Memorandum d'intesa firmatu trà Turchia è Pakistan Railways

U memorandum d'intesa di i ferrovie di Turchia è Pakistan hè firmatu
U memorandum d'intesa di i ferrovie di Turchia è Pakistan hè firmatu

Cunsigliu di Cuuperazione Strategica d'Altu Livellu Turchia-Pakistan VI. A riunione hè stata in Islamabad, a capitale di u Pakistan, sottu a co-presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

A delegazione turca guidata da Selim Dursun, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà presidutu a riunione di u Gruppu di Travagliu di Trasportu tenuta davanti à u Cunsigliu, è Metin Akbaş, Vice Direttore Generale di TCDD, hà presidutu a delegazione chì hà participatu à e negoziazioni in nome di a nostra Corporazione.

À a riunione di u gruppu di travagliu, i prublemi riguardanti a ripresa di l'ECO (Organizazione di Cooperazione Ecunomica) i servizii di Train Container Islamabad-Teheran-Istanbul, di quale BALO (Greater Anadolu Logistics), urganizata da TOBB (L'Unione di Camere è Scambi di Commodity di Turchia). ) hè u rappresentante, sò stati discututi.

In più, i negoziati di u prugettu "Memorandum d'Intensa nantu à a Cooperazione in u Campu di Ferrovia Trà u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia è u Ministeru di Ferrovie di a Republica Islamica di Pakistan", firmatu da Selim Dursun, Deputy. Ministru di Trasporti è Infrastrutture, è Sottosegretariu di u Ministeru di Ferrovie di Pakistan sò stati realizati.

In u scopu di u Memorandum of Understanding, chì prevede una larga cooperazione in u campu di e ferrovie, in particulare u fornimentu, a produzzione, a riabilitazione, u mantenimentu è a riparazione di i veiculi rimorchiati è cumpunenti per u sviluppu di u trasportu ferroviariu, hè prevista chì a cooperazione trà i dui paesi ponu ghjunghje sin'à 3 miliardi di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*