L'applicazione Parkomat prende vita in Mersin

mersinde mette in pratica l'applicazione parkomat
mersinde mette in pratica l'applicazione parkomat

I preparativi per l'applicazione Parkomat, annunziata da u sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer, chì anu da implementà per eliminà i prublemi di i citadini à truvà un locu di parcheghju, è chì hè stata accettata in l'Assemblea di a municipalità metropolitana, sò stati cumpletati. U persunale di 92 chì travaglia in Parkomat, chì hè previstu per esse messu in serviziu à a fine di ferraghju, sò stati furmati nantu à i dispositi elettronici chì anu da utilizà à u Centru di Cungressu è Esposizioni di a Municipalità Metropolitana. Un terzu di u persunale hè custituitu da e donne.

Metropolitan hè pronta à implementà Parkomat

U sindaco metropolitanu Vahap Seçer hà annunziatu chì implementanu l'applicazione Parkomat per risolve u prublema di densità di trafficu è u prublema di truvà un parcheghju in Mersin.

In a seconda riunione di a riunione di lugliu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana tenuta in 2019, l'articulu riguardanti l'applicazione Parkomat hè statu appruvatu à l'unanimità da i membri di u cunsigliu. Cù a pruposta presentata in l'Assemblea, hè statu decisu chì u 30 per centu di i rivenuti di i parchimetri di e strade, strade è spazii da esse determinati da l'Assemblea Generale UKOME in u scopu di a Metropolitana seranu pagati à a Municipalità Metropolitana è operata da a sucetà municipale senza trasfiriri lu à terzi.

Inoltre, i tariffi di i parchimetri sò stati determinati cum'è "Gratis per i primi 15 minuti, 0 TL per 60-4 minuti, 0 TL per 120-7 minuti, 0 TL per 180-12 minuti, è 24 TL per 20 ore". L'ore di travagliu serà trà 08:00 è 18:00 in l'applicazione chì serà messu in serviziu, è u pagamentu pò ancu esse fattu cù una carta di creditu.

L'annunziu hè statu fattu nantu à İŞKUR, 92 persone anu u dirittu di esse reclutate per via di l'entrevista.

U presidente Vahap Seçer hà dichjaratu ch'elli assumeranu persunale per l'applicazione Parkomat in u prucessu seguente, "U nostru populu deve dumandà. Averemu cumissioni. Avemu da travaglià cù quellu chì pò fà stu travagliu. Avemu bisognu di cuntinuà in questa strada cù e persone chì facenu veramente affari, chì anu bisognu, chì dicenu: "Vogliu travaglià è vogliu dà u valore di i mo soldi", disse. A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un annunziu nantu à İŞKUR per u reclutamentu di persunale per travaglià in l'applicazione Parkomat, hà realizatu interviste per 527 ghjorni u 225-30 di ghjennaghju cù 31 persone chì eranu ammissibili à l'intervista dopu a valutazione fatta trà 2 applicazioni. In u risultatu di l'entrevista, un totale di 27 persone, 65 donne è 92 omi, anu u dirittu di esse recrutati.

U persunale hè statu furmatu nantu à i dispositi chì anu da aduprà.

U persunale chì avia u dirittu di esse ricrutatu in u Centru di Cungressu è Esposizioni di a Municipalità Metropolitana hè statu furmatu nantu à i dispositi tecnologichi chì anu da aduprà durante u so travagliu. In a furmazione, in quale e caratteristiche tecniche è e cundizioni d'utilizazione di u dispusitivu sò state spiegate in detail, u persunale hà seguitu i passi mostrati in pratica cù i dispusitivi in ​​e so mani. Sicondu u sistema da esse usatu, u persunale è e plataforme seranu definite nantu à i dispositi. U persunale uttenerà i slips nantu à quale sò scritti a targa, u tempu di parcheghju è u codice di a piattaforma, da u dispusitivu è li trasmettenu à i cunduttori chì parcheghjanu u so veiculu.

"Anu dettu: "Avete da stà per 8 ore, pudete fà", è aghju dettu:" A farraghju ".

Tuğba Aytekin, mamma di gemelli, trà 27 persunali femminili chì anu participatu à a furmazione, hà dichjaratu ch'ella hè stata infurmata annantu à l'annunziu di reclutamentu attraversu un amicu è hà dettu: "Aghju cercatu un travagliu per 2-3 anni. Aghju scupertu per mezu di un amicu mio. Anu dettu: "Avete da stà per 8 ore, pudete fà", è aghju dettu: "Aghju". Vogliu ringrazià u nostru presidente, Vahap Seçer, chì ricunnosce a discriminazione positiva à noi donne in questu sensu ".

"Noi donne pudemu fà tuttu ciò chì vulemu"

Zehra Ölmez, di 20 anni, hà ancu dichjaratu ch'ella avia travagliatu in l'industria tessili è in diverse magazzini prima, è chì avia dumandatu à travaglià in Parkomat attraversu İŞKUR, aghjustendu: "Eru membru di İŞKUR perchè aghju travagliatu in tessili l'ultima volta. . Allora aghju scontru un tali travagliu, aghju dumandatu. Sò statu intervistatu duie volte è hè statu accettatu. Ùn hè micca qualcosa chì e donne ùn ponu micca fà solu perchè hè chjamatu "u travagliu di l'omu". E donne pudemu fà ciò chì vulemu finu à quandu vulemu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*