A capacità di u centru logisticu di Samsun per aumentà

A capacità di u centru logisticu di Samsun per aumentà
A capacità di u centru logisticu di Samsun per aumentà

U cuntrattu di u Prughjettu di Custruzzione di Magazzinu Chiusu Horizontale di u Centru Logisticu di Samsun, per u quale Samsun TSO era u candidatu è hà u dirittu di riceve supportu in u scopu di u Programma di Supportu di Centri Attrazioni 2019 (CMDP), hè statu firmatu in una cerimonia.

A cerimonia di firmamentu di u cuntrattu di u prugettu tenuta à l'Agenzia Centrale di Sviluppu di u Mari Neru (OKA) hè stata firmata da u guvernatore di Samsun Osman Kaymak è u membru di u Cunsigliu Fahri Eldemir in nome di a Camera di Cummerciu è Industria di Samsun (STSO). U presidente di Samsun TSO, Salih Zeki Murzioğlu, ùn pudia assistisce à a cerimonia perchè era fora di a cità, è u Sicritariu Generale di a Camera Süleyman Karabük è u Manager di u Centru Logisticu Temel Uzlu anu assistitu ancu.

A capacità di serviziu migliurà

Parlendu à a cerimonia, u membru di u Cunsigliu di Samsun TSO, Fahri Eldemir, hà dettu chì u scopu generale di u prugettu hè di sustene u centru logisticu di a cità di destinazione d'attrazione diversificando è rinfurzendu l'infrastruttura di pruduzzione di u Centru Logisticu di Samsun, chì riunisce tutti i punti di logistica in Samsun. Eldemir hà dettu chì 4 magazzini orizzontali seranu aghjuntu à u Centru Logisticu di Samsun cù u prugettu, "Avemu preparatu un tali prughjettu videndu chì ci hè un putenziale significativu in a regione in quantu à u serviziu di almacenamentu di carichi in massa in a nostra cità. Avemu parechji membri in questi settori registrati in a nostra camera. U magazzinu horizontale hè soprattuttu preferitu da e cumpagnie chì operanu in i campi di grani, legumi è oleosi. U 30 per centu di u cummerciu esteru di Samsun hè custituitu di carichi in granu. Cù u prugettu, a custruzzione horizontale di magazzini chjusi serà realizatu per sustene a diversificazione di a capacità di serviziu di u Samsun Logistics Center. Cù u prugettu, 4 mila metri quadrati, 4 magazzini in granu cù una capacità di 13 mila tunnellate seranu custruiti. "U costu tutale di u prugettu, u 50 per centu di u quale serà realizatu cù un sustegnu di cuncessione, hè di 6 milioni 72 mila TL", disse.

A capacità di produzzione è d'esportazione si espansione

Eldemir hà dichjaratu chì Samsun Logistics Center hè una facilità pensata per furnisce u serviziu à una scala internaziunale. "Samsun hè una cità cù una infrastruttura di trasportu alternativa chì solu trè pruvince in Turchia anu. In u risultatu di a so infrastruttura è opportunità, hè una cità assertiva in u settore logisticu. Per quessa, u prugettu hè in u scopu di u sustegnu di u prughjettu guidatu in u cuntestu di u sviluppu di a capacità di produzzione è d'esportazione, creendu esempi di boni pratiche, sustene a specializazione settoriale, sviluppà cunniscenze, cumpetenze è tecnulugia speciali, sviluppà novi urganisazioni di serviziu è di produzzione, creanu rete di cooperazione è catene di valore in modu chì rinfurzà l'affari di u settore privatu.

Hè direttamente in relazione cù e zone per esse supportate. "Cù u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in un annu, a diversità di almacenamiento in u Centru Logisticu aumenterà", disse.

L'agenzii guidanu u sviluppu

Vulendu chì u prughjettu firmatu sia benefiziu per Samsun, u guvernatore di Samsun Osman Kaymak hà dettu: "Cum'è agenzia regiunale, a nostra Agenzia Centrale di Sviluppu di u Mari Neru hà iniziatu assai prughjetti impurtanti in a nostra cità. I so cuntributi à i prughjetti maiò è altri servizii cuntinueghjanu, sia u nostru centru di fiera è cungressu o u nostru Centru Logisticu Samsun. L'agenzii guidanu avà parechje zone di sviluppu in a nostra cità. Perchè a cunniscenza è l'esperienza di a nostra Agenzia mostranu chì farà un travagliu megliu. Ci hè avà una accumulazione di prughjetti in Samsun. Amici, questu mostra ancu chì; Quandu facemu un travagliu, avemu da fà cù un prughjettu. Sta cultura di u prugettu deve esse stabilitu in tutte l'istituzioni. "Vogliu ringrazià i mo amichi chì anu cuntribuitu à a preparazione di sti prughjetti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*