A reazione di l'IMM à a tariffa di u bigliettu doppiu in i metro di notte

Reazione à a tariffa doppia di u bigliettu in i metro di notte di ibb
Reazione à a tariffa doppia di u bigliettu in i metro di notte di ibb

A doppia tariffa introdutta da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u metro à partesi da 00.30 di notte hà attiratu una grande reazione da i citadini.

Una tariffa doppia hè applicata in u metro di notte, chì hà iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul da u 30 d'Aostu di u 2019. Invece di una sola corsa chì costa 3,5 TL, 7 TL sò deduti da e carte di l'utilizatori.

U calendariu di notte, chì hè statu implementatu da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, opera cù un intervallu di partenza di 20 minuti in e notti chì culliganu u venneri à u sabbatu è u sabbatu à dumenica, è e notti prima di i vacanze publiche. Da 00:30, chì hè l'iniziu di l'orariu di notte, quandu a carta hè letta per passà per i turnstiles, una tarifa doppia hè pagata in basa di a tarifa chì include a carta pertinente.

A doppia tariffa, chì hè stata in vigore per circa 6 mesi, cuntinueghja à attruverà grandi reazzioni da i citadini. I citadini dichjaravanu chì a doppia tariffa facia assai pressione nantu à i so bilanci è chjamanu chì a situazione sia corretta u più prestu pussibule. I citadini, chì anu dichjaratu ch'elli ùn anu micca utilizatu u metro per andà à travaglià di notte per via di tariffu doppiu, dumandanu chì a situazione sia ridutta à una tarifa unica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*