Signature sò state firmate per KONYARAY Suburban Line ..! Allora cumu serà a strada ?

Signature sò state fatte per a linea suburbana di konyaray, cumu serà a strada?
Signature sò state fatte per a linea suburbana di konyaray, cumu serà a strada?

A cerimonia di firma di u Prughjettu di a Linea Suburbana KONYARAY, chì serà implementata cù a cullaburazione di a Municipalità Metropolitana di Konya è a Direzzione Generale TCDD, hè stata.

Parlendu à a cerimonia tenuta à u Centru Culturale Mevlana di a Municipalità Metropolitana, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì anu avutu un ghjornu assai impurtante in quantu à a storia di Konya. Indicà chì u prublema più grande di e cità metropolitane hè u trafficu, u sindaco Altay hà dettu: "Konya ùn hè micca in una situazione per creà una crisa in termini di densità di trafficu. Sicondu a valutazione fatta da parechje urganisazioni internaziunali, simu in una bona pusizioni in u ranking. Ma Konya si sviluppa assai veloce. Per piglià e misure necessarie, implementemu prughjetti assai impurtanti durante stu periodu. Attualmente, a fase di stallazione di u situ di custruzzione di Konya Metro hè per esse cumpletata. Spergu chì a custruzzione principia questu annu. Cù u metro, chì hè un puntu di svolta impurtante per u nostru Konya, Konya uttene ancu u statutu di cità cù un metro ".

A PRIMA ETAPA DI L'INVESTIMENTA hè 17.4 KM, TOTAL 26 KILOMETRI

Nutendu chì u prughjettu KONYARAY hè un investimentu assai impurtante, u presidente Altay hà dettu: "Perchè avemu da cumincià à trasportà i passageri nantu à una linea induve u trafficu di passageri hè furmatu in a cità, ma induve ùn avemu micca un assi di trasportu publicu. U prugettu hè custituitu di dui fasi. A prima tappa hè 17.4 chilometri da Konya Station è aeroportu; In a seconda tappa, i nostri industrii è l'industrii urganizati in Meram, Karatay è Selcuklu anu un trasportu ininterrottu è còmode nantu à a linea di 26 chilometri da Yaylapınar à a Zona Industriale Organizzata. Era un prughjettu chì si parlava dapoi anni, hè stata benedetta di fà a vita oghje. Vogliu sprime a mo gratitudine infinita à u nostru Direttore Generale di TCDD, chì hà cuntribuitu assai à u prugettu ".

KONYA AVRÀ 4 KILOMETRI NOVA LINEA DI SISTEMA RAIL IN 65 ANNI

Cuntinuendu u so discorsu dicendu chì quandu sti prughjetti sò finiti, Konya avarà 21.1 chilometri di linea di metro è 26 chilometri di linee suburbane, u sindaco Altay hà dettu: "In più, Barış Caddesi Tramway, per quale avemu finitu i prughjetti è travagliemu. per preparà u bilanciu, hè custituitu da 16 chilometri è u Tram Courthouse-City Hospital hè custituitu da 1.4 chilometri. Quandu sò finiti, Konya avarà una nova linea di sistema ferroviariu di 65 chilometri in questu periodu di quattru anni. "Questu hè circa duie volte è mezu di a linea chì usemu oghje", disse.

L'AEROPORTU KONYA hè cunnessu à u sistema ferroviariu

Nutendu chì u prughjettu di a linea suburbana farà una cuntribuzione significativa à Konya cù e so tappe è rotte, u sindaco Altay hà cuntinuatu cusì: "Ancu se u costu d'investimentu ùn hè micca altu cum'è u metro, facemu un travagliu à u standard di metro. Dapoi anni, avemu realizatu diversi prughjetti per i nostri citadini in a Zona Industriale Organizzata per ghjunghje à u trasportu publicu, ma oghje avemu firmatu questu per a prima volta. Cusì, eviteremu a congestione di u trafficu causata da quasi 2.600 veiculi di serviziu. Inoltre, una caratteristica di KONYARAY hè chì furnimu un trasportu integratu à Konya Main Transportation Lines. Avarà un sistema integratu cù e nostre linee di metro sia da a regione di a Municipalità di Meram sia da a Nova Stazione Ferroviaria Alta Velocità. Cusì, i nostri citadini anu l'uppurtunità di utilizà u nostru tram, metro è KONYARAY esistenti mentre andendu da un locu à l'altru. Spergu chì avemu pensatu à inizià u prucessu di offerta per questu in questu annu. I 17.4 chilometri è dopu 26 chilometri di a linea seranu compie u più prestu pussibule è mette in serviziu. A compra di u veiculu hè fatta da a nostra municipalità metropolitana. Spergu chì avemu da cumincià à travaglià ancu questu annu. In più, una altra caratteristica di stu prughjettu hè chì cunnettamu l'aeroportu di Konya à u sistema ferroviariu per a prima volta. Finu à oghje, l'aeroportu, u sistema ferroviariu ùn era micca in a nostra zona di trasportu publicu. Cusì, l'aeroportu, a nostra nova stazione d'autobus, a nostra nova stazione di stazioni, è a nostra vechja stazioni diventeranu un sistema integratu. Quì, vulemu sprime a nostra gratitudine infinita à u nostru presidente, Recep Tayyip Erdogan. U nostru onorevoli presidente si preoccupa sempre di Konya è ci sustene cù e so struzzioni in a realizazione di sti prughjetti. Noi, cum'è Konya, avemu sempre statu da u nostru presidente, è spergu chì continueremu à fà cusì in u futuru. In novu, u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, i nostri ministri, u nostru guvernatore, i nostri deputati, u nostru Vicepresidente, u nostru presidente provinciale, i nostri sindaci, tutti inseme facenu un sforzu per serve Konya. Questa unità è sulidarità di Konya hè strumentale in a realizazione di parechji prughjetti. Vogliu u megliu per a nostra cità ", disse.

KONYA VIVI L'età d'oru in u trasportu

U sindaco di Karatay, Hasan Kılca, hà dichjaratu chì a linea di metro è suburbana hè estremamente impurtante per Konya, è hà dettu: "Inseme à questi, a nostra municipalità metropolitana piglia a linea di tram per l'Hospital di a cità è Barış Caddesi, è hè passi rilassanti per ghjunghje in strade cum'è Sultan Abdülhamid Han, İsmail Ketenci è Celaleddin Karatay, scaccià in a nostra cità mantene viva l'età d'oru di u trasportu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu in questu sensu ".

U sindaco di Meram, Mustafa Kavuş, hà dettu: "Sò fieru è felice in nome di a mo cità è u distrittu. Prima avemu scontru u metro. U metro accelerà a trasfurmazioni urbane piuttostu chè esse solu un prublema di trasportu. Questu hè un prughjettu chì avarà a strada per noi. A nova linea Suburban purterà ancu un numeru significativu di persone da Meram è ci sarà un sollievu significativu in u trafficu. I prughjetti di metro è suburbanu cuntribuiscenu ancu significativamente à u sviluppu di a nostra cità è di u distrittu.

U sindaco di Selçuklu Ahmet Pekyatımcı hà dettu: "U nostru Konya riceve l'investimenti chì merita unu per unu. Konya hè a prima cità induve u sistema ferroviariu hè stata utilizata per u trasportu in Anatolia. Hopefully stu periodu; Serà a pruvincia induve u sistema ferroviariu hè più utilizatu in Anatolia, cù investimenti in a linea di metro, investimenti in tram, è investimenti KONYARAY. Semu assai felici per quessa. Quandu questi investimenti sò finiti, spergu chì u statutu è u standard di u nostru Konya trà e cità serà aumentatu ".

LINEA DI SUPERFICIE PER SERVE 90 MIL PASSAGERI À GIORNI

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu: "E linee suburbane seranu integrate in e linee di u sistema ferroviariu urbanu è furnisceranu un trasportu più veloce, più sicuru è più assequible. A zona coperta da u trasportu publicu serà allargata. U sustegnu di u sistema di ferrovia ligera, chì hè stata recentemente rinfurzata cù novi linee è veiculi novi, cù e linee suburbane farà a vita di ogni ghjornu di i nostri citadini di Konya più faciule. KONYARAY, chì cooperemu cù a Municipalità Metropolitana, hè unu di i prughjetti di trasportu più impurtanti chì realiceremu cù i guverni lucali. In u prugettu, chì a prima fase hè di 17.4 chilometri è avarà una lunghezza di 26 chilometri quandu hè finitu, u viaghju chì dura 1 ora per strada serà ridutta à 30 minuti. Servirà 90 mila passageri ogni ghjornu. Cum'è TCDD, prumettimu chì daremu ogni tipu di supportu è travaglià ghjornu è notte per compie stu bellu prughjettu u più prestu pussibule.

Indicà chì Konya hà scontru u Trenu d'Alta Velocità in 2011 sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è chì a custruzzione di u Centru Logisticu in Kayacık cuntinua, Uygun hà dettu, "Eurasia Rail", a terza fiera ferroviaria più grande di u mondu. , in marzu di u 2021, inseme cù a Municipalità Metropolitana di Konya, hà ricurdatu ch'elli seranu.

UN PROGETTU ECCITANTE

U deputatu di u Partitu AK di Konya, Ziya Altunyaldız, hà dettu: "Grazie à Diu, facemu cose oltre i nostri sogni cù i guverni di u Partitu AK in Konya. Vogliu ringrazià u nostru presidente per furnisce questi servizii cù tuttu u so sustegnu è a fede in Konya. Quandu aghju vistu u prughjettu per a prima volta, m'hà datu assai eccitazione. Vogliu ancu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu è u direttore generale di TCDD per a so sensibilità à u prugettu.

"Questu funziona cum'è un sognu"

U guvernatore di Konya Cüneyit Orhan Toprak hà dettu: "Credu chì u prughjettu suburbanu farà una grande cuntribuzione à a nostra cità. Konya hà fattu un avanzu incredibile in u trasportu in l'ultimi anni. In particulare cù u Trenu High Speed. U Trenu d'Alta Velocità hè diventatu un modu di trasportu preferitu prima di l'aviò. Konya hè diventatu u centru di l'investimenti di u sistema ferroviariu. U prughjettu suburbanu hè ancu un prughjettu assai grande. Aghju vistu cumu u presidente Ugur hà seguitu da vicinu u prughjettu nantu à questu tema è quantu era insistente ".

Nutendu chì a linea suburbana hè un investimentu preziosu cum'è u metro, u guvernatore Toprak hà dettu: "A cunnessione aeroportuale di a periferia hè estremamente impurtante. Questi travaglianu veramente cum'è i sogni. U nostru presidente hà un grande sforzu è sustegnu in l'iniziu, u mantenimentu è u cumpletu di investimenti maiò in Konya. Li ringraziu assai ".

FIRMATA

Dopu à i discorsi, u protocolu di a linea suburbana hè statu firmatu trà u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, è u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun.

À u prugramma; AK Party Konya Deputy Orhan Erdem, 3rd Main Jet Base è Garrison Commander General Brigadier Fidan Yüksel, Chief Public Prosecutor Ramazan Solmaz, Provincial Gendarmerie General Brigadier General Şakir Uslu, Provincial Police Chief Mustafa Aydın, AK Party Konya President Provincial President Hasan Angı, MHP Decretu Remzi, u presidente di a Camera di l'Industria di Konya, Memiş Kütükcü, u presidente di a Borsa di Konya Commodity Hüseyin Çevik, u presidente di l'unione di l'artigiani è l'artigiani di Konya Muharrem Karabacak, u presidente di a filiale di MUSIAD Konya, Ömer Faruk Okka, sindaci di distrittu, capi di associazioni di capi è parechji citadini.

Mappa di KonyaRay

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*