Descrizzione di a caminata di trasportu da İmamoğlu

prezzu di trasportu da imamoglu
prezzu di trasportu da imamoglu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, u CNR hà apertu a 7ª Fiera Internaziunale di u Libru. In u so discorsu di apertura, hà dettu: "Ci sò qualchi elementi chì ci purteranu à un puntu in u mondu. In particulare l'interessu in u libru o u nùmeru di publicazioni in un paese, l'efficienza di l'università, a pusizione mundiale di l'articuli scientifichi quì... Altrimenti, ùn pudete micca mandà un missaghju à u mondu. Utilizendu l'espressioni, "In particulare, ùn pudete micca aghjustà u mondu gridendu è chjamendu", İmamoğlu hà ancu rispostu à a quistione di i ghjurnalisti nantu à a caminata di trasportu à l'uscita di a fiera. Enfatizendu chì i citadini anu ragiò annantu à a reazione di caminata, İmamoğlu hà dettu: "Semu cuscenti di campà in Turchia, di e cundizioni di vita è di e difficultà ecunomiche. Sapemu questu. per 3 anni; Ci hè un trasportu di Istanbul chì ùn hà micca fattu una caminata da maghju 2017. I nostri autobus ùn anu micca andatu dapoi 3 anni. Ma ùn avemu micca a pussibilità di sustene sta tempesta di prezzi in Turchia. Avemu luttatu cù un aumentu di almenu 2 volte l'aumentu chì avemu fattu in quantu à tutti i costi. Ciò chì facemu avà; sforzi per cuntinuà u nostru serviziu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà assistitu à a ceremonia d'inaugurazione di a 8ª Fiera Internaziunale di u Libru CNR, chì pò esse visitata trà l'16-7 di ferraghju. À l'apertura di a fiera, İmamoğlu hà assistitu da CHP Istanbul Deputy Özgür Karabat, Bakırköy Mayor Bülent Kerimoğlu, İBB President Advisor Murat Ongun è İBB Kültür A.Ş. U General Manager Serdal Taşkın l'hà ancu accumpagnatu. À a cerimonia, u CNR Holding Chief Executive Officer Ali Bulut è l'invitatu d'onore di a fiera, u scrittore Ahmet Ümit, hà fattu discorsi. İmamoğlu, chì hè ghjuntu à u microfonu dopu à Ümit, hà fattu u discorsu di apertura di a fiera. Enfatizendu chì era assai eccitante per ellu accumpagnà a Fiera di u Libru, İmamoğlu hà dettu: "Da u principiu, aghju cura di assistisce à e fiere di u libru. In questu sensu, ringraziu tutti l'amatori di libru quì è tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta fiera.

"MESSAGGIU À U MONDU..."

Dicendu: "Ci sò qualchi elementi chì ci portanu à un puntu in u mondu", İmamoğlu hà dettu in u so discorsu, "In particulare l'interessu in u libru o u numeru di publicazioni in un paese, l'efficienza di l'università, a pusizione mundiale di u mondu. articuli scientifichi quì ... Altrimenti, ùn pudete micca mandà un missaghju à u mondu. Ùn pudete mancu aghjustà u mondu gridendu è chjamendu ", disse. Imamoglu, chì hà iniziatu a so prossima frase cù a frasa "U missaghju più preziosu chì darete à u mondu ...", hè statu criticatu da u sistema di sonu. U scherzu di İmamoğlu, chì ùn pudia micca indirizzà i participanti per un tempu per via di u sizzling, "Iè, un missaghju hè statu mandatu à u mondu avà da a fiera" hà causatu risate in a sala.

"SI IMPEGNAmu à tene u libru è l'industria di l'esposizione"

İmamoğlu cuntinuò e so parolle cusì: "U missaghju più impurtante per u mondu è per u nostru paese; a capacità di pruduzzione chì avemu da mette in avanti per stu tipu di cultura, arte è scienza. In questu sensu, u libru occupa ancu un locu assai preziosu. Ci hè un sforzu assai seriu pusatu in a furmazione di un libru, da l'editura intellettuale è a scrittura à i prucessi di l'editore è a vendita. Avemu da ringrazià l'eroi nascosti di stu affari. Certi di i prublemi di costu chì avemu intesu da l'editori ultimamente, hè difficiule di ùn esse grati per i so grandi sforzi è passioni à u puntu di a so lotta per sopravvive. L'urganizazione di a fiera deve esse unu di i sughjetti più impurtanti è locomotive di Istanbul. Perchè, 'Turchia Istanbul; Istanbul significa "Turchia". Dui cuncetti chì si specchianu tantu. Essendu una marca impurtante in u mondu sanu, Istanbul hà ancu a rispunsabilità di fà travaglii pionieri in ogni rispettu. In più di sta necessità, avemu ancu qualchì difficultà periodica. Se solu tuttu puderia esse sottu à l'autorità o sottu a influenza di u guvernu lucale. Facemu un grande sforzu per sviluppà una mente cumuna. L'urganizazione fiera hè unu di elli. Se un investimentu deve esse fattu in questu sensu, avemu da stabilisce un mecanismu chì riunisce tutti i so attori è accumpagna i passi in cunseguenza. In questu sensu, unu di i tituli principali di a Piattaforma Turistica chì pruvemu di creà hè "Urganizazione di Cungressu è Fiera". À questu puntu, hè travagliatu duru per uperà u mecanismu di a mente cumuna. Vogliu annunzià à tutti i cumpunenti di u settore chì simu determinati à prutege l'iniziativa d'urganizazione fiera d'Istanbul quant'è pussedemu stu passu fattu in quantu à u libru ".

ALTA ATTENZIONE À İMAMOĞLU À A FIERA

Dopu à u discorsu di İmamoğlu, a cinta di apertura di a fiera hè stata tagliata. İmamoğlu hà iniziatu u so stand tour dopu à u tagliu di nastri. Visitendu 3 stands di Kültür A.Ş., İmamoğlu hà sappiutu e dumande di i citadini per piglià ritratti. A causa di l'interessu intensu, İmamoğlu hà fattu un prugressu difficiule in l'area di u stand è hà avutu l'uppurtunità di scuntrà cù alcuni scrittori chì avianu un ghjornu di firma. İmamoğlu hà compru i libri firmati da l'attore İlyas Salman, u criticu di film Atilla Dorsay è u ghjovanu scrittore di 16 anni İrem Karaağaç. İmamoğlu hà ancu rispostu à a quistione di i ghjurnalisti nantu à a via di trasportu à l'uscita di a fiera. Enfatizendu chì i citadini anu ragiò annantu à a reazione di caminata, İmamoğlu hà dettu:

"SURRISU À I POLITICHI MANCANTI I PRECEDENTI RAISES"

"Ùn ci hè nunda di più naturale chì i citadini chì reagiscenu à a caminata. Hè ghjusta. Perchè simu cuscenti di e cundizioni di vita è e difficultà ecunomiche di campà in Turchia oghje. Sapemu questu. per 3 anni; Ci hè un trasportu di Istanbul chì ùn hà micca fattu una caminata da maghju 2017. I nostri autobus ùn anu micca andatu dapoi 3 anni. Ma ùn avemu micca a pussibilità di sustene sta tempesta di prezzi in Turchia. In altri palori, i nostri citadini cunnosci l'aumentu di carburante da quella data à questa data. Avemu luttatu cù un aumentu di almenu 2 volte l'aumentu chì avemu fattu in quantu à tutti i costi. Chì facemu avà; sforzu di mantene u nostru serviziu. Ma possu dì chì avemu fattu una crescita chì era assai sottu à i costi, per via di i nostri sforzi per esse da a parte di i nostri citadini. Altrimenti, i nostri citadini sò ghjustu in e cundizioni ecunomiche d'oghje. Sorrisu ancu à certi pulitici chì facenu dichjarazioni tragicomiche. Perchè perchè sò surrisu ? Cum'è si Ekrem İmamoğluMi dispiace ch'elli anu mancatu l'altitudine precedente è anu fattu a pulitica annantu à questu, annantu à un prublema chì hà suscitatu una crescita. Francamente, surrisu un pocu. Ma u nostru populu hà ghjustu à reagisce à ogni aumento ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*