L'aeroportu di Istanbul hà servitu 55 milioni di passageri

L'aeroportu di Istanbul hà servitu milioni di passageri
L'aeroportu di Istanbul hà servitu milioni di passageri

U Ministru Turhan, in a cunferenza di stampa ch'ellu hà tenutu à l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione (BTK) in quantu à a valutazione 2019 è i miri 2020, hà dettu chì l'investimenti fatti da u Ministeru sò di grande impurtanza per u paese.

Indicà chì anu sperimentatu una crescita assai sopra à a media mundiale per 17 anni in l'industria aerea, chì anu cuminciatu cù u scopu di fà "u modu di u populu", Turhan hà dettu: "A causa di i nostri successi in l'aviazione, avemu diventatu unu di i paesi chì piglianu è appruvanu decisioni riguardanti l'aviazione civile in u mondu sanu cum'è un membru di u Cunsigliu di l'OACI in u periodu 2016-2019 ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì mentre volanu à 2003 destinazioni à l'esteru in u 60, u numeru di paesi cuntratti hè statu aumentatu à 173 è u numeru di destinazioni à i quali volanu hè aumentatu à 328, Turhan hà nutatu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 56.

Turhan hà datu l'infurmazioni chì ci era 2019 mila 330 aerei è circa 574 milioni di trafficu di passageri da u ghjornu chì hè statu apertu à u serviziu à l'aeroportu di Istanbul, u puntu di scontru di u mondu, finu à a fine di u 55, è hà dettu: superatu u numeru guarantiti di passageri in u so primu annu, a cumpagnia operatore aeroportu hà trasfirutu 22,4 milioni à u publicu "Hà da fà un pagamentu supplementu di EUR". disse.

Dichjarà chì anu righjuntu u 57 per centu di cumpiimentu fisicu in l'aeroportu di Rize-Artvin, Turhan hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu i travaglii di superstruttura quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*