U Target di l'Industria di Macchine Messicu

u mira di l'industria di a machina hè u Messicu
u mira di l'industria di a machina hè u Messicu

A nova tappa in i Cumitati Settoriali di Cummerciu di Cummerciu urganizati da a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bursa per aumentà l'esportazioni di e cumpagnie era u Messicu, a 15a ecunumia più grande di u mondu. In l'urganizazione urganizata per l'industria di a machina, a delegazione BTSO hà cercatu modi di novi cullaburazioni.

In u scopu di i Cumitati Settoriali di Cummerciu di Cummerciu urganizati da BTSO cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, i rapprisentanti di più di 20 cumpagnie chì operanu in u settore di e machini anu tenutu avvenimenti impurtanti in Monterrey, a cità industriale più impurtante di u Messicu. Esaminendu l'ultimi prudutti di tecnulugia di i so settori in l'Expo Manufactura 2020 Fiera, induve parechji tecnulugii diffirenti cum'è macchine utensili, plastica, automatizazione-robotica, fabricazione additiva è pruduzzione di machini medichi sò esposti, i membri di BTSO ponenu i fundamenti di u cummerciu cù novi cumpagnie in Messicu, a seconda ecunumia più grande di l'America Latina. In u scopu di u prugramma, e cumpagnie di Bursa, chì anu avutu riunioni di cummerciale bilaterali cù cumpagnie messicane, anu stabilitu cunnessione cummerciale impurtanti in u stand di BTSO in a zona di fiera.

VICINU À 100 INTERVISTE DI TRAVAIL HANNU FATTU

Dichjarà chì e riunioni di cummerciale bilaterali eranu assai produttive, u presidente di u Cunsigliu di Macchine BTSO è u direttore generale di l'ingegneria CE Cem Bozdağ hà dettu: "Ci hè un grande mercatu quì, soprattuttu per a nostra industria. Capemu megliu perchè u nostru guvernu hà identificatu u Messicu cum'è un mercatu di destinazione. Ci hè un putenziale seriu per e cumpagnie turche per fà affari. Cù u sustegnu di u nostru Ministeru è a cuurdinazione di a nostra Camera, avemu travagliatu per valutà currettamente stu putenziale. Speremu di vede i risultati pusitivi di e nostre quasi centu interviste di travagliu in un futuru vicinu. In questu sensu, vulemu ringrazià u nostru presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bursa, İbrahim Burkay, è u nostru Ministeru di u Cummerciu per avè datu questa opportunità ".

"Avemu l'AVANTAGE DI CONDUTTÀ E REUNIONI À U NOSTRE STAND"

Dicendu chì Expo Manufactura hè una di e fiere più impurtanti in Messico, Bluetech Company Manager Mechanical Engineer Serdar Alat hà dichjaratu chì anu avutu l'uppurtunità di scuntrà in faccia cù parechje cumpagnie in u scopu di l'avvenimentu. Dichjarà chì l'avvenimentu era produttivu per tutte e cumpagnie participanti, Alat hà dettu: "U fattore più impurtante in l'urganizazione efficiente era chì ci era un stand chì appartene à BTSO in a zona di fiera. Avemu assistitu quì micca solu cum'è visitatore, ma ancu cum'è pruprietariu di stand. Dunque, era un grande vantaghju per noi di fà riunioni di cummerciale in u nostru stand. A squadra di esperti di BTSO hà ancu furnitu ogni tipu di sustegnu à a delegazione. Questa urganizazione hè stata una di e più produttive trà e fiere chì aghju assistitu finu à avà ". disse.

"Cuntinuemu à travaglià per incrementà l'EXPORTAZIONI"

U Direttore Generale di a Cumpagnia Etka-d Münir Özgat hà dettu chì i Cumitati Settoriali di Cumpagnia di Cummerciu urganizati da BTSO hà fattu cuntributi significativi à e cumpagnie. Dichjarà chì anu tenutu riunioni cù impurtanti cumpagnie messicane durante l'urganizazione, Özgat hà dettu: "A nostra prisenza quì hè u risultatu di a visione di a nostra Camera di "Se Bursa Cresce, Turchia Crescerà". Cum'è u mondu cummerciale, continueremu à travaglià senza stop per aumentà l'esportazioni di a nostra cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*