghjuntu à i punti di distribuzione di zuppa calda chì cuntinueghjanu à l'uscita di Yıldırım Beyazıt, Hacettepe è Gazi University è Ostim Metro.

GRAZIE PIÙ CALI DA I STUDENTI À U PRESIDENTE YAVAS

U Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana, chì aghjunghjenu novi punti di distribuzione di zuppa ogni ghjornu per chì i studienti ponu manghjà sani è cumincianu a ghjurnata in forma, tene ancu in contu e richieste di i studienti.

U Martire di Güvercinlik Hasan Gülhan, Studente di u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu Salih Akgüç hà dettu chì hà bevutu zuppa calda in tempu freddu ogni ghjornu di a settimana cù l'iniziu di a distribuzione di zuppa calda in u Quartiere Şaşmaz Bahçekapı. Ringraziemu u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş. Cum'è studienti, simu grati à ellu ", è Taha Efe Doğan, chì hà dettu ch'ellu hà lasciatu a casa senza pranzu à a matina è hà cuminciatu a ghjurnata beie a zuppa calda di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: "Tremi caldu i nostri cori. è riempie u nostru stomacu cù zuppa calda. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara è u nostru presidente Yavaş ", disse.

U studiente di u liceu İbrahim Alkaç hà dettu: "Venemu à a scola in un clima fretu è scuru. Grazie à a zuppa di a matina, ci scaldemu. Mentre esprimeva i so pinsamenti cù e parolle "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, vogliu prisintà i mo rispetti à u nostru Onorevole Presidente Mansur Yavaş", un altru studiente chjamatu Arda Erarslan hà dettu: "Grazie à a zuppa chì a nostra municipalità distribuisce, tutti dui. riscalda i nostri cori è ùn spendemu micca soldi. Vogliu ringrazià a nostra cumuna è u nostru merre ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*