10 Paesi Cuntattati per a Concessionaria di Cars Domestiche

u paese hà cuntattatu u concessionariu di l'automobile domestica
u paese hà cuntattatu u concessionariu di l'automobile domestica

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì ci hè un grande interessu in l'Automobile di Turchia è hà dettu: "Attualmente, anu cuntattatu per mè nantu à a concessionaria da almenu 10 paesi". disse.

Varank hà ancu evaluatu u travagliu fattu per l'Automobile di Turchia è hà dichjaratu chì stu prughjettu era abbracciatu da i citadini. U Ministru Varank hà dettu: "Avemu avviatu in una strada chì hà da sviluppà micca solu tecnulugii di l'automobile, ma ancu e tecnulugia intornu à l'automobile, chì chjamemu i 100 ecosistemi elettrici, cunnessi è di mobilità di Turchia". disse.

OPERE IN GEMLIK

Nutendu chì l'Automobile Enterprise Group (TOGG) di Turchia cuntinueghja à travaglià in Gemlik, Varank hà dettu: "Pianificanu di mette i fundamenti di a fabbrica in a prima mità di questu annu. Quist'annu, purteranu u so travagliu nantu à u lanciu di a marca di a vittura à u puntu finale, è à a fine di u 2022, videremu a vittura di Turchia nantu à u mercatu. disse.

PROCESSU PRE-ORDINA

"Cumu applicà se ci hè un statu di pre-ordine?" Varank hà dichjaratu chì ùn anu micca iniziatu u prucessu di pre-ordine. Nutendu chì a cumpagnia vole aspittà per u lanciu di a marca in questu sensu, Varank hà dettu: "Ci sò veramente decine è millaie di dumande per noi. Quelli chì volenu cumprà a vittura, quelli chì volenu travaglià in vittura, quelli chì volenu cuntribuisce à a vittura, quelli chì volenu pruduce un latu, quelli chì volenu esse un venditore... Mi cuntattate per concessionarii da almenu 10 paesi. Ùn sò mancu cuntà e persone chì anu cuntattatu a cumpagnia. Ci hè veramente una grande fiducia. Ùn ci vole micca disgrazia i nostri citadini. Continuemu à travaglià per scuntrà sta fiducia in u megliu modu pussibule ". hà fattu una dichjarazione.

RICHIEDE DI DEALER

Varank hà dichjaratu chì e richieste di cuncessione venenu da i paesi di u Golfu, i paesi di l'Asia Centrale è a Germania. Nutendu chì i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali stabiliti da i circuli di cummerciale cunnessi cù Turchia in Germania sò pronti à firmà l'accordu di cuncessione, Varank hà nutatu chì volenu mantene questa atmosfera d'interessu in l'automobile.

PREZZO CAR

Rispondendu à a quistione di se u prezzu di a vittura hè statu clarificatu, Varank hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di dì un prezzu oghje, ma a pretendenza di i nostri amichi hè: Credu chì seranu liberati à un prezzu competitivu in a so classe. ." disse.

OPRA À U NOME DI A CAR

U Ministru Varank, riferenu à u travagliu nantu à u nome di a Car di Turchia, "Ùn avemu micca trovu un nome ancu. Quandu aghju ghjuntu in questi prucessi, aghju vistu ch'elli sò stati pigliati cusì prufessiunale. Pruvanu di truvà nomi chì ùn sò micca stati registrati prima. Quandu sta marca hè lanciata à l'esteru, pruvate di truvà un nome chì a ghjente in quellu paese pò pronunzia facilmente. Cuntinueghjanu e so attività per truvà u nome più adattatu. Se ci dumandanu, suggerimu un nome ". disse.

STAZIONI DI CARICA

Dà infurmazioni nantu à i studii nantu à e stazioni di carica, Varank hà dettu chì u numeru di stazioni di carica in Turchia supera a necessità di e vitture elettriche esistenti. Dichjarà chì l'infrastruttura deve esse cumpatibile cù l'aumentu di e vitture elettriche, Varank hà dettu chì e squadre di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, l'Autorità Reguladora di u Mercatu Energeticu (EMRA) è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. cuntinuà à travaglià nantu à l'infrastruttura di stazioni di ricarica.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*