Bad News per i citadini di 60 anni è di più di 65 anni chì utilizanu trasportu publicu gratuitamente

mala nutizia per i citadini chì utilizanu u trasportu publicu gratuitamente è più di età
mala nutizia per i citadini chì utilizanu u trasportu publicu gratuitamente è più di età

Una nova lege hè ghjunta, chì rende ubligatoriu per i citadini di più di 60 è 65 anni, chì utilizanu i veiculi di trasportu publicu di a cità di a municipalità è e ferrovie à un scontu o gratuitamente, di pagà per i biglietti matina è sera. ore quandu u travagliu hè occupatu.

SözcüSicondu a nutizia di Erdogan Süzer da , preparatu da u Partitu AK; Da u prugettu di regulamentu, chì prevede l'aumentu di l'imposte nantu à a pruprietà, l'acqua, l'impositu di pulizia ambientale, l'assicuranza di l'abitazione è l'imposta di i Veiculi Motori à varii tassi, vene un novu regulamentu per i viaghji in cità internu di i citadini di più di 60 anni.

Se u prugettu di regulamentu, chì hè previstu di esse presentatu prestu à u Parlamentu, diventa legge, i citadini di più di 60 è 65 anni ùn puderanu micca cullà nantu à sti veiculi cù un scontu o senza carica à l'ore di u principiu è fine di l'ore di travagliu. Quandu anu da aduprà sti veiculi ubligatoriamente, pagheranu una tarifa di "bigliettu cumpletu".

Si tratta di 10.6 milioni di citadini

Sicondu i calculi, a carica di travagliu in a capitale Ankara, cunnisciuta ancu com'è a cità di i funzionari civili, hè trà 07: 00-09.30: 16 in a matina è trà 00: 20 è 00: XNUMX in a sera. In Istanbul, invece, sta intensità pò sparghje per periodi più longu.

Sicondu TURKSTAT, avemu un totale di 60 milioni 64 mila citadini, 3 milioni 446 mila trà l'età di 65-7 è 186 milioni 10 mila più di 632 anni.

portavoce

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*