Avvisu per una Compensazione di Catenaria di 24 Mesi Impagata à TÜVASAŞ

Avvisu per una Compensazione di Catenaria di 24 Mesi Impagata à TÜVASAŞ
Avvisu per una Compensazione di Catenaria di 24 Mesi Impagata à TÜVASAŞ

L'Ufficiale di Trasportu-Sen hà scrittu una lettera d'avvertimentu à a Direzzione Generale di TÜVASAŞ per via di u mancatu pagamentu di una compensazione di 2017 mesi per l'anni 2018 è 2019 da TÜVASAŞ, anche se a compensazione di Catenaria, chì hè stata cunvertita in prufittu in u Cuntrattu Cullettivi fattu in 24, hè stata pagata da altre filiali di TCDD.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di l'Ufficiale di Trasportu-Sen Kenan Çalışkan hà dettu; "Avemu vintu a cumpensazione di a catenaria in u cuncorsu cullettivu 2018th Term, chì copre l'anni 2019-4, cù l'iniziativa di u nostru sindicatu. Comu hè cunnisciutu, e disposizioni di u Cungressu cullettivu sò in natura di lege è dopu chì e decisioni pigliate sò publicate in u Gazzetta Ufficiale, sò implementate ex officio da l'istituzioni senza bisognu di alcuna altra legislazione o applicazione in i periodi pertinenti. .

In u 2018u Accordu cullettivu Terminu chì copre l'anni 2019-4, l'articulu di compensazione catenaria hè u seguente: "Una tarifa addiziale di 46 TL hè pagata ogni mese à l'impiegati di a Direzzione Generale di l'Impresa di Ferroviari Statali Turchi è e so filiali in i posti di travagliu induve passa a catenaria".

A listessa pruvisione hè stata cunservata in u prucessu di 2019u Accordu cullettivu Terminu tenutu in 5 è a quantità di compensazione hè stata aumentata à 2020 TL per l'anni 2021-55.

Tuttavia, anche se altre Sussidiarie anu pagatu sta compensazione à l'impiegati, u pagamentu di a Compensazione Catenaria sopra citata ùn hè micca statu fattu à u persunale chì travaglia in TÜVASAŞ in u periodu di 2018 mesi trà ghjennaghju 2019 è dicembre 24.

Per quessa, TÜVASAŞ hà stabilitu prucedure illegali. A causa di a manca di pagamentu di cumpensazione, e disposizioni di u cuntrattu cullettivu, chì anu forza di lege, sò state violate è u persunale hà patitu finanziariamente.

U pagamentu di a Compensazione di Catenaria à TÜVASAŞ hà iniziatu cù un ritardu di 01.01.2020 anni da u 2, è a decisione di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Istituzione hè stata citata cum'è u mutivu di u principiu. U fattu chì TÜVASAŞ Management hà valutatu u pagamentu in quistione in u scopu di u PPP è hà cuminciatu à fà pagamenti da 2020 è ùn hà micca pagatu u periodu precedente hè una situazione separata illegale.

"Avemu dumandatu chì una compensazione sia pagata à tuttu u persunale in TÜVASAŞ chì hà u dirittu di riceve una compensazione catenaria, chì copre e date 01.01.2018 - 31.12.2019, tenendu in contu e disposizioni di u cuntrattu cullettivu menzionatu sopra, è chì a lagnanza in questu. Riguardu sia risoltu immediatamente, è avemu ancu infurmatu à a Direzzione Generale di TCDD ", disse.

U presidente Kenan Çalışkan hà dichjaratu chì, se TÜVASAŞ ùn paga micca a compensazione di 24 mesi di u persunale dopu stu avvisu, elli, cum'è l'Unione, piglianu azioni legali è chì seguitanu da vicinu l'evoluzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*