OMÜ Aghju un Gruppu Prughjettu Sensibilizatu nantu à u Tram

Aghju un prughjettu sanu chì hà criatu cuscenza in a cumunità nantu à u tram
Aghju un prughjettu sanu chì hà criatu cuscenza in a cumunità nantu à u tram

In Samsun, i studienti università viaghjavanu leghjendu libri nantu à u tram per attirà l'attenzione à l'impurtanza di a lettura.

A cuscenza di l'impurtanza di a lettura hè stata risuscitata cù l'avvenimentu di lettura di u libru in u tram urganizatu da l'Università Ondokuz Mayıs I Have a Project Community. Per aumentà i tassi di lettura di libri è incuragisce a sucità in questa direzzione, quasi trenta studenti universitari anu viaghjatu da a fermata di u tram di a Facultà di l'Educazione à a Stazione di Tram di Tekkeköy leggendu libri.

Dà infurmazioni nantu à l'avvenimentu, Resul Alperen Yıldız hà dettu: "Semu una cumunità di cultura è arti chì portanu prughjetti in nome di a responsabilità suciale inseme cù i nostri amichi vuluntarii cumposti da studenti universitari. Avemu fattu diversi avvenimenti prima. Oghje, leghjemu libri nantu à u tram cù i nostri amichi vuluntarii per aumentà a tarifa di lettura di libri in Turchia. Vulemu incuragisce a ghjente à leghje i libri. U nostru scopu hè di sensibilizà a sucetà. Prima avemu realizatu prughjetti in certi scoli in Samsun, cum'è a creazione di biblioteche, a pittura è l'urganizazione di attelli prufessiunali. Avemu fattu sta attività nantu à a spiaggia prima. Sta volta l'avemu fattu nantu à un tram. "Avemu viaghjatu per leghje libri, partendu da a Facultà di l'Educazione à a Stazione Tekkeköy", disse.

À a fine di l'evenimentu, i studienti anu regalatu i libri chì anu purtatu cun elli à a ghjente di quì è participà à a fiera di u libru. (Tahir Ömer Çokluk/Samsun News)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*