E persone di Izmir sceglienu u nome di u novu battellu di vittura "Martyr Fethi Sekin"

U populu di Izmir hà sceltu u nome di u novu ferry cù vitture, sehit fethi sekin
U populu di Izmir hà sceltu u nome di u novu ferry cù vitture, sehit fethi sekin

Unu di i dui battelli di vittura chì cumincianu à operare in Izmir quist'annu serà chjamatu Martyr Fethi Sekin.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà decisu di chjamà unu di i dui battelli di vittura chì metterà in serviziu quist'annu dopu à l'ufficiale di pulizie martire Fethi Sekin, chì hà persu a vita in un attaccu terrorista à u tribunale di Izmir u 5 di ghjennaghju di u 2017. U nome di Fethi Sekin, chì hà salvatu a vita di parechje persone cù u so eroisimu, era guidatu da un margine significativu in l'indagine realizata per determinà i nomi di i navi.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"In l'indagine chì avemu iniziatu à nome di i dui novi battelli, a sensibilità dimustrata da i nostri citadini à Fethi Sekin, l'eroe di Izmir è Turchia, hè stata chjaramente riflessa in i voti. Avemu decisu di cumpiendu sta dumanda senza più ritardu. "U nome di u primu battellu serà Fethi Sekin", disse.

U so nome deve esse ancu datu à Izmir Courthouse

Ellu disse ch'ellu hà cridutu chì seria assai appropritatu di dà u so nome à u Palazzu di Ghjustizia Izmir, induve Fethi Sekin sacrificò a so vita senza esitazione. Tunç SoyerHà fattu un altru suggerimentu dicendu: "Pensu chì u nome di Fethi Sekin resterà immortale in u tribunale di Izmir".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*